Všetko bude dobré. Dúfam.
Kapitola dvanásta
,,Dobrý deň, ja som Peter Štraus, budem rad, ak ma budete volať len Peter. "Pristúpi ku mne svalnatý priemerne vysoký muž tmavšej pleti s úsmevom, keď vychádzam z telocvične a vchádzam do boxovacej sály.
,, Elizabeth "usmejem sa na neho a podám mu ruku, ktorú so stálym širokým úsmevom príjme a ten úsmev je taký nákazlivý, že sa ihneď usmejem aj ja.,, Wau, Solar Plexur Ti ide viac než dobre, vieš tým človemi veľmi ublížiť, keďže trojuholník je druhé najcitlivejšie miesto, keď takto zasiahneš človeka vybiješ mu dych a ona sa len tak ľahko nenadýchne. "poučuje ma Peter, keď vsádzam svoje triky do figúrky predomnou. (Milí moji čítatelia, nemám poňatia o veciach v boxe, čiže pán Google mi teraz pomáha a o tomto tu počujem prvý krát :D ale tak viete ako musim tu trošku aj pomudrovať..)
,, Waau! Si fakt dobrá, musela si mať naozaj dobrého trénera" Prednesie nadvznešene. To teda mala, tvojho šéfa. Nechcem ani vidieť aký dobrý je teraz, keď toto naučil drevo a.k.a. mňa pred viac ako 6rokmi. Bol vtedy úžasný! Neuveriteľne ho to bavilo, a aj keď som mala hrozné protesty s tým, aby má to naučil, tak som do toho šla.. Tedaa.. Myslím, že má skôr donútil! Css! Pff! Naozaj mi to v tej dobe šlo, a ako sa zdá ešte som nevyšla tak úplne z tejto kondičky. Naučil má toho naozaj veľa, nebral ohľad na to, že som jeho priateľka. Myslím, že som pri jeho tréningoch aj skoro zomrela zo pár krát, bez strany, z vyčerpania! Počas tých tréningov neboli slová ako priateľ, láska, kamarát.. Bol to vtedy môj tréner! A ja som za to vďačná, keby ma vtedy bral ako jeho priateľkou a bol by pri tom pri menovaní ako keby som bola zo skla, nedokázala by som nič z toho, čo som dokázala. V živote som sa musela obrániť pred všetkými tými oblznivcami čo chodia po uliciach. Kvôli nemu som sa cítila silná.
,, Kde je Katy? "Zrazu počujem za sebou hlas. Ohh. Zastanem a prehovorím bez zakoktania.
,, Nehovorila Ti Rebecca z recepcie? Katy nemohla prísť, tak som sa do toho teda dala aspoň sama.. " Dohovorím a to už sa mu pozerám do očí.
,, A ani nevieš ako dobre si spravila, ani si nevieš predstaviť aká dobrá v boxe je! Musela mať fakt dobrého učiteľa v minulosti, nechcela by si mi ho niekedy predstaviť? Ak ste ešte v kontakte.. "Zapojí sa do toho Peter a ja si všimnem ako Lukas nepatrne zatne ruky v päsť až mu hánky naberajú inú farbu.
,, Už nie sme.. Ale ďakujem, o nič neprichádzate.. Bol to sobec. (Alebo sebec?) nechcel by robiť pre niekoho, vždy muselo byť všetko podľa neho čo sa tykalo tohto.. Nemohol by mu do toho nikto kecať. " Hovorím so stálym úsmevom na tvári. Nenechám sa vykolajiť, aj keď to nie je jeho zámer.
,, To je presne ako náš Lukas. Nemožme mu do jeho práce nikto frflať. "Zasmeje sa. Keby len vedel, že presne hovorím o ňom, o jeho šéfovi, ktorý sa stále mračí..
Petrovi začne vyzváňať telefón a Lukas ho so zámračným pohľadom so slovami, že telefón mal byť vypnutý vyprevádza pohľadom von zo sály.
,, Tak čo? Môžme pokračovať aj spolu? " Začne a snaží sa skryť svoju zlú náladu, ktorá prišla očividne kvôli mne.
,, Ja.. Radšej by som počkala na Petra. "Poviem rozhodne a to už prichádza Peter a mne padá kameň zo srdca.
,, Luka.. No.. Vieš.. Ehm.. Ako som Ti hovoril, že tento týždeň budem musieť vypadnúť skôr kvôli tým nákupom na sestrininu svadbu? Noo.. Tak nejako by som potreboval vypadnúť práve teraz rýchlo. " Sakra! Nemôže! Nie, nemôžem tu s ním ostať! Nie! Sakra!
,, No vypadni, ale nabudúce mi to povedz deň vopred, nech viem zariadiť iného trénera.,, Okej, tak my poďme na to, kto ťa teda učil? "Zrazu sa vyškerí Lukas.
,, Ty.. " Poviem po tichu, ale pohľad mu nevenujem, preliepam si pásky na rukách.. Radšej..
,, Bože, to už vtedy som bol taký dobrý? "Povie ironicky a zasmeje sa, a mne tento smiech tak chýbal, že sa k nemu pridá aj môj záchvat smiechu.Vychádzam z budovy, keď ma zrazu niekto popadne sa lokeť a skôr než sa stihnem ubrániť mi v tom dotyčný zabráni.
,, No tak, nabudúce si dal na teba pozor, brániť sa vieš až moc dobre. " pošepká mi pri uchu ten najviac zvodný a chrapľavý hlas.
,, Vieš ako som sa zlakla????!! Ešte chvíľu a začala som vrieskať ako o život!!! "Snažím sa mať nahnevaný hlas.
,, No taaak, už sa nehnevaj prepáč.. Chcel som ešte jedno.. Chcel som to ešte u našich, ale vyparili si sa.. Chcel by som sa Ti ospravedlniť. Za všetko, za to čo sa stalo v minulosti. Bol som kokot a teraz mám nový život a chcem sa Ti ospravedlniť naozaj za minulosť. Chcem uzatvoriť všetko z môjho minulého života , aj keď si nepamätám všetko, aj za to, čo si nepamätám sa Ti chcem ospravedlniť..! "
,, Lukas.. Ty.. Nikdy si mi nič neurobil.. Ak áno, mal si na to svoje dôvody, nikdy si mi nechcel ublížiť a ja to viem.. "Odpoviem ihneď.,, Ale vieš, že áno. Ospravedlňujem sa.. A dúfam, že mi to jedného dňa odpustíš. " Povie a odchádza, necháva má tam len tak stáť. Celkom dosť zaseknutú a zamyslenú.
Opravené! Ďakujem.
YOU ARE READING
You'll always be my Beth (ALWAYS)
Romance°| DOKONČENÉ |° I'll always be your Beth •Príbeh začína Prológom, tak sa kľudne preklikni rovno naň• Strata pamäti nie je najhoršia. Horšia je strata lásky. Počkať, ale čo keď sa to spojí? Bolesť. Psychická bolesť je na každom kroku a rany z minulo...