Geri çekildiğinde yorgun gözlerle bana bakan miniği izlemeye başladım. O da hiç konuşmadan bana bakıyordu. Sessizliği bozan ben olmuştum. Çünkü Yoongi gözlerini kaçırmaya başlamıştı, belkide rahatsız olmuştu.
Jungkook
"Ağrıların nasıl?"Gözleri tekrar gözlerimle buluştuğunda
Yoongi
"Hâlâ devam ediyor"Diyerek dudaklarını büzdü. Bu hali hem üzüyor hemde onu bı kez daha tatlı bulmama neden oluyordu.
Yoongi
"Jungkook uyumak istiyorum"Jungkook
"Bana söylemene gerek yok Yoongi burası senin evin, yatabilirsin bişey olursa ben burdayım"Yoongi
"Ama yanıma yatmanı istiyorum"Dediğiyle şaşkına uğramıştm Yoongi benimle yatmak mı istiyordu? Fesat düşünmek yok Jungkook! İtaatkarlığını bastırmalısın! İçimden kendime emirler verirken Yoongi tekrar konuştu
Yoongi
"İstemiyorsan sorun yok"Ona bakıp gülümsedim
Jungkook
"Neden yanında uyumamı istiyorsun?"Yanakları kızarmaya başlamıştı ama o bunu farketmiyordu sadece sesi kısılarak lafına devam etti.
Yoongi
"Imm... Sanırım gerçekten yanımda olduğunu hissetmek istiyorum"Tek kaşımı kaldırarak gülümsedim. Utanıyordu ahh bu kadar tatlı olmayı bırakmalıydı bundan haberi varmıydı.
Jungkook
"Pekala sen git ben birazdan gelirim"Başıyla onaylayıp odasına gitmeye başladı. Kafamı çevirdim ve usulca gidişini izledim. Gözden kaybolduktan sonra kalkıp balkona çıktım ve bı sigara yaktım. Onun evinde kalıcak olmam bana garip geliyordu yine kendi evime götürebilirdim onu ama bu sefer ben onun evindeydim. Rahattım, kendi evimde gibiydim. Öyle çekinmem yoktu benim. Sigaramın bittiğini farketip içeri girdim ve Yoonginin odasına yol aldım. Uyumuştur diyerek kapıyı yavaş açmıştım ama girdiğim gibi bana dönmüştü uyumamıştı.
Jungkook
"Uyumamışsın"Yoongi
"Seni bekledim"Yanına yattığımda yaklaşıp bana sarıldı.
Yoongi
"Sigara içmişsin"Jungkook
"Evet, rahatsız mı oldun?"Yoongi
"Ben pek sevmem ama sorun yok"Jungkook
"Yoongi"Yoongi
"Hı"Jungkook
"Neden, şirkette çok soğuk, umursamaz ve dediğim dediksin?"Yoongi
"Bunu sonra konuşsak olur mu Jungkook çok uykum var"Jungkook
"Olur iyi uykular"Kafasını boynuma biraz daha yaklaştırdı. Kolumu onun beline atmayı düşünüyordum ama vazgeçip elimi yumruk yaptım ve geri çektim. Rahatsız olur muydu ki? Ben dediğimi yapan biriydim neden Yoongiye karşı bu kadar korkak davranıyordum? Ne etkiliyordu beni böyle?
*****************
Yoongi
"Jungkook! Jungkook!"Jungkook
"Yine sabahın beşinde uyandıysan geri yat Yoongi"Yoongi
"Jungkook yarım saattir burnum kanıyor ve durmuyor!"Jungkook
"Ne! Siktir!"Gözlerimi açmamla ayağa kalkmam bir olmuştu, yatak kan içindeydi Yoongiye baktığımda kan olmuş eliyle burnunu tutmaya çalışıyordu koşup bıtane bez getirdim ve Yoongi'yi lavaboya götürdüm çeşmenin önüne geldiğimizde elindeki bezi aldım ve suyu açtım. O burnunu temizlerken ben ayılmaya çalıyordum nasıl kalktığımı anlamamıştım. (Evet burda Yoongi biraz salak çünkü kesinlikle kendisi kalkıp bunu yapmayı akıl edemiyo) Yoongi burnunu temizlediğinde ne olur ne olmaz diye burnuna bezi tutmaya devam ediyordu odaya tekrar götürüp koltuğa oturttum ve yukarı bakmasını söyledim. O zaman belki kanaması dururdu. O dediğimi yaparken çarşafları alıp kirliye attım. Yatağa oturup ona baktığımda kafasını indirmişti beze baktığında artık kan gelmediğini gördü ve kenara koydu. Ayılamamış ve düşünceli bı şekilde karşıya bakmaya başladım.
Yoongi
"Jungkook sen iyi misin?"Jungkook
"Hı, ben iyiyim önemli olan sen iyi misin?"Yoongi
"Şimdi biraz daha iyiyim, bı an panikledim böyle olunca napıcağımı bilemediğim için seni uyandırdım kusura bakma"Jungkook
"Uyandırdığın iyi oldu, sorun yok"Yoongi
"Ben bişeyler hazırlamaya gidiyorum"Jungkook
"Çok mu acıktın Yoongi? Otur biraz soluklan!"Sert tavrım onu şaşırtsada belli etmemeye çalışıyordu. Ellerini önünde birleştirip, elleriyle oynamaya başladı. Kalkıp lavaboya gittim. Yüzüme su atmamla sinirli olduğumu farkettim. Babama benzeyen yanım yine kendini göstermişti. Böyle olunca ne kadar yumuşak davranabilirdim ona bilmiyordum. Bı yandan bunu ona göstermeyi istemiyor bı yandanda görsün alışsın diyordum. Bu zamana kadar hiç olmamıştı şimdi sırası mıydı! Ona karşı yumuşak olmak istiyordum. Ama babamdan aldığım en kötü huyum bu olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•
Teen Fiction!!Smut içerir!! "Bembeyaz tenin bu gece kırmızıya bürünecek güzelim" "Seni arzuluyorum babacık" "Böyle devam et! Adımı inle!" Gözü korkmuş olan kedicik, cesur olmaya, bu gece Jungkook'un vahşi aslanı olmaya hazırdı.