Capitolul 24 ( Final )

322 18 4
                                    

    DEDICATA LUI gavrilanicolet!

    O SA LAS SI AICI SI VOI FACE SI UN ANUNT CAND SI UNDE VETI GASI CONTINUAREA CU VOLUMUL 2 LA DRAKO , ASTA CEL MAI PROBABIL SE VA APLICA SI LA CELELALTE CARTI . LE VOI MUTA ( DIN NOU ) PE NOUL CONT ... PUPICI 😚😀

____________________________________

     Simt cum parca totul si-a pierdut farmecul , iar nimic parca nu mai este la fel . Asa cum mi s-a intamplat si cu pierderea mamei , nimic nu mai era la fel , eram in intuneric si nu mai vedeam lumina . Ma simteam pierduta , asta pana cand a aparut el . A plecat la fel de repede ca atunci cand a intrat in viata mea . La naiba cu tine !

   Sunt in birou , iar ultima saptamana prin care am trecut a fost ingrozitoare.  As spune ca am evoluat putin , fata de cun eram la inceput . Acum incerc sa sufar fara sa o arat , incerc sa nu plang in fata celor care ii rostesc numele , incerc sa ma mentin pe picioare fara sa ma mai autodistrug singura, incerc doar sa nu arat ca sunt distrusa. 

   Cel ce spune ca a suportat orice durere inseamna ca nu a cunoscut durerea de a fi parasit de persoana iubita . Iar acum nu ca as exagera , insa doare , doare sa vezi ca acea persoana nu mai este langa tine , ca nu te mai mangaie si te saruta incat sa iti starneasca fluturasii din stomac , ca nu mai e sa te asculte , sa il asculti... doare ca nu sti motivu pentru care el a plecat si nu ti-a spus nimic , ci doar un 'te iubesc ' trecator ce nu ti-a cauzat decat durere .

   Incerc sa ma focusez pe ce am de facut si sa ma scufund intr-atat cat sa uit cat de cat.  Focuseaza-te pe nenorocitele astea de acte si nu te mai gandi la altceva !

    Un bocanit ma face sa tresar si sa raspund cu un intra ragusit si cu o dispozitie anosta .

--- Stiam ca e ceva intre voi de cand a venit si te-a luat beata din baraca in care lucram , insa nu ma asteptam sa arati atat de distrusa dupa plecarea lui ! Sasha imi reaminteste , privindu-ma ingrijorata .

--- Daca ai venit sa pui pansament sa sti ca nu iti iese ! Ii raspund incruntatandu-ma la ea. 

--- Jenn , de cand va cunoasteti voi doi totusi ? Eu nu mi-as putea permite sa plang dupa cineva pe care l-am cunoscut de vreo trei sau patru saptamani ! Revino-ti si punei pe nenorocitii aia de directori la punct ! Saptamana asta de abia daca ai fost atenta la ceva , te uitai doar pe o foaie alba privind la un punct  facut cu un pix , iar pe langa , ii lasai pe nenorocitii aia sa ia proprile decizii de paraca ei ar fi CEO -ul acestei compani ! Nu ma intereseaza nimic mai mult decat de  tine acum , de faptul ca lasi pe cineva sa iti ia locul si sa fi calcata de toti procii care sunt directoii departamentelor astora !

   Discursul lui Sasha m-a facut sa pufnesc in ras . Cand ma gandesc ca este atat de revoltata de starea mea mentala pe care o am acum , ma incanta. 

--- Haide sa nu exageram Sasha , nu era un punct , era o linie ! Si stai linistita ca o sa imi revin , sper... ultimul cuvant il spun cu jumate de gura si imi intorc privirea inapoi spre acte. 

--- Cineva vrea sa aiba o intalnire cu tine , cica este ceva personal . Imi spune Sasha oftocata. 

--- Numele si spune-mi cand am ora libera !

--- Hide Martinez , iar libera sunte-ti maine intre orele 13 si 15 , doriti sa il programez maine ? Ma intreaba in timp ce fosneste niste foi .

Am mai auzit undeva numele asta , insa nu aunt sigura unde .

--- E bine ! Ii raspund sec .

   Aceasta pleaca si ma lasa singura cu mintea spre intalnirea de maine . Numele barbatului imi baga semne de intrebare , insa in rest nu am de ce sa ma tem sau ingrijorez , dar de ce simt ca l-as cunoaste deja ?

