Platonik knklar
Beomgyu:
Taehyun gerçekten duygusuz değilmiş
Jisung:
Ben ne dedim?
Bir kere beni dinleseniz ne olur ya
Hyunjin:
Sus cayma hemen sincap pisliği
Wooyoung:
Ne oldu, Taehyun ne dedi?
Beomgyu:
Bana yaşadıklarını anlattı
Neden böyle olduğunu anlattı
Yunho:
Sende bize anlat
Artık merak etmeyelim
Beomgyu:
Ailesi ondan ciddi anlamda nefret ediyormuş
Hyunjin:
Yani
Beomgyu:
Evet Hyunjin
Bir tek sen onu anlayabilirsin
Aynı kaderi paylaşıyorsunuz
Sizi anlıyorum diyebilmek isterdim
Changbin:
O zaman Hyunjin ve Taehyun bir konuşsa
Hyunjin Taehyun kadar kötü durumda değil
Belki onu bu durumdan kurtarabilir?
Hyunjin:
Hayır
Changbin:
Neden?
Hyunjin:
Onu bu durumdan kurtaracak tek kişi Beomgyu
Bang Chan:
Hyunjin çok haklı
Fırsatı varken onunla derin bir sohbete gir Beomgyu
Beraber onun evinde ödev yapıyorsunuz
Ara sıra dinlenip konuşursunuz
Beomgyu:
Onun konuşmayı isteyeceğini sanmıyorum
Hyunjae:
O zaman ona seninle konuşmanın rahatlatıcı olduğunu hissettir
Beomgyu:
O nasıl olacak?
Hyunjae:
Kendi hissedecek
Sadece konuşması için onu birazcık zorlamalısın
Beomgyu:
Deneyeceğim
Görüşürüz millet
(Beomgyu çevrimdışı)
----
Konuşacaktı Taehyun'la. Sonunda kararını vermişti. Hatta çok hızlı ilerletecekti. Önce konuşup, ertesi gün de ona açılmayı düşünüyordu. Sürekli sorun çıkmasın diye dua ediyordu.
"Taehyun, konuşabilir miyiz?" Sırasında test çözenin yanına gitti. Yine ders çalışıyordu. Beomgyu bu kadar ders çalışsa Einstein'ı kopyaladı derdi insanlar. O derece zeki olur çıkardı. Ama Beomgyu, asla ders çalışmazdı...
"Konuşalım." Hiç istiyor gibi bakmıyordu. Ama Beomgyu yine de konuşacaktı. Bahçeye indiler. "Annem ve babamdan sonra ilk defa biriyle konuşuyorum. Yani, çok fazla iletişim kurmasak iyi olur. Sevmem ben böyle şeyleri." Beomgyu istemsizce göz devirdi.
"Taehyun, neden hayata hiç farklı bir göle bakmayı denemedin?" Ne gözü bakışlarıyla yanıtladı Taehyun. "Ailen değil arkadaşlarını ön planda tutsan? Biliyorum şimdiye kadar hiç arkadaş edinmedi ama yapabilirsin. Benim arkadaş grubumla beraber takılabiliriz. Hepsi iyi insanlardır. Böyle yaşamı ilerletemezsin. İnsanlıkla tanışman gerek."
"Zaten çok iyi tanıyorum ben insanlığı. Herkes boktan. Gerçekten insan olan en fazla elli kişi falan olabilir. Sen... İyi birisin. Pek diğer gördüklerime benzemiyorsun ama yine de ben çok ilgilenmem." Beomgyu üzülmeli miydi, sevinmeli miydi?
"Hayır Taehyun, sen insanlığı tanımıyorsun. Sadece karanlık yüzünü görmek istiyorsun. Bir kere denesen ne olur? Bir kere biriyle insanca konuşmayı denesen." Dün, ve daha önceden ki gibi bir saniye bile tam yüzüne bakmamıştı Beomgyu'nun. Beomgyu artık ciddi anlamda çirkin olduğunu düşünmeye başalmıştı.
"Sanmıyorum. Testimi yarım bıraktım senin yüzünden. Gidiyorum." Kalkıp gittiğinde derin bir nefes aldı Beomgyu. Taehyun onu deli edecekti.
"Olmadı değil mi?" Gelen Jongho'ya başını salladı. "Sadece sevdiğini söyleyip bir müddet onu yalnız bıraksan? Düşünür belki. Ne yaptığını farkına varır."
"Denerim." Jongho'non baktığı yöne baktı. Yosang oradaydı. Öylece durup telefonuyla ilgileniyordu. "O zaman sende dene."
"Bir gay ve homofobiğin konuşması o kadar da akla yatmıyor. Neye onu boş ver sen. Yeonjun Soobin'e açılmış." Şaşkınlıkla gözleri büyüdü Beomgyu'nun. "Evet, hatta çıkma teklif etmiş cevap bekliyor."
"Ahh, Yeonjun'da ki cesaret bizde olsa... Sadece güçlünün kazandığı bir dünyada yaşamak. Çok kötü. Yeonjun kadar güçlü olsam, belki? Belki bende bir şey yapabilirdim hayat adına. Ama, mümkün değil, maalesef." Hayat sadece güçlünün, güçsüzü ezdiği bir savaştı ve Beomgyu maalesef güçsüzdü.
|||
Cidden en zoru homofobiğe aşık olmak
Ama duygusuza aşık olmakta basit değil yani
Az önce bir Twice antisi kitabı gördüm
Ayyy nasıl bok gibiiiii
Bilmem Jihyo Rose'nin yanında bir şey değilmiş
Momo dans etmiyormuş bir tarafını sallıyormuş
Tzuyu baştan aşağıya estetikmiş
Sana Shy Shy Shy yapınca sözde tatlı oluyormuş
Saçma sapan her şey var kısacası
Twice o kız yüzünden ağladı Hüüü hüüü diye
Twice üyelerinin tırnağının hücresi bile olamayacak insanların yaptığına bakın
ÇOK KOMİĞĞĞĞĞĞĞĞĞKKK
Ölmekten güldüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Romantic || Taegyu
RomanceTaehyun aşktan, romantizmden, sevmekten, sevilmekten, ilişkilerden nefret ederdi. Bunu yapan insanlarla iletişim kurmazdı. Kısacası hiç kimseyle iletişim kurmazdı. Anne ve babasıyla bile çok mecbur kalmadıkça konuşmazdı. Beomgyu, ona aşık en özel in...