GET OUT!

195 30 53
                                    

Can sıkıcı olayın ardından bir hafta geçmişti. Bu sürede hep iyi şeyler olmuştu. Yeosang artık homofobik değildi. Hongjoong ve Seonghwa konuşmaya başlamıştı. Wooyoung ve San ikilisi de iyi anlaşıyordu. Seungmin Bang Chan'ın çok iyi bir insan olduğu görüşündeydi. Felix Ve Changbin Felix'in yaralanan dizi sonucu revirden bu yana konuşuyorlardı. Yunho ve Mingi komik bir ilişki içerisindeydi. Soobin ve Yeonjun arasındaki sorun çözülmüştü. 

Beomgyu ve Taehyun ara sıra minik konularda tartışıyordu. Mesela Taehyun, Beomgyu'nun ödevini yapmazsa ve ödev unutulursa Taehyun azar işitiyordu. Kek yapmayı denediklerinde Taehyun un paketini düşürür ve ikisi dahil olmak üzere her yer batarsa Taehyun yine azar işitiyordu. Azından küfür kaçırırsa yine ve yine Taehyun azar işitiyordu.

"Eğer o gün keki yakmasaydın bir yıl daha erken evlenmek isteyecektim. Ama sen yaktığın için..." Taehyun az sonra mızmızlanıp ağlamaya başlayacak çocuk gibi baktı.

"Ama niye ki? Sadece 15 dakika gecikti. Yani azıcık geç kapatmıştım fırını. Hem bizimle o kekin ne alakası var?" Beomgyu göz devirip elini alnına vurdu.

"Hadi o değil. Dersler dışında hiç işe yarar bir şey yaptığını görmedim. Kıvrak zeka ve ders başarısı iki insanın hayatını pekte etkilemez. Sadece para kazanmak ve geçinmek konusunda işe yarayabilir. Ama bizim bir de, ev içi- Neyse be. Çok karışık böyle şeyler. Evlat falan ediniriz, geçer gider işte." 

"Neden evlat ediniyoruz ki? Kendimiz yapalım işte." Beomgyu delici bakışlar yolladı sevgilisine.

"Sen onu da benim üzerime bırakırsın. Valla, o kadarını yapabileceğimi pek sanmıyorum." Taehyun buna müsaade etmeyecekti. Çocuk öz olmak zorundaydı. Şimdilik bu konuyu kapattı.

"Hyunjin ve Jeongin üniversite okumayacakmış. Hyunjin amcası sayesinde. Dans öğretmeni olacakmış. Yarışmalar ve maaş onlara yeterli gelir sağlayabilirmiş. Yani bu ay bitince falan evlenirler her halde." Beomgyu hayrete düşmüştü.

"Çok doğru bir şey gibi gelmiyor kulağa. Eğitim hayatını tamamlamak her zaman daha iyi olmaz mı? Daha iyi bir dans eğitmeni olmak için üniversiteyi bitirmek şart. Tabii, kendileri bilir." Durduk yere iç çekti. "Ama yine de erken biraz bence." Taehyun mırıltılarla onayladı.

-----

Annem🌺

Aç✔ / Açma✖

"Efendim annem?"

"Oğlum bugün eve Taehyun'u da alıp gelmelisin."

"Gelirim. Senin sesin kötü geliyor?"

"Baban."

"Öğrenmedi, değil mi?"

"Maalesef. Hadi çabuk gelin."

"Yol-yoldayız. Geliyoruz. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Aramayı sonlandırdınız

"Ne oldu? Kötü bir şey mi var?" Olabilecekler aklına geldikçe yavaş yavaş geldikçe bile gözleri doluyor Beomgyu'nun.

"Beraber, bizim eve gidiyoruz. Hiç iyi şeyler olmayacak." Taehyun anlamıştı ters bir şeyler olduğunu.

-----

"Birazdan eve gelecek. Bakın isterseniz-" Taehyun endişeli kadın gülümsedi.

"Elimden geldiğince sorun çıkmamasını sağlamaya çalışacağım. Lütfen rahat olmaya çalışın." Hızla açılıp, kapatılan kapı... Sert ayak sesleri... Hızla içeri giren beden ve kafasından çıkan dumanlar. Çok sinirliydi.

"BEOMGYU! NASIL BANA SORMADAN BÖYLE BİR İLİŞKİYE GİRERSİN!? HEM DE BİR ERKEKLE!?" Beomgyu korkuyordu. Taehyun ise çok sinirliydi ama yansıtmamaya çalışıyordu. "CEVAP VER BANA!?" Delici bakışlarını oğlunun sevgilisine gönderdi. "SEN!? NE HAKLA BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN!?" Taehyun Beomgyu'nun eline tuttu.

"Büyütülmesi gereken pek bir şey yok bayım. Bunu her hangi bir hak kullanarak yapmadım. İkimizin isteği ile böyle bir ilişki içerisine girdik. Sizin izniniz bizim için tabii k önemli. Ama ikimizin mutluluğu ikimiz içinde önce geliyor. Anlayış göstermenizi isterdik ama siz bilirsiniz tabii ki. Hem gay çift olmamızda sakınca gören tek kişisiniz. Ayrıca oğlunuzla sizden daha iyi ilgilenebileceğimi düşünüyorum. Bazı dedikodulara göre hiçte iyi anlaşamıyormuşsunuz. Babalığınızı sorgulamak gibi olmasın ama bu bir gerçek. Ayrıca biz birbirimizi seviyoruz. Neden birinden izin alma ihtiyacı duymamız gerekiyormuş?" Beomgyu'nun babası ikiliye doğru yaklaştı. Beomgyu'nun bileğinden tutup sürükleyerek eski olduğu yere geri gitti.

"BEN İZİN VERMEDİĞİM SÜRECE BURADA SİNEK BİLE UÇAMAZ!" Beomgyu'nun bileğini daha çok sıktı. Biraz yukarı kaldırınca Beomgyu'nun ayakları yerden kesildi. Babasının yanında o kadar sıska bir şeydi. "SENDE SADECE BENİM İSTEDİĞİM ZAMAN, BENİM İSTEDİĞİM KİŞİYLE BERABER OLACAKSIN! ŞİMDİ DEFOL ODANA!" Çöpü atar gibi yere attı oğlunu.

Taehyun bu kadar kötü olacağını tahmin etmemişti. Beomgyu'nun gözlerindeki korkudan korkuyordu.

"ONUN YOK OLMASINI İSTEMİYORSAN BU ÜLKEDEN SİKTİR!" Bir kaç tehditte bulunmuştu. Taehyun yavaş yavaş yürümeye başladı. Tam Beomgyu'nun yanına geldiğinde babası arkasını dönük, sinirle soluyordu. Eğilip sevgilisinin dudağına minik bir öpücük bıraktı.

"Her şeyi düzelteceğim. Azıcık sabret. Seni seviyorum." 

"Ben de seni seviyorum."  Taehyun gülümseyip yavaşça evden çıktı.

|||

Oç babalarda bugün

Sürekli ayırıp duruyorum bu ikisini

Ama sonunda olur güzel şeyler

Mümkün olduğunca iyi yazmaya çalışıyorum

İzlemeyen net pişman olur guys

Anti-Romantic || TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin