28.

303 12 0
                                    

Когато стигнахме и влезнахме Джош заключи вратата (леле това звучи леко грешно) и легнахме. Аз пак се подшрях на рамото му и затворих очи.

                   *На ситринта*

Събудих се и погледнах към Джош. Беше буден и си гледаше нещо на телефона. Разтърках леко очи и видях, че Джош ме е гушнал през кръста отново. Чувството някои които да не ти е гадже и да те докосва така (и това звучи грешно) и който да си харесвала е уникално. Като се има в предвид че гаджето ти никога не го е правило и сега ти изневерява с друга.

-Хей събудил си се. - усмихна ми.

-Мхм. Колко е часа?

-13:05. Гладна ли си?

-Не Джош не съм гладна спри да ме питаш. Ако огладнея първия човек които ще го разбере ще си ти. Веднага ще до тичам до теб и ще ти кажа че съм гладна. Успокой се вече. И спри да ме питаш.

-Добре де само питам.

-Добре но някои идвал ли е?

-Само Тони.

-Само Тони ли?

-Да но не те е видял.

-А за какво е дошъл?

-Каза че ще си тръгва. И не дошъл при теб за да не те притеснява.

-Аха. - сигурно отива при момичето с което се целуваше. Знаете ли не се и очудвам че е руса. Сигурно е тъпа като за световно (не обиждам русите хора.). Защото ако беше поне малко умна нямаше да тръгне с Тони защото той си има приятелка. И сега сигурно си казвате Ами той може да не ѝ е казал. Ами няма нужда да ѝ казва. Това е Тони Лопез. Хората знаят всичко за него. Но това е друга тема.

-Хей къде се отнесе? - каза ми Джош.

-Никъде. Хайде ще ставаме ли?

-Охх не ми става.

-Добре. Може ли телефона ти.

-За какво ти е?

-Искам да гледам в Тик ток. Може ли?

-Добре. - и ми подаде телефона,но преди това го отключи. Взех телефона и погледнах тапета му. Беше с него и Неса. Бяха...сладки. А Неса беше...красива. Не че през другото време не беше красива де. Но тук беше с повече грим. Джош...и той не беше зле. Кого залъгвам. Беше прекрасен. Даже повече от прекрасен. Всяко момиче си мечтае за момче като Джош. По някога ми се иска да съм на мястото на Неса. Та тай кои не иска да е на мястото на Неса. Момиче красиво като богиня тялото ѝ е перфектно, косата и тя, с около 10 милиона в Тик ток, с момче мечта. Нищо не ѝ куца. Освен държанието. То е най-грозното нещо в нея. Но щом Джош е с нея значи само с мен се държи така.

Мечтата Where stories live. Discover now