Pov. Drako.
Off ! Sa mă fut în ea de lume !
Azi am mai avut o nebuna care credea ca o sa fim împreună pana la adânci bătrâneți ,cu 5 copii și multe animale ,dar este total greșit! Nu îmi doresc asta, îmi doresc doar sa fut și sa le dau afară ca pe niște cârpe.
De aprope 100 de ani de când sunt pe pământ , mai exact , fac doar sa fut și sa muncesc și mie parțial îmi convine ,mai puțin curvelor pe care le dau afară.
Eh , asta este viata , chiar dacă o trăiesc de 2 300 de ani ,sunt ok .
Am învățat ca uneori viața este o curva nenorocita care nu te lasă în pace când ai nevoie .
Cand am plecat din apartament , după o cearta și un scandal cu o tarfa , am ajuns la concluzia ca , ar trebui sa mă întorc înapoi în infern .
Dap , ați ghicit , sunt un demon care s-a hotărât sa părăsească infernul pentru umanitate dar după cum par lucrurile pe aici, nu prea mai cred ca a fost o idee buna , dar eh, fiecare are greșeli și uneori le regreta dar sunt aproape suta la suta sigur ca majoritatea nu își dau seama ce greșeli fac .
De exemplu acuma fac greșeală sa mă îndrept spre munca , am un client destul de important.
Lucrez ca arhitect , cine ar fi crezut ca un demon din infern a ajuns sa fie arhitect pe pământ.
Off ! Încep sa mă plictisesc de rutina ăsta, vreau o schimbare !
După un drum ,relativ , scurt cu mașina , ajung la munca și deja sunt așteptat de client în birou , viața, vedetele trebuie așteptate.
Intru în birou , hotărât sa îl multumesc pe acest client , care din câte am înțeles este unul din cei mai vestiți oameni de afacere din lume și v-a fi un fel de promovare dacă reușesc sa iau acest proiect .
Mă aștepta pe canapeaua alba amplasata în centrul camerei și din câte se pare este și o doamna cu el , cred ca are vreo 30 de ani tipa , dar ce mi-a atras atenția a fost fata care stătea cu fața concentrata în telefon și cu căștile în urechi . Pot auzi de aici ce melodie asculta , Thinase Company ( la media ) , care după părerea mea are un clip destul de senzual .
Salut politicos și mă așez pe scaunul de la birou , doamna îi da un ghiont fetei iar ea își ridica privirea plictisita spre doamna , îi face semn ca sunt în camera iar fata își îndreaptă privirea spre mine , eu încă stau și mă gândesc cum de oameni sunt atât de iresponsabili uneori , își da ochi peste cap , iar pe mine acest gest începe sa mă excite , deja îmi imaginez cum își da ochi peste cap de placere și..... stop Drako , nu te mai gândi la prosti , acum trebuie sa fi serios . Fata își da căștile jos plictisita și își încrucișează brațele la piept , iar ăsta îi scoate mai tare sâni în evidenta , ea purta ceva de genulOff ! Nu putea sa fie mai decenta, acum o sa mă concentrez numai pe sâni ei , care se pare ca sunt destul de mari și cred ca unul din el ar veni perfect în gura mea ......... STOP ! DRAKO LA CE DRACU TE TOT GÂNDEȘTI! OPRESTETE !
--- Buna ziua domnule Drako !
--- Buna ziua și dumneavoastră, domnule Smith ! Ce va aduce pe la mine ?
--- Am un proiect destul de important pentru tine !
--- Sa auzim!
--- Aș dori să facem o casa pentru fata mea !Mama cum o sunat asta!
...........................................................
. Hei lume , știu ca este scurt dar este tot ce pot face momentan , pe parcurs capitolele vor fi mai lungi !
Va pup și va doresc lectura plăcută! ;)))) 😘😘😚
CITEȘTI
DRAKO - Poți sa mă iubești?
Random*** Poate ca doua lumi sunt diferite , însă amândouă pot avea același conducător. Poate ca sufletele sunt nemuritoare și corpurile sunt doar niște carcase ce le țin închise. Uneori sufletele pereche rezista chiar și peste despărțirea trupeasca...