Yanında durmak istiyorum!

757 46 3
                                    

Yoongi
"Siktir! Geç kaldık Jungkook uyan geç kaldık!"

Jungkook
"Bebeğim sakin ol geç kaldığın şirketin sahibi sevgilin"

Kalkıp belinden kendime çektim ve burnundan öptüm. Gülümsedi...

Jungkook
"Önce gel şöyle bir güzel duş alalım"

Boynuma sarıldı ve bacaklarını belime doladı, ellerimi beline koyup banyoya geçtim. Dudağına minik minik öpücükler konduruyordum. Tadına doymak mümkün değildi. Kısa bir duştan sonra o bornozu giyerken bende belime havluyu doladım saçlarımı kurularken bana döndü ve

Yoongi
"Jungkook, üşümüyor musun?"

Jungkook
"Üşümüyorum bebeğim"

Uzattığı elini tuttum ve odaya geçip üstüne giyecek bişeyler bakan miniğimi izledim. Salaş bir beyaz tişört altınada siyah kot pantolon giymişti bı kıyafet onu bu kadar seksi gösteremezdi. Ah hayır Jungkook daha şimdi duş aldınız tekrar sevişemezsin. Kendini geceye sakla. Kendimi dizginleyip, boğazımı temizledim ve bende üstüme bişeyler giydim. Hazırlandıktan sonra evden çıkmadan Yoongi'yi bkendime çektim.

Jungkook
"İş çıkışına kadar bu kadar yakın olamayacağız özleyeceğim bu dudakları"

Diyip uzunca öptüm. O da bana karşılık verirken,

Yoongi
"Evine gitmeyecek misin?"

Jungkook
"Gidicem ama aklımda daha güzel bir fikir var"

Yoongi
"Neymiş o?"

Jungkook
"Bundan sonra beraber benim evimde yaşayacağız"

Yoongi
"Ama-"

Jungkook
"İtirazın mı var? Yoksa benimle kalmak istemiyor musun?"

Yoongi
"Tabiki istiyorum kookiem"

Burnundan öptüm ve bizi bekleyen Tae'ye doğru ilerledik. Kısa mesafeli adımlarımızla arabaya giderken kemikli, ince parmaklı ellerini ellerime kenetlemişti. Teni soğuktu. Bedeni vücud ısısını anında değiştirebiliyordu. Şirkete geldiğimizde önce inip hızlıca içeri girmişti.

Namjoon
"Günaydın Bay Jeon, bugün Hyunjin'in çekimleri erken bitti acelesi olduğunu söyleyip çıktı"

Jungkook
"Ne acelesiymiş bu?"

Namjoon
"Söylemedi bay Jeon"

Başımla onaylayıp çekim alanına göz attığımda Gyu'nun çekimleri olduğunu gördüm. Yoongi çoktan gözden kaybolmuştu. Kimlerin ne çekimleri var diye bakmak için odama çıktım. Masanın üstünde 8 tane dosya vardı. Hepsine göz attıktan sonra Yoongi'nin odasına ilerledim. Siyah kapıyı tıklatmadan açtığımda Yoongi'nin sesini duydum.

Yoongi
"Min Seo, sana kaç defa söyleyeceğim şu ka- Jungko- Bay Jeon?"

Jungkook
"Bu kadar gergin olmana gerek yok."

Yoongi
"İki gün içinde değişen çok şey var, gergin olmamam mümkün değil!"

Jungkook
"Tekrar hasta olmanı istemiyorum."

Elimi yanağına koymamla kapı açıldı ve direk elimi indirdim.

Namjoon
"Yoongi çekim sırası sen- pardon böldüm galiba bay Jeon"

Jungkook
"Hayır hazırlandı mı diye Yoongi'ye bakmaya gelmiştim Namjoon"

Başıyla onaylayıp odadan çıktı. Yoongi de ardından çıkarken bende onunla beraber çekim alanına indim. Biraz ışık oyunuyla üstündekilerin renklerini ortaya çıkarmıştık. Ciddi olması gerekirken gözü hep bana kayıyor gülümsüyordu. Dikkati dağılmasın diye gidecekken bahane uydurup beni yanına çağırıyordu...

Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin