*3 дни по-късно *
Днес е партито. През тези дни не се случи нищо интересно. Неса я нямаше никаква. Попитах един-два пъти Джош къде е и той все ми отговаряше, че имала някакви ангажименти с родителите си. Което бяше още по-добре, защото мога да кажа че това бяха най-спокойните три дни в живота ми. Има още три часа до партито. И в момента съм при Sway, гледам как Брайс и Грифин се тъпчат с пуканки пред телевизора. Вики и Quinton са горе и аз не знам какво правят (нядвам се нищо грешно), Джош е в кухнята и в момента ми топли пица, Антани и Джейдън са на двора и снимат нещо. Абе картинката е върха. След малко Джош дойде с птицата и ми я подаде и аз си взех едно парче.
-Хей и аз искам пица. - измрънка Брайс.
-Ето. - поставих птицата на масата за да си вземе. Първо той си взе, а после Грифин повтори неговото действие. Малко след това влезнах Джейдън и Антани.
-И новото видео е готово. - каза Джейдън и си взе едно парче пица, а след това си седна. Антани направи същото и си взе телефона и започна да си ръчка нещо.
-Е хора. Чао. Аз ще тръгвам.-каза Антани и стана.
-Къде?-попитах.
-За партито.
-Но има поне три часа до тогава.
-Отивам при Авани и не са три часа а два часа. Така че предлагам и вие да почвате да се оправяте. - каза и излезе.
-Времето лети, и то прекалено бързо. - изпувтях.
-Какво повтиш? Да не е станало нещо. - каза Вики и дойде и седна до мен.
-Не е станало нищо. Просто времето си минава твърде бързо.
-И още по-добре. А и какво се оплакваш нали вече си готова за партито.
-Да вярно е.
-Олл пица. - каза Quinton и се нахвърли на пицата.
Поговорихме си още малко и решихме да тръгваме. Интересно ми е дали и този път ще видя Тони да се целува с онова момиче или пък ще е с друго. Не намеквам, че е от този тип момчета, които са със различни момичета всеки ден, но просто вече нищо не ме очудва. Няма да се и очудя и да е такъв. Оставаше още половин час до партито, а ние сме почти до къщата. Когато стигнахме аз почуках и отвори Ондреаз.
-Олл подранили сте.-каза ни той.
-Да има ли проблем? - попитах.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...