63

127 9 1
                                    

Покрих устата си и прехапах устната си, опитвайки се да не се разрева като малко бебе. Погледнах към другите и видях как Брайс и Вики тичат към мен. Вики дойде и ме хвана за ръката и ме заведе отново при другите, а те седнаха около мен и ме погледнаха притеснително.

-Не мога да повярвам.-казах тихо и покрих лицето си с ръце.

-Виждаш ли какво имам впредвид?- каза Вики.

-Как?- изплаках.- Кога?

-Успокой се. - Антъни седна до мен и започна да гали успокояващо гърба ми.

-Не мога.

-Те идват, не искаш Джош и Неса да те виждат слаба заради това нали?- попита Джейдън.

-Не искам.

-Тогава стани.- аз махнах ръцете си и станах. Погледнах към вратата където видях как Джош и Неса идваха към нас говорейки си нещо тихо. Изтрих сълзите си напълно и леко се скрих зад Джейдън.

-На кой са куфарите?- попита Джош гледайки към куфарите ми. Нима въобще не забеляза че съм тук?

-На гаджето ти.-каза Брайс и аз бутнах леко Джейдън и направих една крачка напред. Джош и Неса не можеха да прикрият изненадата си.

-Т/и аз...

-...Ти какво? - попитах и скръстих ръце.- Изневери ми? Предаде ме?

-Аз...

-Ти се качваш горе в стаята си. Давам ти първи и последен шанс да ми обясниш.- прекъснах го отново и без да казвам нищо повече минах покрай всички и се качих горе в стаята му. След малко той влезе в стаята и затвори вратата. Аз седнах на леглото и зачаках да започне са говори, но след като минаха две минути в пълно мълчание разбрах, че аз трябва да започна първа.

-От кога ме лъжеш?-попитах го.

-От месец.

-Месец?

-Да.

-Защо не ми каза?

-Не знаех как?

-Не си знаел как?

-Как се казват такива неща по телефона?

-Джош ти май не осъзнаваш, че идвам тук и те виждам с друга. ВИЖДАМ ТЕ ДА СЕ ДЪРЖИШ ЗА РЪКА С БИВШАТА ТИ. - развиках му се и се изправих. -Виждам МОЕТО гадже с друга.

-Съжалявам.-каза тихо той и погледна надолу.

-Не. Ти не съжаляваш. По-добре да ми го беше казал по телефона.

Мечтата Where stories live. Discover now