Boya kazanı

2K 100 19
                                    

Ofisimden çıkıp katlarda gezinmeye başlamıştım taa ki Yoonginin sesini 4. Kattan duyana kadar

Yoongi
"Ben bu lanet kıyafeti giymem!"

Hemen alt kata indim.

Jungkook
"Tanrı aşkına Yoongi daha bı kaç dakika önce odamdan gönderdim seni, ne diye bağırıyorsun?"

Yoongi
"Bu boktan püsküllü kıyafeti giymem ben ayrıca kaşındırıyor!"

Jungkook
"Şuan sadece prova yapıyorsun Yoongi ve yarın sadece altı üstü 4-5 foto çekineceksin tüm gün üstünden çıkarma demiyoruz ya"

Yoongi
"Siktir! Bunların olucağını bilseydim bu boktan işe başvurmazdım!"

Jungkook
"Bedenindeki orantılı olan her detayının boş yere harcanmasını mı isterdin Yoongi? Üstelik burdaki her modelden daha fazla para alıyorsun"

Yoongi
"Sizde kendi bedeninizi boşa harcıyorsunuz bay Jeon"

Jungkook
"Anlamadım?"

Yoongi
"Sizi gördüm bay Jeon nerdeyse 6 tane baklavanız var, güzel fizik veya bedenden anlayan sadece siz değilsiniz"

Yoongi"Sizi gördüm bay Jeon nerdeyse 6 tane baklavanız var, güzel fizik veya bedenden anlayan sadece siz değilsiniz"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook
"Ah Yoongi ben buranın sahibiyim bı model değilim"

Yoongi
"Ne farkeder"

Jungkook
"Sana göre hiçbir şey farketmiyor zaten neyse mızmızlanmayı keste Min Seo işini yapsın sende bı an önce kurtulmuş olursun"

Yoongi
"Emredersiniz bay Jeon"

Jungkook
"Ben senin komutanın değilim Yoongi"

Susmakla yetinmişti kapıda dikilip bı kaç dakika daha onları izledikten sonra diğer modellere bakmaya gittim.

Yun Hee
"Uff lanet olsun şişmansın işte sen Yun Hee bı kıyafeti bile üstüne oturtamıyorsun çirkinsin işte"

Jungkook
"Yun Hee emin ol gerçekten çok güzelsin, bu yüzden burdasın, sırf bir kıyafet yüzünden kendine bu kadar laf etme, dur sana yardım edeyim"

Yun Hee
"Ah teşekkür ederim bay Jeon, bir fermuarı bile çekmediğim için şişman olduğumu düşünüyordum"

Jungkook
"Fermuarın zaten elinin daha zor erişebileceği yerde bu yüzden bu kadar zorlandın hazırsan Jin seni bekliyor"

Yun Hee
"Hazırım"

Odadan çıkıp aşağı kata indi bende ofisime çıkmak için asansöre bindim tam ofisime giriyordum her zamanki gibi Yoongi seslendi

Yoongi
"Bay Jeon prova bitti programımda başka bişi var mı?"

Jungkook
"Odama gel, bakalım"

Kafasıyla onaylayıp benim ardımdan içeri girdi masaya geçip oturduğumda Yoongi yazan dosyalardan en üsttekini elime aldım

Jungkook
"Saçını boyatıcaz"

Yoongi
"Ne! Lan mevsim mevsim renk mi değiştiricem, neyim ben ağaç falan mı!?"

Jungkook
"Yoongi bunu seninle daha öncede konuşmuştuk her farklı kombin için farklı bir saç rengi"

Yoongi
"Bedenime bişey izin vermiyorsun ama kafamı boya kazanına çeviriyorsun ne anladım ben bu işten!"

Dosyalara bakan başımı ve tek kaşımı kaldırıp Yoongiye baktım

Jungkook
"Yoongi bağırınmayı kes! Ve şimdi kuaför salonuna git"

Çatık kaşlarını biraz daha çatabilecekmiş gibi o minik boyuyla kafasını daha çok öne eğiyordu arkasını dönüp odadan çıktı. Bı insan agresif olduğu kadar bı o kadar da sevimli olamazdı nasıl başarıyordu bunu. Eminim yine sövüyordur. Yine bir olay çıkarmaması için bı alt kata yanına gittim. Gerçekten hiçbir modelle bu kadar uğraşmıyordum, şey gibiydi güzel herşeyin illa bı kusuru vardır aynı tavuskuşunun dıştan güzel olması ama sesinin berbat olması gibi.

                      *************

Hoseok
"Ne renge boyayacağız bay Jeon"

Telefonumdaki saç rengini gösterdim

Hoseok
"Tamamdır, eminim buna bayılacaksın Yoongi"

Yoongi
"Emin ol bayılıcam Hoseok"

Jungkook
"Öyle deme Yoongi bu saç rengi sana çok yakışacak"

Yoongi
"Medyum falan mısın nerden biliyorsun?"

Jungkook
"Sana yakışmayacak bı saç rengini onaylaman Yoongi"

Yoongi
"Bunu bitince görücez bay Jeon"

Jungkook
"Aksi takdirde öyle bı hatam olursa zaten anında düzelttiririm"

                      ***************

Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin