13.

392 16 1
                                    

Отворих вратата и беше... Тони. Охх какво прави той тук.

Тони:Т/И трябва да говорим моля те.

Аз:Виж Тони не смятам, че има нещо за което да говорим.

Тони:Моля те, поне ме изслушай.

Аз:И какво да слушам. Как гаджето ми не ми казва къде отива и когато му звънна не ми вдига за това ли да те слушам ? Не мисля че искам да те слушам така, че моля те тръгни си.

Тони:Не няма докато не говорим.

Аз:Тони. Моля те. Ттъгни си не искам да говорим, няма и за какво. Моля те Тони. Ще помисля на това което стана тези дни и ще ти кажа.

Тони:Ахх добре. Но веднага щом решиш ми се обади.

Аз:Аха добре. А ти гледай да си вдигнеш телефона. - казах и без да го изчакам да каже нещо затворих вратата. Знам че се държа малко грубо, но това което стана не беше нещо малко. Върнах се и седнах да си догледам филма. След както свърши и този филм, реших да не продължавам с филмите и това да се тъпча с вредни нещо, защото колкото и да е хубаво толкова е и вредно. Качих се и си взех скицника. Седнах и започнах да рисувам. Не знам колко време рисувах, но звъненето на вратата ме прекъсна. Офф кои пак бе? Тия хора не ме оставиха намира. Станах и отворих. Беше Джош.

Аз:Какво правиш тук?

Джош:Дойдох да те видя.-каза и влезе.

Аз:Да ме видиш?

Джош:Да и да ти се скарам за това, че не си вдигаш смотания телефон и ни изплаши всички.

Аз:Офф това ли било? - казах и извъртях очи.

Джош:Да това. Хайде оправяй се

Аз:Защо?

Джош:Идваш с мен в Sway и не приемам отказ.-каза и в този момент разбрах, че на дали ще ме остави намира до като не отида с него.

Аз:Ей сега идвам. - качих се горе и се оправих. Когато слез ах долу видях, че Джош гледа рисунката ми.

Джош:Това ти ли си го рисувала.

Аз:Да.

Джош:Стахотно е. - каза и ми се усмихна.

Бях рисувала това

Бях рисувала това

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Мечтата Where stories live. Discover now