Изгледахме филма. Другите се прибраха. Разказваха ни как са отишли в hype и са стояли доста време там. И накрая им е умръзнало и решили да отидат на бар. И там Брайс се натряскал яката. И някави такива. След като и ние им разказахме какво сме правили аз отидох да си лягам, а другите остана долу. Просто някак ми се спеше.След като си легнах си взех телефона и започнах да го ръчкам. Докато не ми се доспа до припадък.
Напоследък спя твърде много. И не знам дали трябва да се притеснявам за това.След като заспах чух как вратата се отваря и някои влиза. Помислих че е Джош но се оказа ,че не е той.
-Ставай. -чух гласа на Вики.
-Какво искаш?
-Ставай да си поприказваме.
-Не ми се приказва. Искам да спя.
-А не не. Никви такива. Ставай. Аз ще легна на мястото на Джош а ти си остани така.
-Окей.
Вики отиде и легна на мястото на Джош, а аз подпрях глава на рамото ѝ.
-Трябва да ти кажа нещо.
-Какво?
-Ами с Куинтън не сме заедно.
-Какво? -станах веднага. -Как така?
-Изслушай ме. Просто решихме да се разделим.
-Защо?
-Карахме се постоянно. И постоянно се ревнувахме.
-Ами спрете.
-Не можем. И Блейк ме харесва.
-Блейк? Нашия Блейк?
-Да същия. Но не знам дали в момента ме харесва още.
-Как така? Не те ли харесва сега.
-Изслушай ме ти казах. Това се случи отдавна. Беше някъде преди месец. И тогава с Куинтън се разделихме. И така. И в момента сме още заедно.
-Преди месец, значи. И не си ми казала. Защо? А и когато си говорихме по видео чат винаги седяхте един до друг. Въобще не съм забелязала такова нещо.
-Нищо. Сега ти го казвам.
-Знаеш ли какво? Аз утре ще питам Блейк дали още те харесва. И така ще разберем
-Дали ще ти каже?
-Разбира се. Нещо друго?
-Да. Утре ще излизаме с едни приятели може да дойдеш и ти. Питах момчетата и те отказаха.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...