"TAEHYUN! KAPYI AÇ! TAEHYUN, AÇ ŞU KAPIYI! KİME DİYORUM BEN!? AÇ ŞU KAPIYI!" Beomgyu o kadar çok bağırmıştı ki, diğer dairelerdeki insanlar çıkıp ona bakmaya başlamışlardı. "EVDE OLDUĞUNU BİLİYORUM, AÇ ŞU KAPIYI!" Beomgyu kapıyı kırmaya çalıştı ama kıramadı. Kocaman demir kapı, nasıl kırsın? Kendisini izleyen komşulardan birine baktı. "Evinizdeki camdan arkadaşımın evine geçebilir miyim?" Kadın garip bakıyordu. "Bakın yanlış anlamayın. Arkadaşım çok büyük bir hata yapmak üzere, onu durdurmam gerek." Kadın başıyla onayladı. "Çok teşekkür ederim."
"Camı kapalı. Al şununla camı kır." Kadının uzattığı büyük çubuğu alıp tekrar teşekkür etti. "Dikkat et." İlk önce camı kırdı. Ardından hayatındaki en tehlikeli şeyi yaptı. Aralarında yaklaşık iki metre olan camdan diğerine geçmeye çalıştı. Az daha düşmek üzereyken son anda diğerine geçti.
"TAEHYUN!" Evin içinde bakınmaya başladı. Banyoya geldiğinde bileğinden kanlar akarken gördü onu. "Taehyun!" Canı acıdığı belliydi ama sadece öylece durmuş ağlıyordu. Elindeki kesici aletle bir kesik daha atıp ona bakmaya başladı.
Beomgyu böyle şeylerden ciddi anlamda tiksinirdi. Asla bir yaraya, kana bakamazdı. Ama bu sefer farklıydı. Yaraya da kana bakabilmişti. Tiksinse bile... O aleti Taehyun'un elinden alıp çöpün içine attı.
"Taehyun sen ne yaptın?" Sanki dil tutulmuş gibi cevap vermeden öylece ağlıyordu. "B-ben ne yapaca- Y-yeonjun arasam. Yok, yok." Beomgyu zorlandığını şimdi fark etti. Başı dönüyordu ve midesi bulanıyordu. "Ha-hasta-neye g-gidelim." Taehyun hiç tepki vermiyordu. Beomgyu son çare Yeonjun'u aradı.
Yeonjun
Ara📞
"A-alo Yeonjun."
"Ne oldu? Gittin öyle bir şey demedin. Evde miymiş? Ne yaptın? Nerede-"
"Ç-çabuk, çabuk Taehyun'un e-evine gel."
"Tamam, geliyorum."
"Hızlı ol."
"Tamam."
Arama sonlandırıldı
"Taehyun, n-ne yaptın s-sen?" İkisi de sadece ağlıyordu. Taehyun'un göz yaşları kesiklere, Beomgyu'nun göz yaşları ise yere akan kanların üzerine düşüyordu. "N-neden yaptın bunu?" Taehyun cevap vermeyi tamamen reddediyordu. Çalan kapıyla Beomgyu hızla oraya gitti.
"Beomgyu. Nered Taehyun? Ne oldu, niye ağlıyorsun? Çok mu kötü-"
"Ya sus bir. B-banyoda." Yeonjun hızla içeri geçti. Beomgyu her zaman ki gibi cesaretine hayran kaldı. Taehyun'u kucaklayıp binadan çıktı. Abisinin arabasıyla gelmişti. Taehyun'u arabaya bindirdi. Beomgyu'd arkada onun yanına geçti. "Çabuk."
-----
"Arkadaşınız, ciddi bir depresyona girmiş. Hala etkisinde sayılır. Özellikle beyni ve kalbi olmak üzere, kendini pek yormasın. Yanına dilerseniz gidebilirsiniz." Platonik knklar grubundaki herkes ek olarak Minho buradaydı.
"Beomgyu, hepimiz gitmeyelim. Sen git yanına." Emin değil ve biraz korkuyor olmasna rağmen başını sallayıp yavaşça içeriye girdi.
"Taehyun?" Yatakta yatarken kafasını cama çevirmiş beden odaya girene döndü. "Nasılsın? İyi misin? Acıyor mu çok?" Beomgyu hala ağlarken, ilgili, yumuşak ve nazik tavrıyla sordu. Bu Taehyun'u gülümsetmişti. "Niye gülüyorsun ya? Çok korktum ben." Hala olduğu yerde ağlıyordu.
"Yanıma gel." Yavaşça yataktakinin yanına gitti. Bileğindeki sargılara baktı. Anlık sinirle omzuna bir tane yumruk geçirdi. "Ahh!"
"GERİ ZEKALI, GERİ ZEKALI MISIN SEN!? BİLEK KESMEK NEDİR BE!? ÇOK SAÇMA VE CRİNGE BİR KERE, TAMAM MI!? HELE BİR DAHA YAP, SADECE BİLEĞİNİ DEĞİL KAFANI DA KESİK BULACAKSIN!? ARTIK ÖLÜNCE NE KADAR GÖREBİLİRSEN!" Odadan çıkıp kapıyı kapattı Beomgyu. Ardından tekrar ağlayarak girdi. Bunları aynı saniye içerisinde yapması da garipti. "Acıyor mu?"
"Hayır acımıyor ama diyorum, hani biraz, insancıl tavırlar sergilesen?" Beomgyu sinirle omzuna tekrar vurdu. "Ahh! Ama niye ya?" Beomgyu canını acıtmamaya çalışarak sarıldı.
"Korktum ya."
"Hm, neye korktun?" Beomgyu bir anda geri çekildi. "Ne oldu?"
"Sana hala aşığım, o yüzden biraz uzak durayım. Unuttum az önce özür dilerim." Beomgyu kendisinden bir kaç adım uzaklaşınca Taehyun belki de hayatının en büyük üzgünlüğünü yaşadı. "Eğer iyiysen, ben diğerlerini çağırayım."
"Hayır, gitme. Çağırma onları da." Odadan çıkmak üzere olan Beomgyu şaşkınlıkla geri döndü. "Sadece sen kal burada." Beomgyu hayatının şoklarından birini yaşıyordu. Ne demek sadece sen kal?
"Ama, neden?"
"Hastaneden çıkalım, açıklayacağım.
|||
Hi guys
We have come to the end of another chapter
See you in the next chapter
İngilizce'mi geliştirmem lazım gerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anti-Romantic || Taegyu
RomanceTaehyun aşktan, romantizmden, sevmekten, sevilmekten, ilişkilerden nefret ederdi. Bunu yapan insanlarla iletişim kurmazdı. Kısacası hiç kimseyle iletişim kurmazdı. Anne ve babasıyla bile çok mecbur kalmadıkça konuşmazdı. Beomgyu, ona aşık en özel in...