Şimdi bir şey yazmıyorum bölüm sonunda konuşacağım.İyi okumalar..
Bölüm Şarkısı:Bir Beyaz Orkide
Not:Tam açmanız gerektiği yerde açarsanız sevinirim:)
Aybike'den...
"Hepimizden bir istek hakkın vardı.Ali'nin hakkını kullandın.Sıra hangimizde?"dedim Vic ve kendimi gösterip alayla gülerken.
"Seni kendime ve sona saklayacağım bebeğim.O yüzden önce Vic.."diyen Berk'e dil çıkardı Vic.
"Ne istiyorsun peki benden ?"diyen Vic'e sinsice gülümsedi.
*****************
"Şşhht sessiz."diyen Vic korkak adımlarla biz arkada o önde yavaş parmak uçlarında ilerliyordu.
"Yapacağın işe harbiden sokayım yani şurada kızlar var konuşturuyorsun beni!"diye Berk'e sinirle fısıldadı Ali.
Berk ise gülerek ilerlemeye devam etti.
Gecenin bir yarısında otelin devasa büyüklükteki restoranına girmiştik.Yaktığımız telefon fenerleriyle Vic masalardan bir sandalye çekip şalterlere gitti.Cesaretle düğmeye dokunduğunda bütün lambalar uzun ve geniş koridor boyunca sırayla yanmıştı.
"Sabah gelseydik bunlarla hiç uğraşmadan yemeğimizi yerdik.Ama deli işte deli."diyerek ağzının içinde Berk'e saydıran Vic'e kıkırdayıp ilerledik.
"Ama bak mavişim balkona getirdikleri yemek kuş kadardi.Hem ben sadece kendim için mi istedim sizin için de istedim."diyen Berk,Vic'in omzuna kolunu atmış ve kızın "Berk nefretini"dindirmeye çalışıyordu.
Sabah servis edilecek yiyeceklerin standına yürüdüğümüzde Berk beni bir anda belimden tutup kaldırarak yiyeceklerin dağıtıldığı tekerlekli masaya oturtup elime kocaman bir tabak vermişti.
O beni ittirip sırayla yiyeceklerin önünde dolaştırırken gözüme kestirdiğim lezzetli yiyecekleri,içecekleri ve tabii ki tatlıları tabağa alıyordum.
Sonunda bir sürü tabak ile büyük masaya ayaklarımızı uzatarak yayılıp tabaklardakini sabah alacağımız onlarca kiloya rağmen yemeye başladık.
"Bir de sadece ben istedim güya.Hepiniz açmışsınız sayemde karnımız doydu."deyip bir yandan tatlısını yerken bir yandan da bize alaycı bir gülüş atmıştı.
Hepimiz gülerek yerken gelen sesle kapıya döndük.
"Qui est là?"(Kim var orada?)
Kapı ile aramızda oldukça mesafe olduğu için gelen kişi bizi görmeden bir yerden çıkmamız lazımdı.
Yediğim sandviç boğazımda kalırken bir yudum su alıp hep beraber koşarak arka çıkıştaki yangın merdivenine ilerledik.Hızlı adımlarla çıkıp nefes nefese kalmışken sonunda odalarımızın bulunduğu kata gelmiştik.
Biraz soluklandıktan sonra Berk'e döndüm.
"Fransa maceramız bu harika an ile son bulmakta.Bir sonraki maceraya kadar hoş kalın."dediğimde hepimiz gülmüştük.
"Ciddi anlamda..yarın sabah gidiyoruz ve Vic burada kalacak."diyen Ali'nin elini sımsıkı tuttu Vic.
"Ama yaz uzun..tekrar geleceğim ve sürekli facetime yapacağız.."diyen Vic'e destek verircesine sarıldım.
"Ee hadi dramatize etmeyin bebeğim zaten çok pankek yedim kusacağım valla."diyen Berk'e hepimiz kıkırdadıktan sonra birbirimize iyi geceler dileyip odalarımıza çekildik.
*****************
Sabaha karşı kapım,alacaklılar gelmişcesine çalınırken uykulu halim ve korkulu adımlarlarımla kapıyı açtım.