Не знам как и кога съм заспала, но се събудих от звъненето на телефона ми. Когато отворих очи не виждах нищо, докато не усетих нещо тежко на главата си. И това беше книгата. Махнах я и си взех телефона. Погледнах кои ми звъни и видях че Адисън. Когато вдигнах веднага чук притеснения глас ѝ:
-Т/и бързо идвай!.-каза ми набързо и аз се отвих и за станах в седнало положение.
-Защо?
-Чейс е изневери на Чарли и не можем да успокойм нито нея нито него. Идвай веднага.
-Добре идвам. - казах и тя ми затвори.
Станах и се облякох на бързо. Заключи и тръгнах. Тичах колкото се може по-бързо. Когато вече наближих къщата намалих темпото и само ходех бързо. Много ми е интересно с кои ѝ е изневерил? Когато влязох в двора видях как момчетата са седнали край басейна и са заобиколили Чейс от всичките му страни. Чувах как му казваха, че всичко ще се оправи и ще са отново заедно. Когато ме видяха Чейс стана и се затича към мен. Но аз му направих знак с ръка че ще говорим после и се затичах към вратата. Когато влязох видях същата картинка каквато и при момчетата само където Чарли плачеше, а момичетата я бяха прегърнали и ѝ казваха, че Чейс е голям идиот. Отидох до тях и когато Чарли ме видя ми скочи и започна да плаче още по-силно.
-Спокойно, спокойно. - успокоявах я. Не разбирам защо това момиче плаче за момче което ѝ е изневерило.-Сега искам да седнеш отново и да ми обясниш какво е станало. - казах и се отделих от нея. Седнахме на дивана и тя започна:
-Чейс ми изневери.
-Това го разбрах. Но от къде знаеш и с кои?
-Видях ги да се целуват днес.
-И?
-... С Неса. - стъписах се. Няма как да е с нея.
-Как така с Неса? Сигурна ли си? - попитах.
-Да. - и започна да плаче отновои аз я прегърнах.
-Успокой се. Нещо друго.-попитах, а тя поклати глава отрицателно.
-Добре. Аз тръгвам после пак ще дойда. - прегърнах ги и излезнах. Когато излезнах момчетата седяха все още така и когато ме видяха Чейс отново се затича към мен.
-Т/и моля те помогни ми. - помоли ми се. Аз да му помогна!? Еми за съжаление не съм Бог.
-Виж Чейс разбрах какво е станало. Самата аз съм в шок от чутото. - погледнах настрани. - Точно с Неса ли? Та тя дори си има приятел.
YOU ARE READING
Мечтата
RandomТи си на 16 и си от Канада. Всичките ти приятели са известни, но не и ти или поне в началото. Влюбена си в Josh Richards, но той е с Nessa. Какво ли ще стане? !!! Историята има много грешки и се нуждае от редакция. Не съм сигурна, че ще бъде завърше...