**********************************************
Ačiū visiems skaičiusiems šią istoriją. Visiems kurie ir vėl ėjo prisiminimų keliu kartu su manimi. Dėkoju, kiekvienai iš jūsų kuri rašė nuostabius komentarus, palaikančias žinutes, palaikė,domėjosi ir svarbiausia...
Dėkoju, kad supratote.Tada, aš labiausiai norėjau būti suprasta. Kas suprastų tą kuris meluoja, apgaudinėja ir išduoda? Niekas! Visiškai niekas. Belieka kristi į gėdą. Susitaikyti su visuotiniu smerkimu ir jaustis amžinai kaltam. Tačiau išdavikės ir melagės akimis gyvenusi tenorėjau rasti tai apie ką visi taip kalba. O tyros meilės paieškose melo ir skausmo neturėjo būti, tačiau ar įmanoma ją rasti, nieko nepaaukojus?
Nors ilgai norėjau slėptis ir bijoti, aš pagaliau išbarščiau mintis čia tikėdama, kad gal pagaliau kažkas pažvelgs kitaip ir jei nesupras, bent pabandys? Juk tada nedrįsau...Gal kažkas pagaliau pro tamsų skausmą ir melą įmatys bent trupinėlį šviesos?Jūsų palaikymas begalo mane įkvėpė rašyti toliau. Nesiekiau daug. Nesu rašytoja, visas mano pagrindinis darbas - atpasakoti. Su paprasta kalba, tokiais pačiais pokalbiais, įvykiais, mintimis ir jausmais ir skausmo pilnom,neištaisytom klaidom.
Tačiau stengiausi tuos jausmus perteikti, kuo stipriau, tačiau žodžiais tai padaryti sunku.
Dar kartą nuoširdžiai dėkoju.
**********************************************Mielas Noel,
Tikiuosi, kad kiekviena akimirka išliks tokia tikra ir magiškai ypatinga bei niekada neišbluks atmintyje, net tada kai gyvenimo laikrodis garsiai skaičiuos paskutines sekundes. Net kai širdis muš paskutinius dūžius. Jei kada ateis ta akimirka, kai matysime vienas kitą paskutinį kartą, žinok jog visada turėjai ir turi bent dalelę mano širdies. Žodžiais negalima apsakyti koks jausmas plasdena širdyje kiekvieną kart kai žvelgiu į tavo akis. Su tavimi būdama jaučiuosi tarsi galėčiau skristi, tarsi ant mano nugaros būtų stiprūs, visas audras atlaikantys auksiniai sparnai. Tik tavo dėka aš pajutau tą gražią, visų apkalbėtą, spalvotą, lengvą kaip debesis, neapsakomą jausmą. Ir jei reikės, Noel jei tik reikės, aš paaukosiu vėl viską ką turėjau iš naujo dėl kiekvienos sekundės su tavimi.
Net jei šiame gyvenime nebūsime kartu, aš ištvermingai ir kantriai lauksiu dar vieno gyvenimo, dar vieno nuostabaus šanso iš naujo tave pamilti. Tikiuosi, lauksi ir tu.Su meile,
Recha.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝓔𝓰𝔂𝓹𝓽𝓲𝓪𝓷 𝓜𝓸𝓸𝓷 {II}
Lãng mạn"Mano tamsius plaukus apgaubė juoda, paauksuotais kraštais nublizginta skara. Pažvelgiau į veidrodį, o kiek vėliau atsiklaupiau ir ramiai ant kelių padėjus delnus,galvą priglaudžiau prie grindų"