On İkinci Bölüm

561 33 11
                                    

Öğle arası bitmek üzereydi.

On ikinci sınıflar Türkiye geneli önemli bir denemeye girecekti. Melik de Nisa ile beraber Melih'e motivasyon vermeye gitmişti.

Berkan, İlteriş ve Cahit sınıftaydı. Onlar da gidecekti ama Melik'in aksine çocuğu rahatsız edip durmanın motivasyon sayılmadığının farkındaydılar. Teneffüsün başında başarılar dileyip ona güvendiklerini kendilerince ifade etmişlerdi zaten.

Nisa da Melik'in peşine takılmıştı.

Aysima arkadaşlarıyla sınıfa girip yerine oturduktan sonra bir süre etrafına bakındı. Melik'i arıyordu. Sınıfta olmadığını görünce hafifçe uzanıp pencereden dışarı basketbol sahasına baktı. Normalde kim bilir yine ne saçmalığın peşinde diye düşünürdü ama son zamanlarda Melik'teki farklılığı fark etmişti.

Fark etmemek için salak olmak lazımdı zaten.

Dışarı bakarken Melik'i göremedi ama onun yerinde koyu renk gözlü çocukla kısa bir süreliğine göz göze geldi. Bakışlarını ondan çekip yerine oturdu.

Normalde olsa sessiz kalırdı.

Kimseyle muhatap olmazdı.

Özellikle de konu Melik olduğunda.

Ama bu sefer kendini tutamadı. Melik ile yıllardır yan yanaydılar ve ilk kez onda böyle bir değişiklik fark etmişti.

"Baksanıza," dedi. "Cahit, Berkan," diye isimlerini söyleyerek onların kendisine dönmesini sağladı. Kendisi de hafifçe arkaya dönerek İlteriş'i de durumu ilgilendirdiğini belli etti.

"Melik," dedi ve duraksamadan konuşmaya fısıldayarak devam etti. "Melik dokuzuncu sınıflardaki Barkın'a aşık değil mi?"

Üç çocuk da ona baktı. Hiçbiri şaşkın değildi, durumun farkındaydı.

Fark etmemek için salak olmak lazımdı.

Sadece bu hassas bir konuyken Aysima'ya ne derece güveneceklerinden emin değillerdi. Ayrıca kimse adına konuşmak da istemiyorlardı. Berkan "Kimseyle bu konu hakkında konuşma," dedi. Aysima gözlerini devirdi.

"Kimseye bir şey diyecek değilim. Zaten her şey ortada fark eden rahatça fark eder."

"Yine de kimseyle bu fikrini paylaşma," dedi fikir kelimesini bastırarak.

Genç kız almak istediği cevabı almıştı zaten.

Melik o sırada kapıdan içeri girdi. O yanlarına gelmeden hemen önce İlteriş de konuştu.

"Melik'e de bir şey söyleme," dedi. "O daha henüz anlayamadı."

Melik yerine geçerken "Nisa sınavı iyi geçsin diye Melih'in üstüne okudu üfledi kesin sonuncu olacak," diyerek sırıttı. 


kısa bir bölüm oldu kusura bakmayınız :(

kimseyi sevmeyin! bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin