Отворих очите си и видях , че все още съм в Джош и всички са покрай нас и си говорят, а навън е толкова тъмно че не можеше да се види нищо дори и да светена уличните лампи. Все още бяхме край басейна и даже Тейлър беше дошъл с Нейт. Когато се размърдах леко Джош погледна надолу към мен.
-Събудила си се. -каза и целуна нослето ми.
-Да. -казах и се изправих леко . -Колко е часа?
-2:35. Доста си поспа. Явно си била доста изморена.
-Да.
-Т\ии .
-Тайлър! -извиках и се затичах към него, а той не прегърна и ме завъртя леко.
-Разбрах че си си дошла и веднага дойдохме с Нейт, но ти спеше, маник.
-Да и аз се радвам да ви видя всички. И съжалявам че когато сте дошли съм спала . Бях много изморена.
-Здрасти. -усмихна ми се Нейт и аз го прегърнах.
-Здравей Нейт. Хайде елате да седнем и да си поговорим. -казах и тръгнах към другите, а те вървяха след мен. -Е кога дойдохте? -попитах ги щом седнаха при другите.
-Малко след разправията ви с Неса. -отговори Тайлър и подаде една чашка на Нейт с нещо.
-От къде разбрахте?
-Когато бяхме точно на врата видяхме как Неса излиза ядосана и мрънкаща си нещо под носа. Свързахме нещата и разбрахме ,че със сигурност сте се сдърпали или нещо от този сорт. Когато влезнахме видяхме как спеше, а Джош те държеше и не отделяше поглед от теб. Попитахме другите какво е станало и те ни казаха. -отговори Нейт.
-Аха.
-Да. А сега разкажи как е в България. -покани ме Тайлър.
-Как да е същото си е. -повдигнах рамене.
-Как е училището там, така като при нас ли е? -попита Ноа.
-Всъщност не е точно като при вас тук. Едни неща са по-добре от колкото тук, други не.
-А приятели? -попита Блейк.
-Имам. Срещнах хората които ме предадоха, но им простих и започнах да излизам с тях.
-Там не беше ли и бившия ти? -попита Тони.
-Да.
-И на него ли прости. -повдигна вежда Джош.
-Да и сме само приятели сега.
-Защо се разделихте? -попита Клуинтън.
-Направи номера на Тони и ми изневери. -казах им просто. -По неговата свирка тръгнаха и другите или поне някои от тях и така осъзнах, че всички са предатели.
-Гадно. -каза Ондреаз.
-Да. Не го успорвам но ми показаха че са се променили.
-Нали няма да ни замениш с тях? -попита Брайс.
-Разбира се че не. Дори и да сгрешитекато тях няма да ви оставя. Нали знаете?
-Браво на моето момиче. -каза Джош и ме придърпа към и ме прегърна.
-Мама и тате са си все същите, както и сестра ми. Тъй че няма нищо друго.
-Много ми е интересно защо не каза на никои че ще идваш. Поне можеше да ни звъннеш когато си на летището да дойдем да те вземем. -каза Ондреаз.
-Трябваше да е изненада. Ако не беше щях да ви се обадя.
-А кога си тръгваш? -попита Тайлър
-След две седмици.
-Аха . А след това знаеш ли кога ще си дойдеш пак?
-Сигурно чак за лятната ваканция.
-Значи май?-попита Джош.
-Мне. В България от седми клас на горе се учи до юли месец. Най-вероятно ще е тогава.
-Чак юли?
-Да. Може и по-късно.
-Ами тогава ще е по-добре ние да дойдем при теб.
-Недейте. Не ви го препоръчвам. В България е голяма дране на кожите. Голяма скъпотия е . А и там. Не приемаме различни.
-В смисъл. -повдигна вежда Чейс.
-Ами ако дойдеш така както си сега лакиран. Най-малко да те наръчат гей. Най-много да ти се хвърлят на бой.
-Защо?
-Нали ти казах там не се приемат различни хора. И хайде да тръгваме, защото съм изморена.
-Останете да спите тук. -предложи ни Ондреаз.
-Не, не. Ще се пребираме утре може пак да дойдем.
-Добре. Щом така казвате. -каза Ковър.
-Чао хора. -прегърнах ги.
-Чао.
Качих не се по колите и тръгнахме към Sway .
Щом стигнахме влязохме и момчетата се местната на дивана.
-Аз отивам да си лягам.
-Да и аз идвам. -каза Вики.
-Чай ме и мен. -извика Джош и дойде и той.
Странно как Клинтън не дойде с Вики?
Качих не се и си легнахме.
Здравейте хора. Как сте? Надявам се добре. Това е новата част. Пишете как е станала. Къса е знам. Нищо.
Чао!
Обичам ви!💜
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...