PNNSYLVANİA UNİVERSİTY

161 29 26
                                    

"Bence evden kaç."

"Bence babanı şikayet et. Öküz ne de olsa."

"Bence hemen evlenin ki ayırmasın."

"Sende yurt dışına git."

"Hatta annenle beraber yurt dışına git."

"Çaresizlikten düşmanınız olsam el ele intihar edin diyeceğim lan." Beomgyu arkadaşlarına durumu anlatmıştı. Teker teker fikir sunuyorlardı. Yunho'nun intihar fikri en mantıklı olanıydı aslında. Ama o zaman da ölmüş olacaklardı işte.

"Bence..." Uzun süredir düşünen Minho'yu buldu tüm bakışlar. "İntihar fikri mantıklı. Ama şöyle yapacağız. Öyle bir düzenek kuracağız ki, siz intihar etmiş gibi görüneceksiniz ama etmeyeceksiniz. Baban en mantıklısı Portekiz'e gidecek ve oradan çıkamayacak. Hapse atılmasını da sağlayabiliriz aslında." Söyledikleri her şey mantıklıydı ama zordu.

"Oğlum siz manyak mısınız? Beomgyu ders çalışsan sende Amerika'dan bir üniversite tutturursun. Oraya gidersin. Taehyun istediği üniversiteyi tutturacak bir insan. Beraber orada okursunuz. Üniversite bitince de evlenin. Sonra hayat size güzel." Wooyoung'un böyle mantıklı şeyler söylemesi korkutucuydu.

"He geri zekalı. Sence Beomgyu 1-2 haftada ders çalışıp neyi ne kadar düzeltecek? Orası biraz zor. Beomgyu'nun düzgün bir yer tutturacağından ben şüpheliyim kimse kusura bakmasın. Minho, senin de düzgün bir yer tutturacağından şüpheliyim. Sınavda sana 'hayat nasıl zehir edilir, sinsilik nedir, şeytanı nasıl kendine hayran edersin' gibi sorular olmayacak." 

"Beni neden karıştırıyorsun cüce Hongjoong?" Hongjoong iç çekti. Sürekli kendisine cüce deniyordu.

"Ben. Cüce. Değilim!" Minho 'hmm' gibi mırıltı çıkardı.

"Beomgyu, şöyle suratını asıp durmasana. Yapacağız bir şeyler. Kaç tane insan seninle beraber. Korkma, hiç bir şey olmayacak. Düzelteceğiz. Hem Taehyun'da sana böyle demiş." Beomgyu ofladı.

"Numaramızı sildi birbirimizden. Arayamıyorum, mesaj atamıyorum. Ne yapacağım ben?" Hyunjin telefonunu çıkardı.

"Benden ara." Beomgyu biraz tereddüt etti ama gülümseyip telefonu aldı. Babası buraya gelmezdi ne de olsa.

"Çok teşekkür ederim kankam." Azıcık uzağa gitti.

CÜCÜK ENİŞTEĞĞĞ

Ara📞

"Hyunjin bak şu an hiç müsait değilim. Cidden hiç değilim. Seninle kavga falan edemem. Sınava bile çalışamıyorum. Beomgyu yanında mı? Çok kötü değil, değil mi? Offf ne yapacağım be-"

"Cücük enişte~"

"BEOMGYU!"

"Efendim?"

"Yha, ben çok özledim seni."

"Ben sanki özlemedim cücük enişte."

"Cücük enişte ne?"

"Hyunjin seni böyle kaydetmiş."

"Hay ben onun- Neyse. Ne yapacağız?"

"Şimdi sen bana gideceğin üniversitenin adını veriyorsun ve WhatsApp'tan tüm notları atıyorsun."

"Neden? Bir dakika, bir dakika... Sen, ders mi çalışacaksın?"

"Evet."

"Yok artık!"

"Ya hadisene be."

"Tamam. Kapatıyorum."

"Ben kapatacağım cücük enişte."

Aramayı sonlandırdınız


Hyunjin ve CÜCÜK ENİŞTE WhatsApp konuşması

CÜCÜK ENİŞTE:

98 resim

Hyunjin:

Eyvah

Ben nasıl çalışacağım hepsine

Neyse Hangi üniversite?

CÜCÜK ENİŞTE:

Ben Hardvard Üniversitesini düşünüyordum

Ama orası senin için biraz zor olabilir

Bu yüzden Pnnsylvania Üniversitesi olabilir

Hyunjin:

Ya aynı üniversiteyi tutturamazsak?

CÜCÜK ENİŞTE:

O zaman mecburen üniversitenin bitmesini bekleyeceğiz

Hyunjin:

Neden zamanında ders çalışmadıysam

Pişmanım

CÜCÜK ENİŞTE:

Biraz öyle oldu maalesef

Ama üzülme

Bu hikaye mutlu bitebilir

Sonunda her şekilde mutlu olacağız

Gülmek için geçse ağlama şansımız yok tamam mı?

Sadece çalışman gerek

Hyunjin:

Tamam

Görüşürüz aşkımmm

CÜCÜK ENİŞTE:

Görüşürüz yıldızım

(Hyunjin çevrimdışı)

(CÜCÜK ENİŞTE ÇEVRİMDIŞI)


"Çok teşekkürler kankam." Telefonu Hyunjin'e geri verip gülümsedi. "Pnnsylvania Üniversitesini tutturmaya çalışacağız." 

"Biraz zorlanabilirsin ama yaparsın. Biz sana güveniyoruz. Cücük enişte zaten apta- aman, zeki işte." Beomgyu şimdi azıcık da olsa gülümseyebiliyordu işte. Ama yine de, zor olacaktı.

-----

"Oğlum, sen... Ders çalışıyorsun?" Annesi hayretle ağzını açınca Beomgyu kıkırdadı.

"Evet. Anne... Ben Taehyun ile aynı üniversiteyi tutturup Amerika'ya gitmeye çalışacağım. Ama, babamın bilmemesi gerekiyor." Çok güvendiği için annesine bir kerede anlatmıştı her şeyi. Annesi gülümseyip başını salladı.

"Asla bilmeyecek. Baban bu gece çalışıyor. Hadi ikimiz beraber yiyelim yemeğimizi." Beomgyu sevinçle ayağa kalktı. Babası olmayınca akşam yemeği bin bir türlü sohbet ve kahkahayla geçiyordu.

|||

Sizce aynı üniversiteyi tutturabilecekler mi?

4-5 ay öncesine kadar sabah akşam bu şarkıyı dinlerdim

Şimdi o kadar çok dinlemiyorum

Twice çok güzel yhaaa

Anti-Romantic || TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin