Capitolul 8

512 22 3
                                    

   Drako pov.

      M-a refuzat! A refuzat sa vina sa discutam. Cine ma refuza pe mine? Trântesc cana plina cu cafea de podea și îmi infing mâinile în par trăgând de el. Ce poate face o pustoaica de este asa de ocupata? Sigur a spus asta ca să nu se întâlnească cu mine, dar de ce? Mai important, de ce ma interesează atât de tare ce face ea? Dar acum, pe bune, ce face o pustoaica de 18 ani atât de obositor?

     Satul și nervos ma ridic de la birou și îmi iau paltonul negru pana în pământ pe mine. Ies din camera și dau de secretara mea, speriata la doar 3 metri de ușa. Probabil a auzit ca s-a spart cana și a venit fuga sa vadă ce se întâmplă.

— Anulează tot ce am pe ziua de azi! Rostesc cuvintele pe un ton rece și dur, trecând pe lângă ea.

     Ce ar fi sa ii fac o vizita? Poate va avea timp de mine, dacă voi apărea în fata ei. Întrebare este, cum dau eu de ea? Nu știu unde ar putea fi și nici acasă la ea nu pot merge sa întreb. Părinții ei probabil s-ar uita la mine și m-ar trimite în șuturi de la ușă.

      Ies din clădire și ma îndrept fix spre mașină, urc și îmi scot telefonul. Oare sa o caut pe google? Internetul are cele mai multe informații, trebuie sa fie ceva și despre ea. Tastez în graba numele tatălui ei și apăs pe primul site.

,, Samanta Smith a murit!

Faimoasa magnata în domeniul construcțiilor a decedat, lăsând în urma ei doar o fata de 18 ani și un soț iubitor! "

     Asta a fost tot? Nici o informație în plus? Apăs pe-un alt site și găsesc același lucru, însă într-o formulare diferita. Nimic care sa ma ajute în a o găsi. Las telefonul deoparte și pornesc mașină mult mai nervos. Dacă acasă la ea nu pot sa merg, atunci sa îmi încerc norocul la companie. Apăs mai tare pe accelerație și depășesc neregulamentar nenumărate mașini.

   Nu știu de ce vreau sa o vad, însă simt ca trebuie! Este ciudat. Scuza stupida pentru care am sunat-o a fost mai mult decât penibila, felul în care m-a respins a fost o lovitura grea în orgoliu. Futu-i!

    Devin un fraier. Nu vreau sa fiu fraier! Recunosc, este sexy și frumoasa, însă parca nu asta ma atrage la ea. Este ceva.... Diferit.
  
     Ajung în fata companiei, și trebuie sa recunosc : Este uriașă! Probabil tatăl ei lucrează ca CEO și ea ii cheltuie. Nu m-ar mira ca mama ei sa ii fi lăsat soțului tot. De abia acum îmi dau seama ca tipa cu care a venit în birou este mama ei vitrega, nu?

     Opresc motorul și ma dau jos. Cam la ce etaj s-ar presupune ca trebuie sa ajung? Intru și dau nas în nas cu o domnișoară tare drăguță. Roșcată și cu ochii albaștri, scunda și sexy. Wow! Vreau și eu sa lucrez aici dacă tipa asta o face!

— Scuzați-mă, nu v-am văzut! Îmi răspunde aplecandu-se sa ia niște dosare de pe jos.

— Nu ,este vina mea, eu ar trebui sa fiu mai atent! Ma aplec și eu, ajutând-o sa își strângă dosarele. Lucrezi aici? Ma trezesc întrebând.

— Da! De ce? Se uita la mine confuza, ridicând din sprânceană milimetric pensata.

     Îmi ajunge de abia pana la sfarcuri, însă pentru mine nu este o problema. Poate ajunge, de jos de acolo, super ușor la locul perfect.

— Doresc sa vorbesc cu domnișoară Smith! O cunoașteți? Ma uit în jos încercând sa nu privesc fix la decolteu.

— Sunt asistenta ei! Spune zâmbind radiant.

    Asistenta? Are nevoie de o asistenta la vârsta ei? Ce ii face? Ii aduce mesajele de pe instagram!

— Credeți ca pot vorbi cu ea? Unde este?

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum