PLEASE BE HAPPY HYUNG!

271 40 16
                                    

'"JİMİN HYUNG! BEKLE!" Arkasını dönenin kıpkırmızı gözlerini görünce çokta şaşırmadı. Yoongi ve Jimin genelde hep böyleydi. Ama bu sefer, daha kötü gözüküyordu.

"Hm?" Beomgyu bu soğuk ifadeyi pek beklemiyordu. Jimin, asla böyle biri değildi. Bu sefer tartışma değil yüksek ihtimalle ciddi bir kavga olmuştu.

"Hyung, şey... Kavga ettiğinizi biliyordum da, bir sormak istedim." Konu açılır açılmaz Jimin'in göz yaşları istemsizce hızla dökülmeye başladı. "Ben, özür dilerim..."

"Sen neden özür diliyorsun?" Sesi çok kısık çıkıyordu. Beomgyu bir anda bastıran yağmurdan onu zar zor duyabiliyordu. 

Beomgyu gözlerine su damlaları çarpmasın diye başını hafif eğerken, Jimin başını göğe kaldırmıştı. Su damlaları gözüne çarpıp, damlayıp düşüyordu. Nasıl durabiliyor diye düşündü Beomgyu. 

"Gözlerin acımıyor mu? Nasıl öyle duruyorsun?" Yine hiç bir cevap vermedi Taehyun ona. Sadece sağanak yağmurda gökyüzüne bakıyordu. Beomgyu yanına bir şemsiye bırakıp yine ağlayarak yanından uzaklaştı.

Aklına görüntüsü gelen anılar, Beomgyu'nun gözlerini doldurmuştu. 

"Gözlerin acımıyor mu hyung? Nasıl öyle duruyorsun?" Jimin ona her hangi bir cevap vermedi. Beomgyu, Jimin'de Taehyun'u görmüştü şu an. Beomgyu'dan istemsizce ayrılmıştı, sonrasında ise soğumuştu, dünyadan... "Hyung, iyi misin?" Jimin'in gözünden akan kırmızı şeyi fark etti."Hyung, sen?..." Daha dikkatli bakınca anladı. "Kan?"

Bir anda çok değişik bir şey oldu. Gökyüzünden bir damla kan düştü ve tam Beomgyu'nun gözüne düştü. Elini değdirince görmüş ve şaşkınlıkla gözleri aralanmıştı.

"Taehyun, iyi değil... Yanına git." Giderdi gitmesine ama, Jimin bunu nereden biliyordu? Bir müddet durup bunu düşündü. "ONUN YANINA GİT!" Bir anda kendisine bağırılmasıyla şaşkınlıkla yerinden sıçradı. 

"T-tamam, gidiyorum!" Beomgyu koşarak oradan uzaklaştı.

"Yoongi, iyi değilim, yanıma g-gel." Olduğu yerde yere yığıldı. 

-----

"TAEHYUN! TAEHYUN!" Sonunda gelmişti. Yanağından süzülen kırmızı damlaları silip sarılmaya çalıştı. Ama sarılamıyordu. Bir şey olmuştu, değişik bir şeydi bu. Onların birbirine değimesini engelliyordu. "T-taehyun, ne oluyor?"

"Yok oluyor." Onunda sesi çok kısık çıkıyordu. Ama asıl konu bu değildi. Neyin yok olduğuydu. 

"Ne yok oluyor?" Beomgyu'da zar zor gökyüzüne baktı. Bulutlardan oluşan kırmızı bir kalp vardı. Yavaş yavaş paramparça oluyordu. Bu bulut kırmızı damlalar atıyordu şeffaf olanlara karşın. "B-bu ne?" 

"Y-yapamayan, o k-kalp." Taehyun geriye doğru sendelediğinde Beomgyu hemen onu tuttu. Şimdi dokunabilmişti ona. 

"Taehyun ne diyorsun ben anlamıyorum." Başlarından aşağıya yağan şey onu rahatsız etmişti. Taehyun kendini bırakmak istediğinde, başlarından aşağıya kan yağmaya başlamıştı. Kokusu çok rahatsız ediciydi. "Gel, gidelim buradan. Lütfen." Taehyun'un baygın ve kıpkırmızı gözleri, başkasının görse korkup, kaçacağı bir şeydi. Ama Beomgyu'nun çaresizlikten göz yaşları sel gibi akıyordu. 

"SENCE ŞU DURUMDA İKİMİZ BİRLİKTEMİ GİTMELİYİZ!? HAYIR! İKİMİZDEN BİRİ YOK OLMALI! BİR KALBİN YAPAMADIĞI HER İLİŞKİDE, İKİ KİŞİDEN BİRİ ÖLMELİDİR!" Beomgyu aniden kendisine bağırılmasıyla göz yaşları daha da hızlandı. "Ben gideceğim!"

Taehyun kendini yüksek uçurumdan suya bırakınca öldü Beomgyu. İlk defa sadece baktı, sustu. Bir şey hissedemedi.'

Beomgyu yukarıda kalp şeklindeki buluta bakınca gördükleriyle en büyük korkusunu yaşadı. Hızla Jimin'n yanına gitti.

"HYUNG, YOONGİ HYUNG SENDEN ASLA VAZ GEÇMEYECEK! O SADECE SANA AŞIK! O ASLA KATİL VEY TACİZCİ DEĞİL! SADECE SİZ MUTLU OLAMAYIN DİYE YALAN SÖYLÜYORLAR SİZE! LÜTFEN ÜZÜLME, MUTLU OL! Lütfen..." Jimin şaşırmıştı, ama duydukları onu mutlu edebilmişti.

|||

Kendi yazdıklarıma kendim şaşırıyorum amk

Bu nasıl olay?

Buluttan gelecek gören Beom

WOOOOOOOHUUUUUUUUUUSONFVISFCEGBFUYGEFBYFYTWFDVGSAMKYASAÇMALIKYAGSDIUYAgDYGDYWFDYFASYEFYWTEF

İzlemeyeni keserim🔪🔪🔪🔪

Anti-Romantic || TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin