Ex

640 32 0
                                    

Jeon Jungkook

"Yenilgini kutluyorum sevgilim"

Kendimi yanına atmış ve nefesimi düzene sokmayı bekliyordum. Kafamda canlanan sahnelerle gülümsedim. Benim eğlencem yarın gece başlıyordu. Uykum kesinlikle yoktu fakat yarına kendimi toplamam lazımdı. Bu yüzden yerimde hiç kıpırdamadan gözlerimi yumdum.

____

Yemin ederim çekimlerin olmasa sana dokunmayacağım. Gece için üzülüyorum. Ama üzgünüm sevgilim sen kaybettin. Ve benim bu gece acımam yok.

Diye geçirdim içimden. Uzamış saçlarımdan bir tutamını uzatıp burnuna sürttüm. Homurdanarak eliyle kaşıdı.

Jungkook
"Uyan artık kedicik, çekimlere geç kalıcaksın"

Yoongi
"Tatil olması gerekmiyor mu ya? Yorgunum ben!"

Güldüm.

Jungkook
"Senin yorgun olduğun her gün tatil mi oluyor? Yarın tatil, hadi bebeğim"

Ellerinden tutarak oturur pozisyona getirdim. Kendini geri atmaya çalıyordu.

Jungkook
"Şimdi soğuk suyu dökücem üstüne haberin olsun. Uyanman için 5 dakikan var, ben kahvaltı masasına iniyorum. Eğer 5 dakikaya gelmezsen. Soğuk suyla gelip üstüne dökücem. Acımam!"

Tekrar mırıldandı ve ayaklarını yataktan sarkıttı. Gözleri hâlâ kapalı olmasına rağmen ayağa kalkıp lavaboya ilerledi. Arkasından sırıtarak aşağı indim ve masanın başındaki sandalyeyi çekip oturdum. Yoongi'yi beklerken telefonumu çıkarıp gelen mesaja baktım.

 Yoongi'yi beklerken telefonumu çıkarıp gelen mesaja baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefonu gözümün önünden indirdiğimde kadraja Yoongi girdi. Hâlâ ayakta uyuyordu. Omuzları düşük yarı açık gözlerle bana bakıyordu. Harekete geçip yanıma oturdu.

Yoongi
"Bugün gitmesek olmaz mı? Ben hâlâ hiçbir şeyi atlatamadım"

Jungkook
"Bugünden sonra iki gün tatilin var bebeğim atlatırsın"

Kahvaltı faslından sonra, üstümüzü değiştirip arabaya bindik. Yolda ikimizde sessizdik. Bugün Yoongi'nin takım elbise satan büyük bir şirketin dergisi için çekimleri vardı. Onu öyle görmeyi o kadar çok istiyordum ki. Benim hayallerimi süsleyecekti. Kırmızı ışıklarda durduğumuzda telefonumu çıkarıp Namjoon'un bahsettiği haberlere bakmaya başladım.

"ÜNLÜ JEON ŞİRKETİNİN CEO'SU JEON JUNGKOOK GİZLİ AŞKI OLAN BAY MİN'LE İLİŞKİSİNİ AÇIKLADI!"

"KAMERALARDAN KAÇAN BAY MİN SANKİ ZORLA BAY JEON'LAYMIŞ GİBİYDİ!"

"BAY JEON'UN GAY OLDUĞU DOĞRULANDI!"

"ŞİKETİN BAŞINA GELECEK TEHLİKEDEN KORKMAYAN BAY JEON, SEVGİLİSİNİN ELİNİ BIRAKMAYIP ORTADAN KAYBOLDU!"

"SORULARI CEVAPSIZ BIRAKAN BAY JEON'UN ELİ BANDAJLI OLMASIDA DİKKATLERİ ÇEKİYOR! ACABA ARALARINDA BİR TARTIŞMA MI OLDU!?"

"BAY JEON'UN FAZLASIYLA KIZARIK OLAN DUDAKLARIDA KAMERAMALARIMIZDAN KAÇMIYOR!"

"ESKİLERİ UNUTMUŞA BENZEYEN BAY JEON, BAY MİN'LE GÖZLER ÖNÜNDE İLİŞKİSİNİ AÇIKLADI!"

"BAY KİM BU GÖRÜNTÜLERİ GÖRÜNCE NE DİYECEK ACABA?"

Hepsi boş haberlerden ibaretti gerçekten. Kim'in bununla ne alakası var aradan yıllar geçmiş. Ne bokuma ortaya atıyorlar. Sinirle nefesimi bıraktım ve yola devam ettim.

Yoongi
"Bir şeyin mi var sevgilim?"

Jungkook
"Hayır yok"

Yoongi
"Hadi ama anlıyorum seni kookie?"

Jungkook
"Boş haberler yapmışlar onlara sinirliyim sadece bişi yok"

Omzumu sıvazladı ve o da bakmak için telefonunu çıkardı.

Jungkook
"Bebeğim boşver sende bakıp canını sıkma gerçekten"

Diyip elinden telefonunu aldım ve ekranı kapatıp kenara koydum. Taehyung'un kim olduğunu sormasını istemiyordum. Dışarda masum görünümümüzün altında binlerce tehdit barındıran o adamı tekrar anmak istemiyordum. Şirketi falan siktir ettim. Gelecek zarar bile umrumda değil fakat Taehyung'un gözüne batmak ölümden önce en son isteyeceğim şey.

Yoongi
"Hadi ama ne var bu kadar canını sıkan"

Jungkook
"Bebeğim boş boş haberler işte, sevmiyorum yalan haberleri"

Üstelemeye kalkmadan elimin üstünü okşadı ve parmaklarını parmaklarıma kenetledi. Bu anlayışını seviyordum. Şirkete geldiğimizde, Namjoon hemen dibimde bitti.

Namjoon
"Bay Jeon, bay Ki-"

Jungkook
"Çok geç kalmadık umarım Namjoon Yoongi'nin çekimlerinin sırası mı geldi? Yoongi fırla, Jin seni bekliyor"

Yoongi
"Tabi bay Jeon"

Yoongi koşarak yanımızdan uzaklaştı. Kızgın bakışlarımı ister istemez Namjoon'a çevirdiğimde Yoongi'nin yanımda olduğunu unutmuş ve Taehyung hakkında az daha söyleyeceği şey hakkında pişman olmuştu.

Namjoon
"Özür dilerim bay Jeon. Bay Kim size bir davetiye gönderdi"

Jungkook
"Ah harika. Dünden bu güne ne kadar çabuk ulaşmış eline!"

Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin