Beomgyu ve Baş Belası WhatsApp konuşması
Baş Belası:
Taehyun ayrıldı mı senden?
Beomgyu:
Sana ne?
Beş Belası:
Boğazına ağrı girene kadar ağlamayı bırak ve biraz işe yara
Beomgyu:
Sana ne?
Beş Belası:
Böyle hiç bir şeyi çözemezsin
Beomgyu:
Sana ne?
(Beomgyu çevrimdışı)
(Baş Belası çevrimdışı)
-----
Geçmiş🌺
(0X1=LOVESONG (I Know I Love You))
"HEY! HYUNJİN! AŞAĞI GELSENE!" Camını kırıp içeriye fırlayan taşla korkuyla uyandı Hyunjin. Aşağıdan gelen seslerden bunu yapanın Beomgyu olduğunu anladı. 'Geldiğim zaman sana seslendiğimde duymazsan cama taş atarım.' derken şaka yapmıyormuş. "İKİNCİ TAŞ GELİYOR!" İkinci taş diğerinden yaklaşık altı kat daha büyüktü. Hyunjin cama çıktı. "SONUNDA!"
"NE VAR LAN!? NE İSTİYORSUN BU SAATTE!?" Beomgyu gözlerni devirip elini alnına vurdu. Ne diyordu bu çocuk?
"HYUNJİN, CANIM ARKADAŞIM, SAAT 14:54. SEN, HALA UYUYORSUN. AŞAĞI GLE ÇABUK!" Hyunjin esneyip ofladı.
"TAMAM, GELİYORUM!" Hızla elini yüzünü yıkadı ve üstünü değiştirip aşağıya indi.
"Sonunda geldin! Gelmeseydin?" Zaten gelmek gibi bir niyete sahip olmayan Hyunjin göz devirdi. "Neyse. Sonunda biraz daha yazabildim şarkıya. Gerçekten çok düşünüyorum. Bak dinle. I know ı love you. İ jeroui segye sok ı know you're my 1 & only i kkeuti eopsdeun eodum sok like oh my god so holy. Mwodeun nae du sokkeuteseon burinake domangga meolli. My life before you was a mess eonjena dan han pan igil su eopsdeon cheseu oh we. Mujeogaengui badageseo neon yu1hage bichnadeon gold. Now ı can't stop thinking bout you when ı'm sinking alone. (Seni sevdiğimi biliyorum. Bu sıfırların dünyasında birim ve biriciğimsin benim, bu sonsuz karanlıkta çok kutsal gibi bu. Parmaklarımın arasından kayıp gidiyor her şey. Senden önceki hayatım bir karmaşaydı, bu satrançta tek bir el bile kazanamadım, oh biz. Dipsiz bir çukurda parlayan tek altın sensin. Şimdi tek başıma boğulurken senin hakkında düşünmeyi bırakamıyorum.)" Hyunjin minik bir alkış tuttu.
"Kankama ba-" Yoldan geçen bir genç, Beomgyu'ya bakarken taşa takılıp düşmüştü. Daha doğrusu güzel sesine düşmüştü.
"İyi misiniz?" Beomgyu hızla yanına gitti. Hyunjin ise kıkırdamıştı.
"iyiyim, iyiyim, teşekkürler." Genç olan kalktı ve saate baktı. "GEÇ KALDIM!" Deyip koşarak gitti.
"Hayranın oldu her halde." Beomgyu gülerken arkadaşının omzuna hafifçe vurdu. "O değil de, cidden çok güzel. Bunu başlatan kişinin kim olduğunu bulabildin mi?" Gülümsemesi yüzünden düşerken başını iki yana salladı Beomgyu.
"Maalesef. Bana sadece 'I Know I Love You' diye mesaj yazdı. Sonra '0X1=LOVESONG (I Know I Love You)' diye mesaj attı. O zamanda beri, mesaj yoluyla şarkı sözü yazıyoruz. Keşke bilsem kim olduğunu." Beomgyu biraz sinirliydi ama şarkının mutluluğu ağı basıyordu. Böyle bir şey yaşamak, güzel hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Romantic || Taegyu
RomantizmTaehyun aşktan, romantizmden, sevmekten, sevilmekten, ilişkilerden nefret ederdi. Bunu yapan insanlarla iletişim kurmazdı. Kısacası hiç kimseyle iletişim kurmazdı. Anne ve babasıyla bile çok mecbur kalmadıkça konuşmazdı. Beomgyu, ona aşık en özel in...