17. bejegyzés?

79 9 0
                                    

    A lányokat egy "17. bejegyzés" című oldal fogadta, és egy kitépett lapra utaló nyom. Furcsán fordultak egymás felé, majd Viktória így szólt:
- Vajon miért tüntethette el Liza ezt az oldalt?
Napsugár gyanakvó tekintettel tette fel a kérdést:
- Miből gondolod, hogy Liza tüntette el? Mi van, hogyha az a valami csinálta?
Viktória elszörnyedve realizálta magában, hogy Napsugárnak valószínűleg teljesen igaza lehet.
- Inkább csak olvassuk el, hátha kiderül belőle valami a kitépett lapról is. - Javasolta Viktória majd közelebb emelte a naplót.

17. bejegyzés

 

  A tegnapi felismerésem alapján, és mind az alapján ami itt történt, rá kellett jönnöm, hogy egyszerűen vagy túl hatalmas ereje van, vagy megőrültem.
   Egyszerűen nem fér a fejembe, hogy ha képes erre, akkor miért nem mutatta már meg amit akar? Vagy ha nem akarja, hogy lássam azokat a dolgokat akkor miért látom őket?
   Gondolkoznom kell... Lehet, hogy ez csupán egy gyenge pont, és ha az, akkor, hogy tudom használni ellene?
    Ha vissza tér, muszáj kapcsolatot létesítenem vele, látnom kell az egész történetet... Lehet, hogy ez a kulcsa mindennek. Az már biztos, hogy ő a lány, és ha jól sejtem a papa a fiú, de fogalmam sincs, hogy mi az ami történt, és hogy az egésznek mi köze van a gödörhöz amiben épp megannyi testtel csücsülök, és, hogy miről beszéltek a múltkor.
    Erről jut eszembe, a legutóbbi találkozójukat át aludtam volna, vagy a papa nem is jelentkezett azóta? Nagyon remélem, hogy ezzel nem múlasztottam el egy esélyt a szabadulásra.

    - Ezek szerint Liza nem tudja, hogy nincs meg az az oldal. Mi pedig nem tudjuk, hogy mi is az amit felfedezett. - Vezette le ezt a gondolat menetet Viktória, miközben csalódott tekintettel nézett rá Napsugárra. A lány már csak csendben lapozott, hogy minél előbb utána járhassanak a dolgoknak, és megtalálhassák barátnőjüket.

Hát Itt Voltál, Elizabet! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora