Ahm~ özür dilerim

2.2K 83 13
                                    

Hoseok
"Hazır mısın Yoongi"

Yoongi
"Çok hazırım Hoseok"

Hoseok
"Hadi ama şu umursamazlığı bı kenara bırak"

Yoongi
"Biraz daha konuşmaya devam edersen ağzını yüzünü dağıtıcam"

Hoseok
"Tamam ya"

Hoseok Yoongiyi aynaya çevirirken bende içeri girdim.

Yoongi
"A-ama bu"

Hoseok
"Çok güzel değil mi? İşte bay Jeonun tarzı her zaman mükemmeldir"

Jungkook
"Çeneni tut düşüyor"

İçten bı şekilde gülüyordu, uzun zaman olmuştu böyle güldüğünü görmeyeli.

Yoongi
"Bu çok güzel, ama nasıl?"

Jungkook
"Hoseok a teşekkür etmelisin Yoongi"

Hoseok
"Ah hayır bay Jeon o teşekkür size olmalı, harika bir zevkiniz var"

Başımla onayladım o sırada Yoongi bı anda bana sarıldı, bunu beklemiyordum şaşkınlığımı bı kenara bırakıp bende o küçük bedene sarıldım.

Yoongi
"Ahm~ özür dilerim, teşekkür ederim bay Jeon, biraz ön yargılı davrandım"

Jungkook
"Sorun değil Yoongi, yakıştı sana bu renk"

Yoongi
"Mümkünse bu rengi hiç değiştirmesek olur mu?"

Jungkook
"Bı dahaki fotoğraf çekimine değiştirmek zorundayız Yoongi biliyorsun, ama istersen fotoğraf çekiminden sonra değiştirebiliriz"

Yoongi
"Olurr, değiştiririz"

Jungkook
"Güzel o zaman bugünkü programında olması gerekenler bitti Yoongi"

Yoongi
"Sanırım biraz daha burda kalmak istiyorum bugün"

Jungkook
"Bu güzel olur, diğer modellere fikir verirsin belki, zevkine güveniyorum"

Gülümsedi, başıyla onaylayıp benimle beraber fotoğraf çekiminin olduğu stüdyoya geldi Yun Hee hâlâ burdaydı nerdeyse 1 buçuk saat oluyordu şuana kadar bitmesi lazımdı

Yun Hee
"Olmuyor bay Jeon, bı türlü poz yakalayamıyoruz"

Jungkook
"Üzülme Yun Hee hem çekimler bugüne değil hemde bak kimi getirdim. Yoongi sana yardımcı olur"

Yun Hee
"Umarım"

Yoongi
"Bana güveniyor musun gerçekten"

Jungkook
"Tabiki Yoongi 8 aydır burdasın 1 kere bile hatalı resmini görmedim"

Yoongi
"Tamam o zaman, sonbahar yapraklarından var mı elimizde?"

Jin
"Evet şurdalar"

Yoongi yapraklardan minik ve kırmızı olanı alıp Yun Hee nin eline tutuşturdu ona bı poz verdirip kenara çekildi. Fotoğrafa bakmaya toplandığımızda gözlerimize inanamadık. Yoongi gerçekten çok başarılıydı bunu öncedende biliyordum. Yüzümü kara çıkarmıyordu. İnsan vücudunu kullanmasını biliyordu.

Jungkook
"Yoongi çekimler bittiğinde benimle odama gelir misin?"

Yoongi
"Tabi bay Jeon"

Bı kaç poz daha çekildiğinde hepsi çok başarılıydı.

Bı kaç poz daha çekildiğinde hepsi çok başarılıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yun Hee"Yoongi gercekten çok teşekkür ederim poz vermesini çok iyi biliyorsun"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yun Hee
"Yoongi gercekten çok teşekkür ederim poz vermesini çok iyi biliyorsun"

Yoongi
"Rica ederim Yun Hee senin çok güzel bı kız olmanda bana yardımcı oluyor"

Yoongiyle yanlarından ayrıldık odaya gidene kadar hiç konuşmamıştık.

Yoongi
"Beni ne için çağırdığınız bay Jeon?"

Jungkook
"Bugünkü yardımın ve mütevaziliğin için seni yemeğe götürmek istiyorum kabul ediyor musun? Bunu neden soruyorum bilmiyorum zaten etmeme gibi bı lüksün yok itiraz kabul etmiyorum"

Yoongi
"A-ama-"

Jungkook
"İtiraz kabul etmiyorum dedim"

Açık ağzını kapatıp tebessüm etti ve ceketini falan giymek için odamdan çıktı.

***************

Jungkook
"Hazır mısın Yoongi?"

Yoongi
"Hazırım bay Jeon"

Jungkook
"Öyleyse çıkalım"

Arabama doğru ilerlediğimizde Taehyun gelip kapımızı açtı ve arabaya bindi.

Taehyun
"Nereye gidiyoruz bay Jeon"

Jungkook
"******** restorantına"

Taehyun
"Tamamdır"

Gideceğimiz yere geldiğimizde ikimizde tteokbokki ve sushi sipariş ettik. Yoongi saçlarıyla oynuyordu çocuk gibiydi şuan karşımda çok sevmişti bu saç rengini.

Jungkook
"Ellerin saçından inmiyor"

Yoongi
"Ah evet çok güzeller sürekli oynayıp bakmak istiyorum bay Jeon"

Jungkook
"Beğenmene sevindim, bu arada şirket dışında bay Jeon deme Jungkook yeterli"

Yoongi
"Tamam Jungkook"

Adımı ağzından duymak kulağıma güzel gelmişti durgun ve nazik sesi çok hoştu. Yemeklerimiz geldiğinde muhabbetle karışık yiyorduk müzik ve resim yapabildiğini öğrenmiştim şirketteki normal günlerindeki umursamaz ve düz tavırlarından bugün eser yoktu çok samimiydi.

Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin