Yoongi
"Sorun değil, biraz acıdı sadece."Gülümsedim ve yanağından öptüm o sırada telefonunu çıkardı ve gelen bildirimlere bakmaya başladı. Aynı benim dediğim gibi haberler ve fotoğraflar yayınlanmıştı.
Haber yazıları;"JEON MODEL ŞİRKETİNİN SAHİBİ BAY JEON JUNGKOOK, MODELİSTİ BAY MİN'LE HASTANE ÇIKIŞINDA GÖRÜNTÜLENDİ!"
"BAY MİN'E NE OLMUŞTU?"
"BAY JEON'UN BAY MİN'LE ORDA İŞİ NEYDİ?"
"SON ZAMANLARDA DAHA AZ FOTOĞRAF ÇEKİLEN BAY MİN'E NOLDU?"
"BAY MİN'İN BAKIŞLARI NEDEN HEP BAY JEON'UN ÜSTÜNDEYDİ?"
"BAY JEON SORULAN SORULARA CEVAP OLARAK •YOONGİ HASTALANDI VE YANINA GELMEM İÇİN BENİ ARADI• DEDİ."
...
Yoongi
"Ah gerçekten bu kadar abartmak zorundalar mı? Her hangi bişeyden şüphelenmeseler bari."Jungkook
"Öğrenseler de sorun olmaz meleğim ama biz yinede dikkatli olmalıyız."Başıyla onayladı ve ellerini ensemde birleştirerek alnını alnıma dayadı.
Jungkook
"Seni seviyorum güzelim."Yoongi
"Seni seviyorum Jungkookie."Jungkook
"Yatağa geçelim mi sevgilim?"Yoongi
"Uykum ve yorgunluğum yok."Jungkook
"Hımm... Serum sana iyi gelmiş gibi gözüküyor?"Yoongi
"Evet daha iyiyim, yinede bir daha serum istemiyorum."Jungkook
"İyi olduğun sürece gerek olmayacak bebeğim."Adımlarımı mutfağa yönelttim. Yoongi'yi tezgaha oturtup dolaptan süt çıkardım. Çok soğuk olmadığı için ısıtma gereği duymayıp bardağa koydum ve Yoongiye uzattım.
Jungkook
"Biraz vitamin alsan iyi olucak."Diyerek ellerimi tezgahın iki yanına dayadım. Sütten bir yudum alıp dudaklarını büzdü.
Yoongi
"Ama bu soğuk değil!"Jungkook
"Hastalığın geçene kadar soğuk bir şeyler içemezsin güzelim, soğuk süt seni daha çok hasta yapar."Anlamış gözlerle bakıp sütten içmeye devam etti. Bardağı indirdiğinde dudaklarının üstündeki süt, bıyık gibi duruyordu, bu gülmeme neden olmuştu.
Yoongi
"Neden gülüyorsun?"Yaklaşıp üst dudağını dudaklarımın arasına aldım. Sütü temizlerken dudaklarını emme fırsatı bulmuştum.
Jungkook
"Dudaklarının tadının bu kadar güzel olması seni sürekli öpmek istememe neden oluyor."Yanakları kızarırken gözlerini kaçırmaya başlamıştı. Biten süt bardağını kenara koyup Yoongi'yi tekrar kucağıma aldım.
Jungkook
"Utanma, gel bakalım buraya."Kollarını omzuma atmasıyla mutfaktan çıkıp yatak odasına ilerledim.
Yoongi
"Uykum yok Jungkookie."Jungkook
"Uyumayacağız güzelim."Kafasını omzuma koydu ve beklemediğim bişey söylemesiyle gülümsememe neden oldu.
Yoongi
"Kokunu seviyorum Jungkookie."Açık kalan boynundan öptüm.
Jungkook
"Bende senin kokunu seviyorum güzelim."Gülümsedi.
Yoongi
"Kookie!"Jungkook
"Efendim bebeğim."Yoongi
"Beni sevmenin nedeni vücudumun kusursuz olması mı?"Jungkook
"Ah benim minik bebeğim, hayır tabiki. Ben senin tatlılığını, masum bakan gözlerini, kendin gibi olan minik dudaklarını, seni sevdim. Dürüst olmak gerekirse vücudun için sevseydim sevgili olmazdık. Sadece yatmak için kullanırdım sanırım."Bı anda kafasını kaldırdı ve şaşkın gözlerle bana bakmaya başladı bu hali beni yine güldürmüştü. Burnundan öptüm.
Jungkook
"Ama seni o nedenden sevmedim."Gülümsedi ama şaşkınlığını hâlâ yüzünden atamıyordu.
Jungkook
"Bebeğim hadi ama bu kadar takılma buna!"Yoongi
"Sanırım biraz kalbim incindi."Jungkook
"Oh ben senin minik kalbinin incinmesine dayanamam ama, seni sen olduğun için seviyorum bebeğim. İyiki benim bebeğimsin, düşünme bunu lütfen"Gözleri doluyordu, bir anda sarıldı.
Yoongi
"Beni hep sev Jungkookie, ne olursa olsun."Jungkook
"Ahh seni hep seveceğim Yoongi'm. Ne olursa olsun."Yarı yolda uzunca durmanın ardından odaya gelmiştik. Kucağımdaki minik bedeni yavaşça yatağa yatırdım ve yanına yatıp yanağını okşamaya başladım daha dün ona dokunmaya çekinirken şimdi rahatça davranabiliyordum.
Jungkook
"Yanımdayken ağlamana dayanamıyorum. O minik gözlerden benim yüzümden bir damla bile düşmesin istiyorum."Yoongi
"Seni kötü biri olarak düşünmek istemiyorum Jungkook"Jungkook
"Değilim bebeğim zaten. Bu sabah için tekrar özür dilerim onlar için başka sebeplerim var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•
Teen Fiction!!Smut içerir!! "Bembeyaz tenin bu gece kırmızıya bürünecek güzelim" "Seni arzuluyorum babacık" "Böyle devam et! Adımı inle!" Gözü korkmuş olan kedicik, cesur olmaya, bu gece Jungkook'un vahşi aslanı olmaya hazırdı.