   Ma ridic de pe scaun dorind sa ma indrept spre geamul din sticla si sa ma relaxez putin privind orasul , insa subit o durere de cap ma acapareaza facandu-ma sa ma sprijin cu mana de birou . Stiu ca nu prea am mancat mancare destul de sanatoasa in ultima perioada , dar nu cred ca ar trebui sa se manifeteze asa .

  Ma asez pe unul din fotolii si imi intorc capul pentru a privi spre panorama orasului . Oare ce face ? Cum se simte ? Insa toate gandurile despre el mi se sterg atunci cand discursul de acum catvea minute a lui sasha mi se repeta in minte . ,, de cat timp va cunoasteti " . Aceasta fraza mi se repeta in minte si simt tot mai tare cum lacrimile vor sa isi faca aparitia . Am fost prea proasta sa cread ca un asemenea barbat ar dori pe cineva ca mine , intrutotul , nu doar corpul meu .  Aceasta a fost o greseala pe care nu o voi mai repeta , jur asta !

   Mai hotarata sa nu imi las lacrimile sa imi strice machiajul , ma ridic si ma reapuc de munca.  Nu o sa ma distrug doar pentru ca a plecat, nu o sa dau satisfactia asta nimanui .

                            ***
   

    De cand m-am trezit starea de ameteala de ziua trecuta m-a urmarit ca un scai . Nu mi-am putut face nevoile fara sa gem de durere din cauza migrenelor .

   Acum mai trebuie sa suport si o intalnire nu nu stiu cine Hide Martinez . Sincer ,la inceput numele mi se parea cunoscut , insa dupa ce am stat si m-am gandit mai bine , multi au numele de familiea Martinez , deci nu ar trebuie sa ma fortez atat de mult sa imi amintesc acest nume .

--- Sedinta va incepe in 5 minute , a dorit sa vorbiti cu el in biroul dumneveastra si nu in sala de sedinta .

--- Bine Sasha , nu am nici starea nici cheful sa ma confrunt cu un necunoscut acum !

--- Sa sti ca mi se pare prea ciudat tipul , spunea ca este ceva legat de familie si altele !

  Ce dracu ?  Ce familie ?

   Argh!

   Imi inchid ochii si imi las capul pe spatarul scaunului .

--- Esti sigura ca nu vrei o pastila ? Ma intreaba Sasha ingrijorata .

--- Nu imi place gustul lor , am incercat sa iau una, insa imi venea sa vomit , asa ca nu am reusit !

   Ii spun cat de sincera pot . Ieri am oprit la o farmacie in drumul spre hotel si se pare ca atunci cand am dorit sa o iau mi-a venit sa vomit . Ceva ciudat se intampla si chiar daca mi-as dori sa merg la medic , nu pot . Nu imi mai doresc sa vad medici in intreaga mea viata ,nu mai vreau spitale , nu mai vreu nimic din aceste lucruri. 

   Sasha a plecat , iar imediat un barbat imens a intrat pe usa . Are o barba mult mai linga si rasa perfect , ochii frumosi si naiba sa ma ia daca nu seamna cu Drako !

--- Domnisoara Jennifer Smith sunt incantat sa va cunosc insfatrsit ! Spune folosid o voce joasa si groasa .

--- Incantata de cunostinta domnule Hide Martinez !ma ridic politicoasa ridicand mana pentru a face cunostinta. 

--- Oh , te rog, spune-mi tata socru ! Spune avand un zambet fericit pe fata. 

--- Ce ? Socul mi se poate citi pe fata , iar la naiba daca nu cred ca asta e o gluma .

   Cine este tipul asta si ce doreste de la mine ? Tata socru ?

--- Sunt tatal lui Drako Martinez si am venit sa discut despre realtia ta cu el si despre copilul pe care il porti !

   Ce ?
                 《 Final Vol . 1 》
____________________________________

   ABIA AM ASTEPTAT SA TREMIN ACEST VOLUM SI SA VA OFER DIN AVENTURILE LUI DRAKO !😀

   SPER CA NU MA URATI PENTRU FAPTUL CA V-AM LASAT INTR-UN ASEMENEA MOMENT , INSA SA STITI CA TREBUIE PUTIN SUSPANS !

  REVENIND ... CONTUL NOU ESTE geaninaCruel.... ABIA ASTEPT SA VA VAD ACOLO , PENTRU CA DEJA PRIMUL CAPITOL V-A APAREA. 

   PLUS MULTE ALTELE NOI ; ) AM AVUT ASTA IN PLAN DE CEVA TIMP , ASA CA ABIA ASTEPT !

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum