Beomgyu Hyunjin'in telefonundan Taehyun'un numarasını tekrar kaydetmişti. Şimdi de onu arayacaktı.
Aşkımmm
Ara📞
"Alo Taehyun biz aynı yeri tutturamadık."
"Olmadı mı? Off! Niye ki ya?"
"Ama Amerika'dan bir yer tutturmayı başardım. Çok mükemmel bir yer değil ama bir iki hafta boyunca sürekli ders çalışmasam o da olmazdı. O zaman üniversite bittikten sonra evleniyoruz?"
"E bakacağız artık. Bir şeyler yapmaya çalışırız."
"Seni çok özledim."
"Ben de seni özledim yıldızım. Şu üniversiteyi bir atlatalım, o zaman her şey daha iyi olacak."
"Ya olmazsa?"
"Nasıl olmayabilir? Geleceğe engel olabilecek her şeyi yok ettik. Baban bile hapiste."
"Senin ailen?"
"Onlar, hiç bir şey yapamazlar."
"Çok cesursun."
"Çünkü öyle olması gerekiyor. Sen de cesur olacaksın. Ben çıkmaz yola girmek istemiyorum."
"Ya girersen?"
"O zaman yeri kazar öyle geçerim, uçarım!"
"Eheh, tamam o zaman. Görüşürüz aşkımmm."
"Görüşürüz yıldızım."
Aramayı sonlandırdınız
Aslında Beomgyu'nun babası hapse atılmazdı. Ama tecavüz, kumar, uyuşturucu gibi bazı şeyler ortaya çıkınca tıkamışlardı hapse.
Beomgyu ciddi anlamda hayal kırıklığı yaşıyordu bu konuda. Aynı zamanda üniversite konusunda. Ama Taehyun ile evlendiğini hayal edince tüm endişeler puf olup gidiyordu.
-----
"Üniversite bitsin hem herkes evlenecek. Hem de, tekrardan buluşacağız. Hep beraber Kore'de yaşayacağız." Hyunjin herkesin kurduğu hayali seslice dile getirince herkes gülümsemişti. Jeongin ile çok erken evleneceklerdi ama üniversite okusak mı demiş ve sınava girip iyi bir yer tutturmuşlardı. Bu yüzden kaçış yoktu.
-----
Baş Belası ve Beomgy WhatsApp konuşması
Beomgyu:
Baş Belası?
Yaklaşık bir aydır boktan şeyler söyleyip durmuyorsun
Ne oldu?
Öldün m lan?
Gerçi bana ne?
Ben sana demiştim
Sen bizi ayırabilecek kadar fevkalade bir insan değilsin?
Baş Belası:
Amacım sizi ayırmak değildi Beomgyu
O üç beş kötü gün yaşamasaydınız mutlu olma şansınız sıfırdı
Beomgyu:
Siktir git lan
Kötü kötü konuşturma beni
(Beomgyu çevrimdışı)
(Baş Belası çevrimdışı)
-----
O baş belası denen kişiyi aramaya koyulmuştu şimdi de Beomgyu. Çok dikkatle arıyor ve sorguluyordu ama hiç bir sonuç yoktu. Amerika'ya Jisung ile beraber gelmişlerdi. Şansa aynı yeri tutturmuşlardı. Beraber bir ev tutmuşlardı. Gayet iyi gidiyordu her şey.
"BEOMGYU! GEL ARTIK ŞURAYA!" Jisung bağırınca Beomgyu korkudan dizüstü bilgisayrını pat diye kapattı. Derin bir nefes alıp ayağa kalktı.
"Ne var?" Mutfağa gidip sinirli Jisung'a baktı. Çok tatlı gözüküyordu.
"Ben burada yemek hazırlıyorum. Seni çağırıyorum. Ama sen, gelmiyorsun! KALBİMİ KIRDIN!" Beomgyu gülümseyerek arkadaşına sarıldı.
"Özür dilerim. Kırılma hemen ya." Jisung memnunmuş ama değilmiş gibi gülümsedi.
"Eh hadi, otur sofraya." Jisung çok güzel yemek yapardı. Beomgyu daha önce bir kaç kere onun yaptığı yemeklerden yiyebilmişti. Ne zaman yese en az 2-3 kilo alıyordu. Bu yüzden Jisung'ın yemek yapmasına kolay kolay izin vermemeliydi.
"Üniversite buraya yakın değil mi?" Jisung onaylayarak başını salladı.
"Yatılı kalmamak için yakından ev tuttuk ya zaten." Jisung'ın telefonu çaldı, arayan Minho'ydu. Jisung telefonu kapatınca Beomgyu az daha boğuluyordu.
"N-ne?" Sonunda kendine gelebildi. "Sen, Minho'nun, aramasını açmadın?" Jisung başını salladı.
"Sinirimi bozdu o." Beomgyu neden anlamında başını yana götürdü. "Üniversite okumayalım evlenelim diyor yetmiyor. Bir de, ikiz erkek ve kız çocuk istiyormuş. Evlatlık almazmış. Sinirimi bozdu dağ ayısı." Beomgyu kahkaha atmamak için kendini zor tutuyordu.
"Evet ya. Arkadaş grubumuzda çok arsızlar var." Jisung sırıtıp tek gözünü kırpınca Beomgyu kasıldığını hissetti. "Y-yok c-anım. Taehyun ö-öyle d-değil ki. Neyse biz şey yapalım. Yemeye devam edelim." Olur da soru gelirse cevaplamamak için ağzını tıka basa doldurdu. Jisung bu görüntüye minik bir kahkaha attı.
|||
Jisung ve Beomgyu çok tatlı yahh
Xion isimli şahsa istemsizce aşık olmuş olabilirim
Sarı uzun saçları Hyunjin'i hatırlatıyor
Çok yakışıyor bazı erkek idollere sarı uzun saç
Hyunjin, Johnny, Xion gibi mesela
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Romantic || Taegyu
RomanceTaehyun aşktan, romantizmden, sevmekten, sevilmekten, ilişkilerden nefret ederdi. Bunu yapan insanlarla iletişim kurmazdı. Kısacası hiç kimseyle iletişim kurmazdı. Anne ve babasıyla bile çok mecbur kalmadıkça konuşmazdı. Beomgyu, ona aşık en özel in...