Kimseyi Sevmeyin

3.3K 75 19
                                    

Herkes gibi ben de ikimiz arasından normal olanın ben olduğumu düşünüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes gibi ben de ikimiz arasından normal olanın ben olduğumu düşünüyorum. Aklı başında kimse senin normal olduğunu düşünmez. Çok sinirlisin. Gerçekten bir insanın bu kadar sinirli olabileceğini hiç düşünmemiştim. Öfke problemim yok diyorsun ama sonra pencerenin önüne kuş kondu diye hayatım boyunca hiç duymadığım küfürler ediyorsun. 

Normal olan benim. Yoldan geçen her 17 yaşındaki erkek gibiyim. Ne eksiğim var ne de fazlam. 

Ama sonra gelip dizime yatıyorsun ve kapkara gözlerinle yüzüme bakıyorsun. Yüzüne güneş vuruyor falan. Salak bir ifade oluyor benim yüzümde durum böyle olunca. 16 yaşında, kediye benzeyen bir oğlan çocuğu birini neden bu kadar mutlu eder diye düşünüyorum. Hem de fazlasıyla agresif ve huysuz bir oğlan çocuğu. Sen böyle hiç umursamadan yatmaya devam ediyorsun.

Pek de anlamıyorum seni. Ben mesela orada heyecandan yerimde duramıyorum. Sen dizimde yatarken kıpraşıp duruyorum. Sen sinirlenip bacağımı çimdikliyorsun, rahat dur diye. İlk baştan niye yattıysan dizime zaten... 

O zaman diyorum ki normal olan ben değilim. Birinin seni durduk yere bu kadar heyecanlandırması mümkün değil.  Garip biraz. 

Geçen Melih'e gittim mesela. Dedim ki böyleyken böyle.

"Bu çocuk dizime yatınca benim içim bir hoş oluyor, neden sence?"

Cevap vermedi, kovdu beni yanından. Sınavıma 2 ay kaldı seninle uğraşamam dedi. Kırıldım şahsen biraz. İnsan küçük kardeşine hiç böyle davranır mı?

Bizimkilere sormadım ama. Onlar benden daha salak. Onlar hiç anlamaz. İlteriş belki anlar. Ama o da pek sallamıyor genelde benim dediklerimi. Çok yanlış dostlar seçmişim. 

Bu arada keşke yine dizimde yatsan. 


Bu böyle ne olduğunu pek anlamadığım garip bir giriş bölümü sanırım. Eğlenceli bir hikaye olacak ilk bölümün böyle olduğuna bakmayın. Ana karakter oğlumuzun günlüğünden bir sayfa gibi düşünebilirsiniz. 

Mizah üzerinden gidecek. Liseli bir arkadaş grubunun bomboş anıları gibi. 

Bu arada sanmam ama belki bilen çıkar, daha önce bu hikayeyi  gördüyseniz aynı olmayacaklar. Bu onun bir üst versiyonu. Üstüne biraz daha düşünülmüş. 

Gerçi şu an bunu okuyan kimse yok bence. Neyse varsa da birileri öptüm hepinizi. 

kimseyi sevmeyin! bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin