Yoongi
"Anlamadım?"Jungkook
"Anlama güzelim boşver"Yataktan kalkıp lavaboya ilerlerken arkamdan bağırdı.
Yoongi
"Hey! Bana bir açıklama borçlusun Jeon Jungkook!"Jungkook
"Sana soyadımıda borçluyum!"Karşılık vermemle sesi kesildi. Beklemiyordu. Gülümsedim ve yüzümü yıkayıp kuruladım. Odaya geri döndüğümde yüzüstü yatıp kafasını yastığa gömmüş sessizce çığlık attığını gördüm. Bu hali gülüşümü kahkahalara boğdu. Gülmemi kesmeye çalışıp bağırdım.
Jungkook
"Hey! Kafanı yastıktan kaldır Jeon Yoongi!"Kafasını yastıkta kaldırıp sessizce yüzüme baktı bir anda tekrar çığlık atmaya başlayarak yataktan kalkıp dibimde bitti. Ellerimi yanaklarına götürüp dudaklarını büzdüm. Ama hâlâ bağırıyordu. Bende dudaklarımı karşımdaki minik ve kısa bedenin pembemsi küçük dudaklarına bastırdım. Bir zaman sonra sesi kesilmişti. Aklıma geceye kendimi saklamak gelince duygusuzca geri çekildim. Bu haraketime şaşırmıştı.
Yoongi
"Bugün seni anlayamıyorum?"Jungkook
"Neden?"Yoongi
"Her an farklı bir Jungkook var karşımda da o yüzden! Az önce beni şehvetle öpen Jungkook nerde? Şimdi yerini duygusuz Jungkook aldı"İsyankâr bir edayla kaşları çatıldı. Bu hali beni gülümsetsede, ciddiliğimi koruyup arkamı döndüm ve benimle beraber kahvaltı masasına gelmesini bekledim. Tekletmeden peşimden gelmiş, sağ yan çaprazıma oturmuş, gözüne gelen saçlarını, narince orta parmağı ve yüzük parmağıyla düzeltip kenara çekti. Gözlerinin üstümde olduğunu hissedebiliyordum. Pas vermeden elime çatalımı ve bıçağını almış omletimi kesip ağzıma attım. Hâlâ ona bakmazken.
Jungkook
"Biraz daha bana bakmaya devam edersen, yemeğini yiyemeden aç karnına şirkete gidicek olucaksın"Yoongi
"Bana böyle davranma o zaman!"Jungkook
"Her zaman ki gibi davranıyorum"Yoongi
"Hiçte bile!"Jungkook
"Çocuk gibi davranıyorsun"Yoongi
"Ne!? Ahh konu sensin Jungkook!"Gözlerimi gözlerine diktim. Kızgın ve donuk kalmış ifadeyle öylece baka kaldı. Peçeteyle ağzımı silip, masadan kalktım.
Yoongi
"Hiçbir şey söylemeyecek misin?"Jungkook
"Kahvaltını bitirmen için sadece 10 dakika var! Geç kalıcaz"Sinirle soludu ve tabağındakileri bitirmeye devam etti. Çalışma odama çıkıp, telefonuma bakınmaya başladım. 5 dakika geçmeksizin Yoongi girdi. İkimizde konuşmuyorduk, o istikrarlı bir şekilde bana bakıyordu. Bense ona bakmamak için diretiyordum.
Yoongi
"Sen çok büyük bir yalancısın!"Kaşımı kaldırıp baktığımda.
Yoongi
"Bana 10 dakika var dedin! Daha yarım saat var!"Jungkook
"Ben tabağını bitirmek için 10 dakikan var dedim"Yoongi
"Ama geç kalıcaz da dedin! Ahh siktir et!"Jungkook
"Ağzına küfür yakışmıyor"Yoongi
"Umrumda değil"Jungkook
"Bir daha duymayacağım"Yoongi
"Neden bir ebeveyn gibisin? Sürekli bir emir verme çabası!?"Jungkook
"Kendimi dizginliyorum diyelim"Yoongi
"Dizginlemek? Aaa anladımm. Sen kendini karşındakine karşı dizginlerken hep emir mi verirsin, söylesene babacık?"Jungkook
"Ah Yoongi odadan çık!"Masanın yanından geçip ayaklarımı ayaklarının arasına alarak kucağıma yerleşti, öldürücü ve azdırıcı derecede yavaşça sürtünmeye başladı. Ah hayır, bunu yapamam.
Yoongi
"Korkuyor musun babacık?"Jungkook
"Yoongi in üstümden!"Sözlerime karşı gelerek daha fazla yaklaştı, alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. Beni kışkırtmaya çalışıyordu. Başarıyordu da! Ona dayanmak mümkün değildi. Ellerimi kalçasına atıp sıkmaya başladığımda gülümsedi. Geri çekilip gözlerime bakmaya başladı.
Yoongi
"Bir iddiaya var mısın?"Jungkook
"Neymiş?"Yoongi
"Eğer gece 00:00'a kadar kendini dizginleyip bana dayanabilirsen, senin istediğin şeyi ben kabul etmek zorundayım. Kalçamı sıkman, boynuma gömülmen, küçük bir inilti bile çıkarman, pes etmişsin anlamına gelir bunu belirteyim, ama dayanamazsan bu gece kontrol bende olur?"Jungkook
"Sen mi sikeceksin beni!? Buna izin vereceğimi düşünmüyorsun herhalde?"Yoongi
"Hayır, sadece kontrol bende olucak. İstediğim zaman içine girerim istediğim zaman çıkıp seni çıldırtırım. Ne diyorsun?"Jungkook
"Bana meydan okuyorsun ha! Vay seni küçük kedicik. Bende bir iddiaya davet ediyorum o zaman seni?"Sorar gözlerle baktı.
Jungkook
"Eğer bu iddiayı sen kazanırsan iddiaya girebiliriz tabi o ayrı konu. Eğer beni yatakta çıldırtabilirsen, bir gün boyunca seninim. Ama yapamazsan, ertesi günü ben pes edene kadar yatakta herşeyinle bana aitsin?"Yutkundu. Gözünü korkutmuştum. Ama dediklerimde ciddiydim. Bunu o da biliyordu.
Jungkook
"Cevap?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•
Teen Fiction!!Smut içerir!! "Bembeyaz tenin bu gece kırmızıya bürünecek güzelim" "Seni arzuluyorum babacık" "Böyle devam et! Adımı inle!" Gözü korkmuş olan kedicik, cesur olmaya, bu gece Jungkook'un vahşi aslanı olmaya hazırdı.