Събудих се от звъненето на телефона ми. Беше Тони.
-Кажи защо ми звъниш толкова рано.
-Нещо си се объркала бейб.
-Защо колко е.
-13:50.
-Ехее.
-Май доста си си поспала.
-Май да.
-Добре аз ти звъня за друго.
-За какво?
-Аз ли ще дойда да те взема или ще дойдеш сама?
-Ами няма да идваш да ме взимаш защото сигурно ще бъда там още преди да започне партито, защото имаме да разчисваме още малко.
-Добре. Значи ще се видим там. Така ли?
-Да.
-Добре чао.
-Чао.
Оставих си телефона и си взех книгата. Реших че ще прочета малко и без това на скоро не го бях правила. Прочетох малко и погледнах към часовника. Вече беше три часа!? Но как? Станах и влезнах в банята за да си взема един душ. След това се оправих колкото се може по-бързо и тръгнах. По пътя почти тичах.
Когато стигнах с гръм и трясък и меко казано ги стеснах. (и сега сигурно се чудите защо бързам толкова за партито след ката има почти три часа до тогава. Ами защото имахме да до оправим още малко, а им обещах да дойда да им помогна и леко закъснях😁)-Абе момиче моля те пукай преди да влезеш, или поне влизай по леко. - каза ми Джейдън.
-Опааа. Ами съжалявам.
-Няма нищо. Спокойно. - каза ми Джош и дойде да ме гушне,а след това отидох да гушна и другите. Започнахме отново с чистенето, и разбира се как ще минем без мрънкането на нас момичетата. Но този път беше по-малко. След като оправихме вече всичко този път седнахме на дивана.
-Колко е часа?-попитах.
-17:00.-отговори ми Брайс.
-Леле днес времето минава страшно бързо.
-Така е. - подкрепи ме Джош.
Поседяхме още малко и с Вики и Оливия се качих в горе те да се оправят, защото аз си бях готова от преди това. Бях си с една широка блуза и едни къси гащи.
-Бяма ли и ти да започнеш да се оправяш. - попита ме Оливия.
-Не аз съм си готова.
-Остави я тя си е така. - каза Вики.
-Да. Е аз ще сляза долу вие можете да се оправите сами нали? - казах и не дочака отговор, а направо влезнах. Долу бяха всички момчета.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...