{LXXXIX} Tease

65 6 0
                                    

Part LXXXIX

Tease

Šis aukštas, tamsiaplaukis ir nenusakomą potraukį man turintis, užsispyręs,savo tikslų siekiantis vyras buvo absoliučiai nenuspėjamas. Ir jeigu jis kažko užsinorėdavo, niekas negalėdavo jo sustabdyti. Todėl žinojau, kad aš taip pat nebūsiu išimtis. Vaikščiojau po ofisą su dideliu nerimu. Norėjau išgirsti visą pokalbį tarp Noel ir Tomo. Ne. Ne, tikrai nenorėjau. Nenorėjau net įsivaizduoti. Po keliolikos minučių kurios man prabėgo itin lėtai. Noel grįžo atgal.

- Ką jis tau sakė? Ką jam pasakei tu?- nekantravau išgirsti atsakymo.

- Nieko ypatingo.

- Noel neerzink!

- Pasakiau, kad net neįsivaizduoju apie ką jis šneka, pasakiau, kad ištiesta ranka restorane tebuvo tik draugiškumo gestas.

- Meluoji? Juk meluoji,- nenurimau.

- Ne.

- Kodėl tada nepasakei visos tiesos?

- Galbūt nenori su juo skirtis, čia tik dar vienas  šansas tau apsispręsti,- rimtai kalbėjo jis.

- Ačiū.

- Ne, tu man skolinga,- jis šyptelėjo nuleides akis.

- Huh? Už ką?

- Už tai, jog meluoju savo viešbučio lankytojams, plius gadinuosi savo reputaciją,- jis lėtai ėjo link manęs.

- Bijai, kad viešbučio puslapyje atsiras vienos žvaigždutės įvertinimas?- šyptelėjau.

- Bijau,- tyliai tarė jis.

- Ha,- sukikenau.

- Tik ne to.

- Tuomet ko?

- Bijau, jog vis dėl to pasirinksi jį,- jis man tyliai sušnabždėjo į ausį.

- Nejaugi Noel kažko bijo?

- Mes kažką buvome pradėję,- jis ir vėl mane apsikabino per liemenį.

- Nepamenu,- šyptelėjau ir pasprukusi iš jo rankų išbėgau iš jo ofiso.

Atsargiai išeidinėdama iš pagrindinio pastato dairiausi ar Tomo nebėra šalia. Išėjusi prisisdegiau cigaretę. Greitai ją surūkius, patraukiau baseino link. Tomą radau ramiai begulintį prieš saulę.

- Tai?- sukryžiavau rankas ant krūtinės.

- Atsiprašau.

- Šalia naktimis nebūdavau, nes eidavau pasivaikščioti... Man atsibodo nuobodus gyvenimas,- tariau.

- Neturėjau kelti scenos, dėl dalykų kurių nežinau,- jis ramiai tarė.

O nežinojo jis daug daugiau... Ir jeigu kas ir turėtų atsiprašyti tai visai ne jis. Aš turėjau atsiprašinėti už tai ką darau. Už tai, kad griaunu viską kas susiję su Tomu. Už tai, kad meluoju ir bėgu nuo tiesos. Velniop tuos atsiprašymus. Jie nieko nereiškia.

𝓔𝓰𝔂𝓹𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓸𝓸𝓷 {II}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