--- Nu !
Acesta se îndepărtează imediat , ca și ars , la auzul tonului meu speriat , dar totuși dur. Nu îmi vine sa cred ca am ajuns în aceasta situație ! Sa fiu urcata pe propriul birou , sărutată în cel mai fierbinte mod de către unul din cei mai frumoși bărbați pe care i-am întâlnit, iar eu sa îl refuz pentru ca îmi este teama sa fiu din nou rănită! Asta numai mie mi se poate întâmpla.
Acesta se uita la mine speriat ,însă doar pentru câteva secunde , imediat privirea schimbandui-se într-una plina de furie. Se apropie din nou de mine ,dar tura aceasta nu este pregătit sa îmi ofere plăcere, ci sa mă rupă în propriile mâini ca pe o crenguța. Totul se înrăutățește atunci când rămânem aproape în întuneric, neexistand vreun bec aprins în biroul meu , fiind întreținut doar de lumina de afară. Cum de a dispărut aceasta nu îmi dau seama , însă vântul ce vâjâie și tunetele ce se fac din ce în ce mai auzite mă bagă în sperieti .
Îmi mut privirea de pe el doar pentru doua secunde, aruncand o privire spre geamul uriaș ce ma desparte de vijelia și furtuna ce s-a stârnit afară. Cum dracu ? Acum câteva minute era cald și luminos, iar acum zici ca au pogorât cele mai întunecate creaturi pe pământ, creând un adevărat dezastru.
--- M-am saturat sa îmi oferi jumătăți de măsură! Îmi tipa , aruncand cele câteva lucruri de pe birou pe parchet.
Rămân înmărmurită și complet înspăimântata atunci când ochii lui îmi cuprind complet corpul. Simt cum nu mă mai pot misca și cum aerul mi se blochează în plămâni doar atunci când privirea complet întunecată si rosiatica ce se zareste pe intuneric , care se așează pe mine. Nici nu ma mai pot gândi la lucrurile ce imi sunt acum pe parchet , nici sa mă mai gândesc la furtuna spontana de afară. Sunt complet paralizata sub privirea lui furioasa!
--- M-am saturat sa mă alungi cu fără un minim de efort ! Îmi tipa din nou apucându-ma brutal de mana și zgaltaindu-ma nervos.
--- La dracu' cu tine și cu corpul tău ce ma stârnește la fiecare mișcare ! La dracu' cu hormonii ce au început sa fiarbă numai lângă tine femeie ! Îmi tipa ca și cum ar fi fost vina mea .
Îl simt lângă mine cum fierbe , iar următorul lucru ce îl pot face este sa tresar speriata la fiecare bubuitura ce se aude de dincolo de geam . Îmi mut privirea, cu greu cei drept , de pe el spre războiul naturii de afară. Doamne !
Acesta se apropie de mine și îmi prinde bărbia, tura aceasta calm , și ma forțează sa mă uit în ochii lui acum doar întunecați .
--- Nu sunt păpușă ta Jennifer ! Nu sunt unul din muritorii aia care sa joace după cum cânți, nu sunt papusa cu care sa te joci și apoi sa o arunci ca și cum te -ai fi plictisit de ea , nu sunt un nenorocit care doar vrea sa și-o tragă cu tine Jennifer! Eu vreau mai mult de atât! Rostește totul pe un ton gros , trimitandu-mi fiori pe șira spinarii.
Cum adică mai mult de atât? Sunt total bulversata și complet lipsita de apărare, acum în fata lui. Ochii lui nu mă ajută în nici un fel , doar mă afunda mai tare în intunericul demonic ce îl înconjoară. Nu îmi găsesc puterea de ai răspunde , iar el își da seama de starea mea doar atunci când tresar din nou din cauza unui fulger ce a lovit mai aproape de clădire.
--- Nu doream sa te sperii iubito ! Calm și pe un ton liniștitor mă ia în brațe și îmi forțează capul sa se așeze pe unul din umerii lui.
Cică el este papusa, dar se pare ca nu observa cât de maleabila sunt în brațele sale , cum ma face sa tremur doar cu o singura atingere pe pielea mea , cum iau foc mereu când ma saruta . Nu ! El doar crede ca îl folosesc, însă nu a observat ce îmi face doar cu o singura respirație pe deasupra gatului meu !
CITEȘTI
DRAKO - Poți sa mă iubești?
Random*** Poate ca doua lumi sunt diferite , însă amândouă pot avea același conducător. Poate ca sufletele sunt nemuritoare și corpurile sunt doar niște carcase ce le țin închise. Uneori sufletele pereche rezista chiar și peste despărțirea trupeasca...