ALL TRUTH

389 50 31
                                    

"Minho çabuk ol. Birileri geliyor!" Minho, yazışmaları ekran görüntüsü alıp kendi telefonuna atmaya çalışıyordu. Bunu yaptıktan sonra kendi ismini mesaj bölümünden sildi ve telefonu hızlıca yerine yoktu. "Gel gel gel." Tam dört kişilik öğrenci grubu sınıfa girdiğinde Minho Beomgyu'nun yanına gelmişti. 

"Hadi gidelim." Minho hep böyleydi. Şeytanı ayakta alkışlatacak şeyler yapar ama asla gerilmezdi. Hep çok rahat ve kendinden emindi. Bu kıskanılacak bir özellikti.

-----

"Ver şunu." Telefonu alıp dikkatle mesajları okudu Beomgyu. 'Baş Belası' diye kaydedilmek istenen kişi kim olabilirdi? Bunu isteyecek kadar gizliden oynamak isteyen kişi, kim olabilirdi? "Ne yapsak ki? Bu numaraya mesaj atmak istesek, numarası yok."

"Var." Hepimiz Minho'ya dönünce cebinden bir kağıt çıkartıp numarayı gösterdi. "Ben bir şey yaptım mı, düzgün yaparım." Sevinçle gülümseyip kağıttaki numarayı telefonuna kaydetti Beomgyu.

"Hemen mesaj atıyorum." Şu an sevinmişti ama ruh hali belli etmese de ciddi anlamda bozuktu. Ayrılalım dememişti ama ayrılmayalım da dememişti Taehyun.

Beomgyu da o kişiyi Baş Belası olarak kaydetmişti.


Beomgyu ve Baş Belası WhatsApp konuşması

Beomgyu:

Hey, buraya baksana bir

İki dakika be

Kime diyorum lan?

HEY!

BAKMASSAN BAKMA BE ÖKÜZ

ÇOKTA UMURUMDA

AMA SEN BURAYA İLLA Kİ BAKACAKSIIIIN

BU DA YALAN ÇIKSIN BAK BEN NEYİM!

(Beomgyu çevrimdışı)

(Beomgyu çevrimiçi)

Beomgyu:

HALA MI BAKMADIN ODUN!?

Her neyse

Bakmak zorundasın

Zamanı fark etmez diyemeyeceğim

En kısa sürede

Bir zahmet

(Beomgyu çevrimdışı)

-----

Ciddi anlamda çok sinirlenmişti Beomgyu. Kafası çok dolu olmasa düşündüğü şeyler, ciddiliğine kendisi bile şaşırdı. Annesi de durmuş garip garip bakıyordu kendisine. 

"Oğlum, sen iyi misin? Kurabiye yemedin, kek bile yemedin. Bu pekte normal değil." Oğlunun ne kadar gergin olduğunu tabii ki fark etmişti. Kalkıp yanına oturdu. "Anlat annene. Neden gerginsin? Ne oldu?" Belki de anlatmalıydı. Annesi, şefkatli bir çözümle onu rahatlatabilirdi.

"Anne, bir şey söyleyeceğim ama... kızma." Beomgyu ne zaman annesine kızma dese, kendisine çok üzen veya sinirlendiren bir şey söylerdi. Annesi de asla kızmadı, tabii ki ara sıra ufacık sinirlenebiliyordu. "Ben birine aşıktım. Sonra işte biz sevgiliydik, çok iyi anlaşıyorduk. Ama birinin yalanı yüzünden onu aldattığımı düşündü. Şimdi yüzüme bile bakmıyor." Bunları başını annesinin göğsüne yaslayıp rahatça oturduğunda anlatmıştı. "O erkekti. Kang Taehyun."

Anti-Romantic || TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin