Vravia, že čas vylieči všetky bolesti, no tým sa predpokladá, že zdroj smútku je konečný.
Vždy sa vraví, že čas zmení veci, no v skutočnosti ich musíte zmeniť vy.
Čas je ilúzia
Bol to skvelý príbeh, to áno. Bola to jazda plná emócií, lásky, šťastia a bolesti.
Bola to naša jazda.
Nikdy som nečakala, že sa môžem do niekoho zamilovať tak, ako som sa zamilovala do Lukasa. Rovnako, ako som nečakala, že mi niekto zlomí srdce rovnako ako Lukas.
Myslím, že to nikdy nemalo úplný zmysel. Aký sme mohli my dvaja mať zmysel?
Ja som bola z rodiny, v ktorej nefungovalo nič.
On bol z fungujúcej rodiny, v ktorej si lásku ukazovali akýmkoľvek spôsobom každý deň.
Medzi nimi som sa cítila viac milovaná než v mojej rodine.
Neľutujem ani sekundu strávenú s tým mužom, bol to zážitok. Náš zážitok.
Ostali sme spolu až dokonca, milovala som ho a nikdy neprestala. Akoby som mohla prestať milovať človeka, ktorý mi ukázal, čo je život a čo je to žiť? Možno som sa tvárila chladne, no nikdy som k nemu necítila nenávisť. Na nenávisť som bola príliš slabá.
Keď som sa s Lukasom stretla po toľkých rokoch, so Cynthiou po mojom boku, bála som sa. Videla som po svojom boku muža, ktorý sa vôbec nezmenil, ale zároveň úplne. Bol vyrovnaný, no na druhej strane zdevastovaný. Náš život bežal a bežal a mi sme sa zbližovali a oddiaľovali
Čas, ktorý mení ľudí, nemení obraz, ktorý o nich máme.
Chceli sme toho tak mnoho, no nedokázali sme to. Snažili sme sa, ale dali sme toho na seba priveľa. Bol to život, život lásky, ktorá žila naplno, aj keď sa práve nedívala. Možno to nebolo dokonalé, ale bolo to krásne a boli sme to my.
Nikdy nebude dostatok času na všetko, čo chcete.
Nie je to tak, že máme málo času, ale skôr o tom, že veľa ho premrháme.
Lukas ku mne prechovával nenávisť, som si tým istá, aj keď to nikdy nechcel priznať a možno to nevedel ani on sám.
Som si istá, že ma nenávidel v deň, keď musel zrušiť svadbu kvôli tomu, že ma miloval.
Pohŕdal mnou.
Boli časy, keď sme mali k sebe naozaj blízko, boli sme mladí, milovali sme sa. Neviem, kedy to prišlo, neviem, čo to spôsobilo, ale zrazu sme to už neboli my dvaja. Zrazu to boli dvaja totálne odlišní cudzí ľudia, ktorí mali spoločnú minulosť... a dcéru. Boli to roky, ktoré som nezvládala ako psychicky, tak ani fyzicky. Trpela som a vydržala len kvôli mojej dcérke. Bolo to tak skvelé a nadané dieťa.
Milovala som ju, ale..
Pohľad na ňu mi hlboko ubližoval. Nemohla za to. Nemohla za to, že to bol okopírovaný obraz jej otca. Každým skutkom, či pohľadom to bol on. Muž, ktorý mi lámal srdce.
Viete, čo to opravilo?
Prepáč
Neviem, kto ho vtedy vyslovil, ako prvý, ale od toho momentu bolo všetko opäť inak. V jednom malo slove bolo toľko záťahy a výdychu.
Cynthia nebola doma a mi sme sa pohádali tak, že veci aj lietali. Doslova. Pamätám si to. Myslela som, že to po jeho odchode nezvládnem a zrútim sa. Ale on neodišiel a spolu sme zaspali v náruči pri rozbitej lampe.
YOU ARE READING
You'll always be my Beth (ALWAYS)
Romance°| DOKONČENÉ |° I'll always be your Beth •Príbeh začína Prológom, tak sa kľudne preklikni rovno naň• Strata pamäti nie je najhoršia. Horšia je strata lásky. Počkať, ale čo keď sa to spojí? Bolesť. Psychická bolesť je na každom kroku a rany z minulo...