19

349 15 2
                                    

Когато отворих вратата видях всички от Sway седнали ида ме чакат. Охх какво правят те тук.
Затворих вратата и те леко подскочиха от това и се обърнаха към мен,а аз се подпрях на вратата. Джош стана и започна да идва към мен.

-Какво правите тук? - попитах ги и игнорирах идващия Джош.

-Дойдохме да ти се извиним.

-Как влязохте?

-Нали се сещаш че и аз имам ключове за тук. - каза ми Вики.

-И защо сте тук?

-Искахме да ти се извиним. - каза ми Гриф.

-Не трябва вашето извинение. Сега моля ви тръгнете си. - казах им и отидох до масата и си оставих чантата.

-Няма да си тръгнем докато не ни простиш. - каза ми Джош

-Ами ако не ви простя.

-Значи ще си останем тук и няма да си тръгнем. - каза ми Брайс

-Казах че не искам да ми се извиняват за нищо, а искам просто са си тръгнете. Не искам да ви слушам.

-Т/И аз...-каза ми Джош, но аз го прекъснах.

-Не Джош не искам да ми обясняваш нищо.

-Мояте дай ми сама да ти обясним. - каза ми Вики.

-Само десет минути. Нито секунда повече. - казах им, а те ми се усмихнаха до ушите.

-Нали помниш когато дойдох до вас да те изпратя. - каза ми и аз кимнах. -След това знаеш какво се случи и с Тони и след като си тръгнах. - каза ми и аз отново кимнах.

-Да и какво. Не ми казваи че като си се върнал и си го извикал пред всички? - казах му аз.

-Не.

-Тогава какво?

-Когато се върнах Вики видя че настроението ми е паднало и ме попита какво има, а след това ѝ разказах. И...

-И какво те от къде са разбрали какво е станало? - прекъснах го аз отново.

-И явно другите са ни чули като сме си говорили. - каза ми той.

-Така ли е? - обърнах се към другите.

-Да. - казаха ми всички без Вики и наведоха главите си.

-Ще ни простиш ли?-попита Вики.

-Да. - казах и се зарича към Джош и му се метнах на врата. Когато се отддлихме той ми каза:

-Радвам се че ни даде шанс да ти обясним. - и ми се усмихна. Отидох и прегърнах другите. Докато прегръщах Гриф той ми прошепна

Мечтата Where stories live. Discover now