След около един час Ноа и Блейк си тръгнаха. А ние с Джош се качихме в стаята му и си легнахме и си пуснахме телевизора.
-Т/и.
-Да?
-Вярно ли е че Тони ти е изневерил
-Ахх да.
-Защо не ми каза? - стана от леглото
-Защото вече няма значение.
-Въобще мислеше ли да ми казваш? - попита ме, а аз не отговорих нищо, а само сведох леко глава. - Не нали.
-Казах ти че няма значение, Джош.
-Да. Няма. Заради това беше в болницата. - повиши тон.
-И какво Джош? Минало е.
-Не, не е. - извика ми и се обърна към прозореца. А аз станах и отидох до него.
-Джош моля те да не се караме. И точно за това. Няма смисъл.- прегърнах го, а той се обърна към мен.
-Права си. Няма смисъл да се караме за онзи идиот Тони.
-Обещай ми. - казах и той сложи ръцете си на бузите ми.
-Обещавам. - целуна нослето ми.
-Благодаря ти. - прегърнах го.
-Хайде. Нека слезнем долу. Да се разсеем малко.-задърпа ме към вратата.
Когато слезнахме видяхме как Брайс и Грифин обработват някакво ново видео, Джейдън и Антани играеха игри с Кио, а Вики и Quinton просто ги нямаше.
-Хей хора. - казах им и с Джош си пуснахме ръцете и аз отидох и седнах при Джейдън, Антани и Кио, а Джош отиде при другите и започнаха да си говорят.
-Защо Вики и Quinton ги няма?
-Според теб? - попита ме Антани с повдигната вежда.
-Ъм, не знам. Може да имат работа двамата.
-Не позна мила моя. - каза ми Джейфън.
-Ей не я наричай така. - скара му се Джош, а аз се подсмихнах.
-А тогава защо?
-Защото Вики не му дава.-каза Кио.
-Значи има причина.-повдигнах рамене.
-Не. Просто не му дава. - каза ми просто Грифин.
-Или пък не му дава защото не иска да прекарва толкова време с идиоти като вас, за да не поглупява още повече. - казах им и всички ме изгледаха лошо.
-Хей това го чух. - провикна се някои и аз обърнах и видях как Вики и Quinton слизат по стълбите.
-Опа. - вдигнах ръце.
-Споко има нещо вярно. - каза Вики и седна до мен, а аз щях да се пръсна от смях.
-Да ама един от тези идиоти е момчето без което не можеш. - каза Джош и с другите момчета дойдоха при нас.
-И това е вярно. - казах станах и отидох до Джош и го прегърнах.
-Ако бяха някои други и се прегръщаха пред нас така щях да кажа че е лигаво и да спрът, но понеже сте вие няма да кажа нищо. - каза Брайс.
-Алл колко мило. Ами ти? Какво става с Адисън?-попитах.
-Шштт казах ти да мълчиш. - каза през съби.
-Опа извинявай.. Но все пак кажи какво става?
-Става това че сме заедно.
-Какво?! - възкликнахме двете с Вики.
-Леле това е страхотно. - изписка Вики.
-Да. Ще звънна на Адисън да идва. - казах и отидох за телефона си, Брайс ме спря.
-Недей. Отговорили сме си среща и ще дойде.
-Нима имаш среща с момиче? - повдигна вежда Грифин.
-Брат знаеш ли колко е красива и следка и хубава.
-И нима каза нещо такова. - каза Джейдън.
-Хора стига влюбен е оставете го. И по добре че е влюбен иначе е такъв идиот. - казах и Брайс ме погледна с обииствен поглед. - Стига си ме гледал така, казвам истината.
-Да благодаря. Много мило. - каза съркастично.-И да знаете че Блейк и Ноа меже да дойдат.
-Да между другото хубави момчета са. - каза Вики и Quinton я погледна лошо. Защо всички днес се ни гледат лошо?
-Ооо текат аим са още по-хубави. - казах ѝ тихо и Джош ме погледна с повдигната вежда.
-Какво каза?-попита ме той.
-Нищо.
-Я ела тук. - преметна ме на дивана и започна да ме гаделичка, а аз не спирах да се смея.
След 5 минути гаделичкане Джош спря. Видях две фигури надвесени над мен, но не можех да ги видя добре заради сълзите от смях в очите ми.
-Добре ли си? - подаде ми ръка едно от момчетата. Понеже беше с по светла коса предположих, че е Ноа.
-Къде е Джош? - попитах когато вече сълзите ми си отидоха.
-Каза че отива да ти налее вода за да се пооспокоиш малко.-отговори ми Ноа и в този момент Джош се появи и ми подаде чашата и аз отпих от нея.
Значи тази част я пиша поне три дена. А са по малко и от 800 думи. Какъв срам само.
Но...
И искам да ви благодаря за повече от 930 прочитания.
Обещавам че следващите части ще стават по-дълги. Или поне малко. Но не знам кога ще кача следващата част. Защото скоро заминавам на почивка. (не че ви интересува се)... Но да.
Това е. Чао хора.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...