Capitolul 23

242 19 7
                                    

                 DEDICATA LUI copil_cu_imaginatie !!!
SPER CA ITI PLACE CARTEA MEA SI SPER SA TE REGASEC SI PE LA ALTELE 😀😀😀
  P.S MELODIA DE LA MEDIA MI SE PARE CEA MAI BUNA PENTRU ACEST MOMENT !
____________________________________

      Un mic disconfort isi face aparitia si ma trezeste din somnul meu dulce . Am avut un vis incredibil , parca as fi ajuns din iad in rai in cateva secunde . Sa nu mai spun ca patul asta este atat de confortabil , incat nici macar nu mi-as deschide ochii pentru a strica senzatia de comfort . Chiar daca simt ca zona intima mai are putin si imi ia foc , eu tot vreau sa raman aici , cu ochii inchisi , gandind la vis.

   Eram eu si Drako , amandoi , facand dragoste si parca totul era atat de paranormal . Avea aripi , iar parca totul era mult prea fierbinte pentru corpul uman , insa cumva am supravietuit cu ajutorul lui . Parca totul a fost atat de fantastic si paranormal , incat nu as numi-o realitate , ci un vis . Totul a fost ca un vis frumos din care nu iti mai doresti sa te trezesti !

   Ma intind , incercand sa ma fac cat mai confortabila in patul mare , iar cu mana incerc sa caut persoana care a fost protagonist alaturi de mine in acest minunat vis , insa nimic .
 
    De cealalta parte a patului dau cu mana numai de o zona rece si pustie , parca nimeni nu ar fi stat acum cateva ore langa mine , dormind . Ma incrunt si imi deschid ochii incercand sa imi dau seama unde este Drako . Dar nimic .

   Gol . Ca si camera de altfel , nici un drako pe care sa il surprind uitandu-se la mine in timp ce dorm , nici un drako care sa zambeasca in timp ce ma lafai in patul lui ca o pisica rasfatata , nimic . Doar un negru ce impiedica lumina naturala sa ma deranjeze , doar noptiere cu cartile lui preferate si doar un birou pe care sunt asezate frumos dosare , dar nici un Drako care sa stea sa lucreze acolo , scriind de zor si incruntandu-se cand nu ii iese ceva . Uneori mai are obiceiul de asi roade pixul cand se concentreaza , sa nu mai zic de atunci cand se enerveaza ca scrie gresit si rupe imediat foaia , oftand si reluand mai apoi de la capat . Mie dor de toate aceste ticuri dragute !

   Ma ridic in fund , in ciuda dureri inflacarate de printre picioare si pipai mai bine patul sa vad de cand este plecat . Rece . Se pare ca e plecat de ceva timp .

   Imi invart din nou privirea incercand tura aceasta sa caut hainele lui ,  sa vad daca este la baie , insa nu e . Baia este goala , iar datorita geamului transparent o pot vedea in toata splendoarea ei.  Cateva din hainele lui lipsesc , insa asta nu inseamna neaparat ca le-a luat , poate sunt puse la spalat.

    Imi inchid ochii si imi ridic mainile , trecandu-mi prin parul incalcit degetele . Du-te dracului Drako , nu-mi spune ca ai plecat fix dupa ce am facut ce am facut !?

    Ma ridic din pat , oftand si sperand ca el sa fie jos , gatind ceva sau facand orice altceva , numai sa fie jos si sa nu ma fi parasit in nenorocitu asta de moment . Stiu ca sunt goala pusca , insa in momentu asta singurul lucru la care ma pot gandi este el !

   Cobor cu greu scarile si il caut , la fel ca acum catvea secunde , cu privirea .

   Nimic . Nimic. Nimic!

   La naiba !

   Ma inpiedic in drumul spre bucatarie si spre celelate camere , dar nimic . Totul este gol .

--- Drako ?! Drako nu imi face asta ! Nu ii amuzat , sa sti ! Drako ! Il strig incercand si in alt mod sa dau de el , insa singurul lucru care se aude este un latrat de afara .

   Se pare ca Xolto a ramas afara noaptea trecuta , imi amintesc ca am trecut pe langa el cand am venit aici .

   La fel ca pana acum , agitata , ma indrept spre usa de la intrare dand de un Xolto trist , dar in acelasi timp fericit ca cineva ii cu el .

--- Cei baiete ? Unde e Drako ? Il intreb sperand ca animalutul imi va raspunde , insa singurul lucru pe care il primesc este o privire trista atunci cand aude numele stapanului sau si o intoarcere de cap spre garaj .

   Sperand ca el imi indica directia in care se alfa stapanul lui , ies dezbracata in lumina soarelui , desculta alergand pe pavajul curtii pana la garaj . Dar din nou , nimic . Este gol ! Masina lui a disparut ! Pana si a doua roata de rezerva a fost luata de pe peretele plin de scule .

   A plecat ?

   La telefon cred ca nu o sa imi raapunda , nu ?

   Nici la mesaje presupun , nu ?

   Asa ai fost  , nu ? Asta ai vrut , nu ?  Trupul meu , la naiba cu tine !

   Furioasa si cu inceput de lacrimi in ochi ma intorc in casa , tura aceasta pornita sa gasesc vreun biletel sau ceva lasat de el cum ca pleaca undeva si ca se intoarce ,spunandu-mi altfel sa il astept si sa nu plec ca ultima tarfa  dupa ce este folosita .

   Nimic !

   Urc si cobor scarile astea nenorocite , scormonesc si caut pe fiecare masuta , coltisor al camerei dupa un nenorocit de biletel insa nimic .

--- ,, Te iubesc !" Se aude dintr- o data o soapta in mintea mea si imi dau seama ca este a lui .

   Este ca aseara !

   Unde esti Drako ? De ce nu esti cu mine ? De ce nu ai ramas langa mine ?

   Mi -am dat seama ca nu o sa primesc nimic mai mult , nici un raspuns sau o incercare de a sopti vreun cuvant abia dupa ce au trecut cateva minute.  Nimic !

   Ma prabusec langa pat si imi inchid ochii , incercand din rasputeri sa nu incep sa plang . M-a folosit ! A plecat !

   Care sunt rostul cuvintelor alea daca nu le poti dovedi ? Lasule !

   Ce rost au daca mi le spui de la cativa metri sau kilometri departare de mine ?

   Le vreau dovedite nenorocitule ! Ai plecat dupa ce ai luat ce ti-ai dorit , nu ? Ai plecat si m-ai lasat singura dupa un asemenea moment !

   M-ai distrus si tu...Ai plecat si tu...

   Tip incercand sa imi eliberez frustrarea si durerea plecari unei persoane pe care, la naiba , o iubesti  , insa singurul lucru pe care il primesc in loc de eliberare este o stare de ameteala si o durere de gat . La naiba !

--- Ai plecat si tu ... soptesc printre sughiturile cauzate din cauza plasului .

   Ai plecat asa cum ai si venit ,nu ? Insa ii o diferenta , cand ai plecat ai luat si ultimele bucati din inima mea ce incercam sa le rearanjez la loc , tura aceasta numai am ce sa fixez , pentru ca   le -ai luat tu si le-ai aruncat !

   Imi simt capul cum incepe sa vajaie si amintirile cu mine si cu Drako de acum cateva ore imi reapar in minte . Atata pasiune , atata iubire... nu ?

    Simt cum cedez asupra lor si ma las prada ,din nou , intunericului .
  
____________________________________

Nu ma urâti ! 😀😀

Consider ca si aceasta melodie se potriveste , iar sper eu sa le ascultati in timp ce cititi . Scuzati greselile de gramatica si de scriere !

P .s Va iubesc 😀

  

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum