XXXI.

330 13 6
                                    

Egy sötét pincehelységben tért magához, ahogy teste a hideg kőburkolathoz préselődik és orrába a nyirkos levegő dohszaga kúszik. Érezte a vér fémes ízét, ahogy kis patakokban folyik, és amint megtapogatta arcát, rá kellett jönnie, hogy az éles fájdalom oka a szeme alatt húzódó vágás. Ködös tekintettel körbekémlelt de a sötétben alig látott valamicskét, így fátyolos hangon kutakodva tette fel a kérdést : "Van itt valaki?"
Mivel nem kapott rá választ felbátorodva feltápászkodott és a pálcája után tapogatódzott, amit hirtelen meglepődésére sehol sem talált - hunyorítva a betont is végigpásztázta, de ott sem látta. Végül kedveszegetten lecsúszott a fal mentén, hátát a hideg kőnek vetette és ujjbegyeivel ismét zsibbadó orcáját tapogatta, amikor is egy könnycsepp gördült végig az ujjain és mikor feleszmélt a zajra, már az egész teste rázkódott a zokogástól, amit saját tehetetlenségének feszültsége okozott.

Mikor az ajtó kinyílt, először nehezen szokott hozzá a fényhez, de lassacskán résnyire húzott szemei előtt kirajzolódott egy kövérkés férfi alakja.

Egy darabig csak némán bámult a lányra, majd maga elé rántott egy - talpig feketébe burkolt fiatal nőt - és rárivallva belökte az ajtón, majd egy pillantással később be is vágta mögötte azt.

A nő leborult a földre - és tudomást sem véve a bénultan rá bámuló Hermionéról - minden figyelmét az ajtónak szentelte.

Ez így ment hosszú percekig, majd csalódott sóhajt hallatott és Hermione felé fordult. Karjait lazán összekulcsolta felvont térdei körül, majd homlokát nekidöntve kezdett el beszélni.

-Hermione Granger, ha nem tévedek. - inkább volt kijelentés, mint kérdés és ennek a feltételezésnek nyomatékot adva, ismét magához ragadta a szót, még mielőtt Hermione válaszolhatott volna. - Tudod hol vagyunk Hermione?

-Természetesen nem tudom. Akárhol lehetünk, akár Londonban vagy teljesen máshol.

-Nem éreztél semmi furcsát amikor idehoztak? Nem érezted magad különösen gyengének és fáradtak?

-Egy csata közepén voltam, nem meglepő hogy elfáradtam. - motyogta maga elé zavarodottan, közben pedig erősen kutatott az elméjében, vajon találkozott-e már valaha ezzel a boszorkánnyal, ha egyáltalán boszorkány.

-Nos, akármilyen kimerült is voltál, és betudom a nyomásnak és az aggodalomnak ami rád nehezedik, de kifejezetten érezhető volt, hogy esetemben nem csupán a lakásomból Londonba, hanem egy másik kontinensre hoppanáltunk. - hirtelen felállt és járkálni kezdett. - Ami persze nem jelenti azt, hogy pontosan tudom hol is vagyunk. - zárta le mondandóját, de amíg a kis pincehelyiségben az elhangzottak csak nyugtalanságot sugalltak, addig az ő hangja kimérten és ridegen csengett.
Ez Hermionét Perselusra emlékeztette és arra, hogy a férfi hangja éppoly színtelen és érzelemmentesnek hatott a kezdetekben, mint az ismeretlen nőé.

-Ismerem magát? - kérdezte végül gyanakodva.

-Nem. Mindenesetre én tudom, hogy te ki vagy és azt is, hogy az általam ismert legmakacsabb varázslót sikerült kizökkentened a megszokott megkeseredett mindennapjaiból.

Hermione tágra nyílt szemekkel nézett a nőre.

-Ismeri Perselust?

-Nem meglepő, hogy soha nem említett. - szomorkás mosolyra görbültek az ajkai, ahogy Hermionera pillantott- A Tekergőkről azért biztosan mesélt?

Hermione bólintott.

-Öten voltunk... A kezdetekben persze - tette hozzá sietősen - James, Sirius, Remus, Peter és Én. James valami oknál fogva kipécézte magának Perselust, az ok nagyon egyszerű volt: Lily. Talán még irigy is voltam rá, amiért hirtelen ő volt "Az" a lány. Akit minden fiú el akar hívni a karácsonyi bálba és akinek felveszik a könyveit ha elejti. - kis szünetet tartott és csalódottan ismét elmosolyodott. - Nem csak James rajongott Lilyért és ez rendjén is volt így, amíg nem látott fenyegető konkurenciát valakiben, akinek csupán annyi volt a vétke, hogy szerette Lilyt és Lily is szerette őt, csak éppen másként. De ezt James honnan is tudhatta volna? Mind gyerekek voltunk... Még Perselus is.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑳𝒖𝒎𝒐𝒔𝒓𝒂 𝑵𝒐𝒙 /*Where stories live. Discover now