'kampa gidiyoruz tatlım'

2.1K 116 145
                                    


Dolu dolu,ilk partı eğlenceli ama ardından attığım 2.part çoğunlukla korku,gerilim,heyecan ve bol ağlamalı upuuuzzuuun bir bölüm oldu. 🤭👻Okunmalarımız çok güzel ilerliyor.Hem AsDor hikaye taginde hem de AyBer hikaye taginde 1.'yiz.Maşallah diyor ve fazla uzatmadan bölüme geçiyorum!!İyi okumalar. :)  


Aybike'den...

Sonunda hafta sonu gelmişti.Bu hafta sonu demek okulca kamp demekti!! Bu sabah gün doğumuyla gidip yarın gece dönecektik.Hızlıca kalkıp dünden hazırladığım orta boy sırt çantamı kontrol ederken dün gece gelen mesaja bakıp bilmem kaçıncı kez gülümsedim.

*****Dün 00.27**********

Berk:Yarın sabah evden seni almaya ben gelirim,okula birlikte gideriz.Tabii istersen.İstersin değil mi?;)

*****************

Aslına bakacak olursak bunu çok isterdim fakat görüldü atmaya karar vermiştim.Bu da benim serseri serbest stilim hehehhe.

"Ağabey hazırlanamadın mı hala?"diye yanına gittiğimde annemler de bizi göndermek için çoktan uyanmışlardı.

"Aybike kızım bak al bu sarmaları ve börekleri orada herkese dağıt.Benim annem yaptı dersin bir baksınlar onların analarının  mı şekersiz qurabiyeleri güzelmiş benimkiler mi?"

Annem her zamanki gibi formundaydı.Bir şey demeden gülerek bir poşete koydum.Üzerime kot ceketimi de alıp sırt çantamı taktım.

"Oğulcan hadi ama ya ağaç oldum beklemekten!"diye bağırdığımda kapı çalmıştı.Annem kapıya açtığında ufak çaplı bir şok geçirmiştim.

"Günaydın efendim.Şey..biz okula Aybike ile gidecektik de.Tabii sizin de izninizle."diye kapının önünden annemle konuşan Berk'e tuhaf tuhaf baktım.

Annem göz devirerek baştan aşağı Berk'i süzdü.İzin vermeyeceği ve Berk'i Edibe gibi kovalayacağı her halinden belliyken babam bunu fark etmiş ve kapının önüne gelmişti.

"Olur tabii çocuğum."dediğinde aynı anda Oğulcan'la beraber "Ne?!"demiştik.

"E tamam o zaman sen bekle kızıl kafa.Ben çantamı alıp geleyim."diyen Oğulcan'ı babam ensesinden çekince sendeledi.

"Berk,Aybike'yi davet etti Oğulcan.Sen bir geri dur onlar arkadaş arkadaş gitsinler."diyen babama hem minnettarlık hem şaşkınlıkla baktım.

Babama bak sen ne kadar medeniymiş.Sevgilimle falan yolculuğa izin veriyor...

AY NE SEVGİLİSİ DİLİM SÜRŞTÜ SİZ DE HEMEN YORUM YAPIYORSUNUZ!

"Şey..ben gidiyim o zaman."deyip Berk ile beraber bahçeye çıktım.Önden ilerleyip arabanın kapısını açtı.Tepki vermeden oturup kapımı kapattım.Annemlere el sallarken o da çoktan yerleşmişti.

Sırt çantamı arkaya,içi yemek dolu poşeti ayağımın dibine koydum.Arabayı çalıştırıp bahçeden çıktığımızda konuşmaya ben başladım.

"Ben sana görüldü atmama rağmen,daha hava bile aydınlanmamışken kapıya geliyorsun.Büyük cesaret!"dedim camdan dışarı bakarak.

"İstediğin için görüldü atıp geçtin zaten.İstemeseydin arayıp bin türlü laf sayardın hatta eve kadar gelip beni bi'güzel pataklardın."dediğinde kıkırdamıştım.

Çünkü gayet haklıydı.

"Bir şeyler yedin mi tatlım,istersen yoldan bir şeyler alalım?"

SYSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin