И накрая момчетата избраха филма. Разбира се беше страшен. На мен лично не ми се гледаше много защото днес изгледах поне 100, ама какво да се прави и този ще трябва да гледам. Седнахме на дивана и си пуснахме филма. Вики се беше сгушила в Quinton и не се отделяше, явно я беше страх и нея. Понеже и мен ме беше малко (много) стах си криех главата в рамото на Джош и той явно нямаше нищо против защото не каза нищо, което е добре. От време на време поглеждах към другите момчетата и те подскачаха леко. Когато и видех едвам се сдържах да не се изхиля, но се справих и не го направих до края на филма. Когато филма свърши всички се качих по стаите и заспаха и останахме само аз и Джош.
Джош:Какво мислиш да кажеш на Тони и ще му простиш ли?
Аз:Не знам. Зависи той какво първо ще ми каже и дали ще ме излъже и този път.
Джош:Ако ти каже, че е бил с друга или с други ще му простиш ли?-попита, а аз само вдигнах рамене.
Аз:Досега не бях мислила за това. Но няма да съмнявам и да е така повярвай ми.
Джош:Ха и аз спокойно. Хайде. - каза и стана и ми подаде ръка.
Аь:Къде?
Джош:Ще си лягаме.
Аз:Офф айде. - казах и хванах ръката му. Той ме изпрати до стаята ми и си отиде до неговата. Бяхме стая до стая. Когато влезнах се подпрях на вратата и плъзнах на долу. Напоследък се случват доста неща. Едни хубави други лоши. Нали затова хората казва, че живота е не честен. Е по някога е вярно по някога не. Така е поне в моя случай. Веднъж си казвам "Имам най-добрите приятели на този свят", а в друг "Има най-лошите и смотано приятели". Не мога да кажа кое е по-вярното.
След още малко размисли се отлепих от вратата и си легнах. Погледнах към часовника. Беше 01:03. Лол Коста а толкова часа. След това си затворих очите и потъна във вълшебния свят на сънищата.
*На сутринта*
Събудих се от скачането по леглото ми и виковете на приятелите ми. Отворих очи и ги видях как скачат из стаята като маймуни. Мале ще ги убия!
Аз:Какво правите?
Кио:Будим те. - каза и ми се усмихна.
Аз:По този начин ли трябва.
Грифин:Да.
Джейдън:Другия варянт беше да излезем една чаша с ледена вода на главата ти и избрахме този. Така че радвай се.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...