YOU ARE MİNE, YOU ARE MY LOVE

289 38 16
                                    

Aradan çoktan berbat bir, bir hafta geçmişti. Bu süre boyunca hiç gelişme olmamıştı. Taehyun, Beomgyu'dan kaçmıyordu ama ruhu asla yaklaşmak istemiyordu. Bu, Beomgyu'nun ciddi anlamda yalnız hissetmesine sebep oluyordu. Artık Hyunjin'le bile doğru düzgün konuşamıyordu. 

Yoongi Hyung

Ara📞

"Alo Beomgyu?"

"Efendim hyung?"

"Bunun için aramadım ama sormadan edemeyeceğim. Doğru söyle Jimin'e ne içirdin?"

"Niye ki?"

"Lan ilk defa bak, ilk defa gelip dudaklarıma yapıştı. Doğru söyle, ne yaptın ona? Kızmayacağım diyemem."

"Bir şey içirmedim. Sadece en kötü zamanında, senin ona aşık olduğunu söyledim. Senin katil ve tacizci bir insan olmadığını söyledim. Tek duymak istediği buymuş hyung."

"Tanrı benim belamı versin! Nasıl düşünemedim bunca yıl? Neyse ben şey için aradım, konuştunuz mu?"

"Hayır hyung. Ruhlarımız arasında kilometreler var. Bir türlü ona yaklaşamıyorum."

"Bunun olmasını istediniz çünkü."

"Hyung ben ondan uzak kalmayı neden isteyeyim?"

"Zamanında istedin ama?"

"Ama o, bir-iki yıl önceydi."

"Yine de zamanında istedin. O da şu an istiyor. O yürürken sen koşarsan, onu yakalarsın."

"Ya ben yerdeyken, o gökte olursa?"

"O zaman sende göğe çıkarsın. Eğer aşıksan, ölüme de gitse onu takip edersin!"

"Tamam, tamam, ben... Yapacağım. Bu sefer gerçekten deneyeceğim."

"Aferin."

"Hyung, o ne sesi?"

"Jimin bana cığırıyor."

"Hyung ya, hiç gülesim yoktu. O zaman bekletme sen, kocanı."

"Deme şöyle, ben bir acayip oluyorum. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Arama sonlandırıldı


Jungkook Hyung

Aç✔ / Açma✖

"Beomgyu. Neredesin sen?"

"Evdeyim hyung. Şimdi dışarıya çıkacağım. Neden ki?"

"Taehyun gidiyor, sen neredesin?"

"N-ne, nereye g-gidiyor?"

"Rusya'ya gidiyormuş."

"Neden?"

"Bilmiyorum. Telefonda, Kai diye biriyle konuşurken duydum."

"Huening olan Kai? Neyse, neyse, neyse şey... Henüz gitmedi değil mi?"

"Hayır, uçak daha gelmedi."

"Ha-hangi havaalanı?"

"******* havaalanı. Çabuk ol. Uçak her an gelebilir."

"Tamam. Sen neden oradasın hyung?"

"Bekliyorum."

"Neyi?"

"Onu işte."

"Taheyun hyung mu?"

"Evet, Taehyun'un uçağıyla aynı zamanda gelecek."

"Çok yakınım oraya. Geliyorum hemen."

"Kapatıyorum, hızlı ol."

Arama sonlandırıldı


"TAEHYUN!" Elinde bavulla yavaşça ilerlerken onu gördü. "Taehyun!" Aklına Taehyun'un intihar etmeye kalkıştığı gün geliyordu. O gün de böyle hissediyordu ev ona böyle seslenmişti. "TAEHYUN!" Aralarındaki mesafe büyüktü. Taehyun onu duyamamıştı. "KANG TAEHYUN!" Sonunda kendisine dönmüştü. Ama bu sefer de arkasını dönüp hızla ilerlemeye başlamıştı. "TAEHYUN BEKLE!"

"Beyefendi lütfen yavaş olun!" Uyarıyı duymuş fakat umursamadan devam etmişti. O kadar hızlı koşuyordu ki, takılıp düşse her yeri paramparça olurdu. Sonunda Taehyun'un yanına geldiğinde zorlukla durdu. Usta koşuculardan bile daha aptalca koştuktan sonra durmak zor olmuştu tabii. Az ileride Jungkook'u da görmüştü. Yanında Taehyung vardı. Bu demek ki, Taehyun'un uçağı çoktan gelmişti.

"Taehyun? Neden gidiyorsun?" Beomgyu ağlamaklı sesiyle söyledi bunu. Biraz acınası ve çatlak çıkmıştı sesi. Bu kadar güçsüz olmayı hedeflememişti. "Bu kadar mı soğudun benden? Güvenini böylesine mi kaybettim? Bizi tamamen mi unuttun? Hiç bir şey mi ifade etmiyorum senin için?" Taehyun, Beomgyu'ya bakası reddediyordu. Beomgyu ise, Taheyun'a bakmamayı reddediyordu. "Eskiden olduğun gibisin. Bakmıyorsun, umursamıyorsun, cevap vermiyorsun, belki de... Belki de hiç bir şey hissetmiyorsun bile." 

"Sen-"

"Ben o tatlı ama tadı hep yanı olan bitter çikolatadan nefret ederim Taehyun. Senden de mi nefret ettiğimi düşündün? Tamam, çok istiyorsan buyur git..." İleriyi gösterip bir kaça adım geri çekildiğinde Beomgyu'ya baktı Taehyun. "Ama şunu unutma, sen kimsenin olamazsın. En akla gelmeyecek yere bile gitsen, sen benim aşkım olacaksın. Bunu, sakin unutma..." 

|||

Beomgyu yhaa ağlayayım mı ben şimdi?

Taehyun duygularını kaybetmiyor bu arada kaybetmek istiyor

Aşka inanmamak istiyor ama Beomgyu varken ne mümkün?

(G)ı-dle fanı değilim ama bu şarkıya aşığım

Az kaldı yakında fanları olacağım yani

Anti-Romantic || TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin