Gördüğüm mesajla kendimi arabanın içinde buldum. Ne olmuştu ona? Bu endişem nedendi? Gerçekten ona bişey olduğuna mıydı? Yoksa şirketimdeki en iyi model olduğu için miydi? Bı an önce yanında olmayı diliyorum.
Jungkook
"Biraz daha hızlı olsana Tae!"Taehyun
"Trafikte en fazla bu kadar gidebiliyorum bay Jeon üzgünüm"Jungkook
"Ara yollardan git!"Taehyun
"Ama siz-"Jungkook
"Sana ne diyorsam onu yap!"Başıyla onaylayıp trafikten bı an önce çıkıp ara sokağa saptı. Daha en başında geç kalmıştım Yoonginin yanına gitmekte, duştan çıktığımda yarım saat önce gönderilmişti mesaj. Gözlerim bı kaç saat önce gittiğim evi arıyordu. Gördüğümde Taehyun arabayı yanaştırdığı gibi hızlıca kapıya doğru ilerledim. Hızlıca kapıya vurduğumda açılmamıştı o bı kaç saniye bile bana bı kaç saatmiş gibi geliyordu ve daha çok endişelenmeme neden oluyordu. Kapı açıldığında karşımda her an yere yığılacak soğuk terler döken bı Yoongi vardı. Onun kenara çekilmesini beklemeden içeri adımımı atıp onu kucağıma aldım ve kapıyı kapatıp koltuğa yatırdım elimle alnına baktığımda yanıyordu üstünde ise kalın bı kazak vardı.
Jungkook
"Senin ateşin var! Yoongi noldu sana böyle? Bı kaç saat önce hiçbir şeyin yoktu"Konuşacak hali yoktu oysa. Hızlıca evde banyoyu aramaya başladım bulduğumda Yoonginin yanına gidip onu kucağıma alıp banyoya götürdüm üstünü çıkarırken güçsüz düşmüş elleriyle ittirmeye çalışıyordu. Bu sefer utandığında değil, üşüdüğündendi. Nasıl bu hâle gelmişti! Korkuyla bakıyordum yüzüne, ona bişey olucak korkusu vardı içimde. Tüm kıyafetlerinden kurtulduğumda yavaşça ılık bı o kadarda soğuk suyun altına sokmuştum onu. Üşüyordu ve titriyordu o böyle yaptıkça ben kendimi kötü hissediyordum. Bunların hepsi benim yüzümdendi biliyordum. Üstümdekilere aldırmadan bende yanına girdim. Bı anda bana sarılmıştı. Soğuk suyun teniyle buluştuğu her damlada daha da titriyordu bu kadarına dayanamayıp suyu biraz ısıttım. Soğuktan kasıldığı bedeni yavaş yavaş gevşemeye başlamıştı. O farketmeden az az suyu soğuğa çeviriyordum. Gözleri artık açılırken biraz olsun ateşinin düştüğünü düşünüyordum. Suyu kapatıp bornoz aldım ve Yoongiye giydirip tekrar kucağıma aldım. Yatağına yatırırken yavaş hareket ediyordum. Sanki her an biyerini inciticekmişim diye korkuyordum. Elimi alnına koyduğumda onu ilk gördüğümdekinden daha düşük sıcaklıkta olduğunu gördüm. Yüzüne baktığımda gözleri kapalıydı, uyumuştu. Yatağın hemen başındaki minik koltuğa oturup onu izlemeye başladım o hâle nasıl geldiğini düşündükçe kendimi yiyip bitiriyordum. Gözlerim doluyordu. Bı an olsun yanından ayrılmak istemiyordum. Onu böyle bırakamazdım. Ayağa kalkıp tekrar ateşine baktım yavaş yavaş düşüyordu o uyurken odadan çıkıp evin anahtarını aldım ve arabaya gittim.
Taehyun
"Bay Jeon noldu size"Jungkook
"Bişey yok Taehyun eve gidip eşya almam lazım tekrar buraya gelicez"Taehyun
"Tabi bay Jeon"Bı an önce eve gidip üstümü değiştirdim ve yanıma yedek kıyafetler alıp arabaya döndüm. Yoongi şuan derin bı uykudaydı ama uyurken bile her an bişey olabilirdi. O iyi olana kadar hatta düzenleme kadar yanından ayrılmayacaktım. Gerekirse şirkete bile gitmeyecektim. Tekrar onun evine geldiğimizde anahtarla kapıyı açtım ve içeri girdim. Evim onun evine şirket kadar uzak değildi. eşyaları bı kenara bırakıp direk onun odasına çıktım. Hâlâ uyuyordu. Gidip geleli en fazla 20 dakika olmuştu. Yinede tekrar ateşine bakıp mutfağa geçtim onun için çorba yapacaktım. (Evet evinde her boku hizmetçilere yaptıran jungkook bugün sırf Yoongi için kendi elleriyle çorba yapacaktı) evindeki malzemelere göre güzel bir çorba yapıp kenara koydum ve Yoonginin odasına gidip yanına uzandım. Çok tatlı uyuyordu. Minik bir kedi kadar tatlıydı yine bu sefer onu uyurken izleyebilecektim. Hâlâ endişeliyken bı yandanda bu kadar tatlı olmasını sorguluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•
Teen Fiction!!Smut içerir!! "Bembeyaz tenin bu gece kırmızıya bürünecek güzelim" "Seni arzuluyorum babacık" "Böyle devam et! Adımı inle!" Gözü korkmuş olan kedicik, cesur olmaya, bu gece Jungkook'un vahşi aslanı olmaya hazırdı.