Yoongi
"Başka sebepler?"Jungkook
"Bunu sonra anlatsam olur mu güzelim?"Yoongi
"Olur"Jungkook bunu Yoongiye nasıl söyleyebileceğini düşünürken ikiside aşk dolu gözlerle birbirine bakıyordu. Böyle birşeyi ona anlatabilir miydi? Ya bu şey yüzünden onu terk ederse? Başını ağrıtan bu düşünceler gözünün önünde ona gülümseyen sevgilisi herşeyi saniyesiyle ona unutturuyordu. Yoongi onun için çok özeldi. Sarıya çalan saçları gözünün önüne düşmüştü miniğin. Jungkook elini yanağından çekip miniğin saçlarını geri attı. İkiside gözlerini birbirinden ayırmıyor, her detayını ezberlemek istercesine dikkatlice bakıyorlardı...
Yaklaştım ve miniğimin alnından öptüm.
Jungkook
"Daha iyi misin bebeğim?"Yoongi
"Sanırım evet"Gözlerini cama çevirdi ve bir anda ayaklandı. Elini uzattı
Yoongi
"Gelsene!"Jungkook
"Nereye?"Yoongi
"Gel görüceksin"Kalkıp elini tuttum beni sürüklemeye başladı. Balkona çıktığımızda eliyle gün batımını gösterdi.
Yoongi
"Sevgilimle hep gün batımını izlemek istemişimdir"Gülümseyip elimi beline koyup kendime çektim.
Jungkook
"Hımm o şanslı ben mi oldum şimdi?"Utangaç şekilde gülümsedi ve kafasını göğsüme yasladı. Saçlarını koklayarak uzunca öptüm. Güneş bayana kadar uzun bı süre öylece durup izledik. Hava soğuduğunda içeri geçip dizi izlemeye karar verdik.
Jungkook
"Ne izleyelim bebeğim?"Yoongi
"Bilmiyorum, romantik biseyler olabilir sanırım."Jungkook
"Olur"Dizierden bir tanesini seçip yanına geçtim. Bana sarıldı bı sure diziyi izledik. Dizinin ilerledikçe sevişme bölümleri fazlalaşıyordu. Her çıkan bölümde Yoongi kıpırdanmaya başlıyordu acaba rahatsız mı oluyor diye düşünürken bir anda kalkıp dizlerime oturdu kollarını omzuma atıp bana bakmaya başladı.
Yoongi
"Jungkook!"Jungkook
"Efendim bebeğim?"Yoongi
"Bı sorunumuz var."Sorar gözlerle baktığımda kafasını eğdi. Bende eğdiğimde eşofmanının içinde dikilmiş olan erkekliğini gördüm. Gülümsedim ve yüzüne baktım. Bana yanımda ne yapacağını bilemeyen bir bakışla bakmaya başladım. Onun bu hali bir anda onu arzulamana neden olmuştu elimi boynuna uzattım ve kendime yaklaştırıp öpmeye başladım. Anında bana karşılık vermişti. O kadar hasret ve aç kalmış gibi öpüyor ve kalçasını sürtüyordu ki benimde sertleşmeme neden oluyordu...
Bu kadarla kalmayacağımızı bildiğim için kucaklayıp yatak odasına yol aldım kendimi ona bırakmıştım dudaklarımı sömürüyordu. Odaya geldiğimizde onu yatırıp üstüne çıktım ve boynuna yöneldim. Dudaklarını ısırıyordu. Bir anda nasıl bu kadar azabildiğini düşünmeye başlamıştım ki o da beni azdırıyordu. Onun tişörtünü çıkarıp attığımda hemen kendiminkinide fırlattım ve bembeyaz tenine döndüm. Ona böylece her baktığım an gözüm dönüyordu. Ahh penisim o kadar kalkmıştı ki pantalonuma sığmıyordu. Kalkıp ondanda kurtuldum ve altımda yatan minik ve eşsiz bedene yöneldim...
Dudaklarını ısırıyordu. Eğilip tek tek sulu öpücükler bırakmaya başladım vücuduna. Bana minik ve bir o kadar güzel inlemeler sunuyordu. Dayanamayıp ısırık attım sesli bir şekilde inlerken zevk aldığını duyabiliyordum. Eşofmanından bir hışımla kurtulurken yavaş yavaş sızdıran penisine baktım. yağı sürüp bacaklarını kaldırdım ve penisimi küçük deliğine konumlandırdım. İçine girmeden son kez onay almak için yüzüne baktığımda dayanamadığını bı an önce içine gir dercesine baktığını gördüm. Yavaş yavaş içine girerken duvarları penisimi sarmıştı. Elini penisine atıcak olan Yoongiye.
Jungkook
"Kendine dokunma!"Diye bağırdım. Morarmış ve her an dokunulsa boşalacak olan penisine dokunmamak için zor duruyordu hızlandım. Boşalmama az kalmışken.
Yoongi
"Jungkook dokunabilir miyim? Çok acıyor"Jungkook
"Biraz daha dayan güzelim geliyorum"Nefes nefese kalmıştım. İçinden çıkıp ikimizin penisini okşamaya başladım. İnlemelerimiz birleşirken ikimizde boşalmıştık. Yaklaşıp dudaklarına yapıştım. Yavaş ve zevk dolu bir öpüşmenin ardından kulağına eğildim.
Jungkook
"Çok güzeldin bebeğim"Yoongi
"Bu bizim ilkimizdi"Gülümsüyordu zevk almış gibi görünüyordu. Ona bakıp burnundan öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leave yourself to your daddy •|Yoonkook|•
Teen Fiction!!Smut içerir!! "Bembeyaz tenin bu gece kırmızıya bürünecek güzelim" "Seni arzuluyorum babacık" "Böyle devam et! Adımı inle!" Gözü korkmuş olan kedicik, cesur olmaya, bu gece Jungkook'un vahşi aslanı olmaya hazırdı.