Maybe you can afford to wait. Maybe for you there's a tomorrow. Maybe for you there's one thousand tomorrows, or three thousand, or ten, so much time you can bathe in it, roll around it, let it slide like coins through you fingers. So much time you can waste it.
But for some of us there's only today. And the truth is, you never really know.
-Lauren Oliver, Before I fallKapitola pätnásta
Peter bol milý chalan, s nie jednoduchou minulosťou. Jeho otec sa odmietal priznať, že je to jeho syn po smrti jeho matky a tak od trinástich vyrastal v deckom domove. Najprv to bol tichý chlapec, ktorý odmietal s kýmkoľvek hovoriť, no neskôr sa to celé zvrtlo a v sedemnástich sa začal dostávať to rôznych bitiek. Cez tieto 'pouličné bitky' ho vyhľadal jeden tréner, učil ho byť, ale triky, ktoré ho naučil nemohol používať v bitkách na ulici. Jeho tréner z neho spravil normálneho sedemnásť ročného chalana, zakazoval mu biť sa vonku, to čo v sebe mal mu stačilo vybiť v boxe. Neskôr si ho ten tréner adoptoval a bral ho ako vlastného syna.
A viete čo som zistila? Že jeho tréner, adoptívny otec bol aj Lukasov tréner. Pamätám si pána Petra Betretta od mojich tínedžerských časov. Zatiaľ, čo sa Lukas bil s vrecom, či inými v 'ringu' ja som ho pozorovala z lavičky spolu s pánom Betrettom.
Jedného dňa si ku mne proste prisadol so slovami 'Ešte si nezmeškala ani jednu jeho hodinu! Dokonalá frajerka!' a vtedy sú ku mne so širokým úsmevom prisadol. Pravda bola, že Lukas nebol jediný kto má učil box, dôvodom proste bolo, že som chcela urobiť Lukasovi radosť s tým, že som sa to naučila kvôli nemu. Neskôr ma chcem učiť on a tak som sa tvárila, že som úplne nemehlo a všetko čo viem ma naučil on. Nikdy som mu to nepovedala, keby mal spomienky stále, dodnes by sa o Tom nedozvedel.
Ale viete si predstaviť vidieť môjho chlapca tak šťastného a sebavedomého? Aha! Toto všetko som ju naučil sa!
Áno Lukas, naučil si ma toho mnoho, napríklad aj to, ako veľmi bolí milovať.
,,Dúfam, že si si dnešok užila."povie s úsmevom Peter po tom, ako vystúpime z jeho auta pred mojím domom.
,,,Myslím, že užila je slabé slovo, jedol si to isté jedlo, ako ja?"zasmejem sa.
,,Ehm..takže.. takže by si si to niekedy zopakovala?"spýta sa ma a je celkom zlaté, ako ho to práve vykoľajilo..,, Vieš..ja som si dneskajšok veľmi užila.. nemyslím len s tým jedlom, si naozaj milá spoločnosť..ale nie je pre mňa vhodný čas na randenie.."poviem a vidím ako ho to zabolí, a tak pokračujem:,,ale ako kamarátsky pokec by to občas šlo, čo ty na to? A časom..časom uvidíme..Tak čo robíš zajtra večer? Mohla by som ťa zobrať ja na nejaké pekné miesto.."zrazu sa začne škeriť, ako malý chlapec, ktorému ste kúpili to autíčko, ktoré vždy chcel a ja som sa nad tým musela usmiať. Bol naozaj rozkošný.
,,Zajtra? Pfuuuha, asi sa budem musieť pozrieť do diára, že či budem mať čas."zrazu vytiahne imaginárny diár zo svojho zadného vrecka džínsov a začne v ňom listovať.
,, Noo..mám niečo dôležité, ale skúsim zavolať mojej vlastnej asistentke, či by sa to nedalo preložiť."dokončí a ja sa musím naozaj zasmiať. Toto som nečakala! On ma naozaj taký istý divný humor ako ja!!!!!
,,Ani nehovor, ja som si dnes kvôli tebe odložila tri schôdzky s médiámi, dve fotenia s Victoria Secret a jedno fotenie do Vogue..takže by si si tam mohol niečo nájsť, pretože ja viem urobiť tiež celkom dobrý čokoládový koláčik.. nenechala by som si premrhať šancu, ochutnať ho."zasmejem sa a so zamávaním pred mojím dverami do nich pomaly vchádzam a s nefalšovaným úsmevom ich zatváram.K upratovaní si ešte zapnem televíziu a nechám v nej hrať to, čo sa zaplo. Popri umývaní kuchynskej linky to započujem. Započujem Chrisov hlas. Chris sa rozpráva s Ninou.
O MÔJ BOŽE!!!!!!!!!!
Chris sa ospravedlňuje Nine a vysvetľuje jej, že to všetko nebolo tak ako sa zdalo, naozaj. Vysvetľuje jej, že to všetko na neho narafičila jeho bývalá priateľka a má aj dôkaz. Ustrniem v pohybe, ani nedýcham.Šprintom bežím do obývačky k televízii a radosťou vykríknem. ,, Ánoooooooo!!!!!"
Skúste hádať, čo v tej telke beží!
After always
After always
After always!!!!
Áno!!!!!!!!!Bože, hneď sa vykašlem na umývanie a hodím sa na gauč, tento seriál som pozerala naposledy s Lukasom pred šiestimi rokmi. Každý jeden deň sme ho pozerali, až kým ho neprestali nakrúcať. Koniec.
Po dopozeraní dvoch častí, ktoré za sebou bežali v telke sa rozhodnem, že si ešte nejaké časti pozriem na nete. A hádajte v sa dočítam!Ako bežne som si ešte pred tým, než zapnem časť nejakého seriálu pozriem, kto v ňom hrá.. tento raz som si pozrela aj ako sa im darí, predsa som o nich nepočula 4roky..
Neuveríte! V jednom článku píše autorka, že sa začala natáčať nová! Siedma! Séria! Wuhuuuuuuuuuyyyyuuuuuuu! Áno! Áno! Ánooo!
Takmer sa rozplačem od šťastia, ani si neviete predstaviť, ako mi ten seriál chýbal! A teraz? Nové časti?!! Nostalgia. Myslím, že budem plakať. Myslím, že o tom musím dať vedieť..Ani nerozmýšľam nad tým, či je to dobrý nápad už píšem správu:
,,Začali sa natáčať nové časti After always!!!!!!!!!"
Až o pár minút neskôr si uvedomím, že som to poslala človekovi, ktorému sa už snažím vyhnúť, človekovi, ktorý už má vlastný život. Lukasovi Calvinovi.
Tak konečne ďalšia časť, rozhodla som sa ju, že ju pridám takto skoro, pretože ste si ju tak pýtali a na príbeh boli neuveriteľné recenzie, ktorá ma potešili omnoho viac ako si myslíte!
Tak čo teraz hovoríte na Petra? A čo hovoríte na Lukasa?Aká je Vaša teória, čo bude medzi ňou a Petrom, medzi ňou a Lukasom, či ako sa vyvinie aj vzťah Katy a Lukasa?
Zapletie sa týchto životov ešte niekto?
YOU ARE READING
You'll always be my Beth (ALWAYS)
Romance°| DOKONČENÉ |° I'll always be your Beth •Príbeh začína Prológom, tak sa kľudne preklikni rovno naň• Strata pamäti nie je najhoršia. Horšia je strata lásky. Počkať, ale čo keď sa to spojí? Bolesť. Psychická bolesť je na každom kroku a rany z minulo...