ANUNT IMPORTANT

252 15 3
                                    

   
    Am dorit sa fac un anunt aici si acum pentru ca am decis sa incehi aceasta prima parte a cartii Drako !

   Si voi explica si de ce in urmatoarele randuri , va rog sa cititi tot inainte sa ma strangeti de gat 😀✋

   In primul rand , as dori sa incep prin a spune ca DRAKO NU A LUAT SFARSIT  ci doar prima parte ,as spune . Am decis sa inpart in 3 parti adevarata carte Drako .

     In al doilea rand , iar in acelasi timp si primul motiv pentru care voi incheia cartea aici ,pe contul acesta , este pentru ca imi voi schimba telefonul incurand . Iar cum bineinteles ca sunt o aiurita si jumatate nu imi mai tin minnte parola de la acest cont si cam aici se termina . De schimbat am incercat de vreo 100 de ori si credeti-ma cand o spun ca am fost chiar disperata , insa nu am putut realiza nimic prin asta .

    Aici vor mai fi cred ca vreo 3 capitole sau chiar urmatorul va fi ultimul , cine stie ?! ( nici eu nu stiu , deci ...😐)

    Imi voi crea un alt cont pe care voi posta urmatoarele parti . Voi incerca ca totul sa fie rapid , fara ca voi sa ii simtiti dorul lui Drako ! Chiar acum ca venind vorba , urmatoarea parte va fi numai din perspectiva lui , cred . Iar ultima parte va fi din perspectiva saracutei noastre Jennifer ! 😢

    Am incercat sa explic problema pe scurt ,iar cine are intrebari va rog sa le lasati in sectiunea din comentari !

    Imi va fi asa de dor de acest cont oameni buni !😭sper doar ca si pe urmatorul sa va pot vedea la fel de activi ( chiar daca eu nu am fost asa ca va rog sa ma iertati ) sau macar sa va vad pe acolo 😀 .


DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum