Kapitola devätnásta

203 22 2
                                    

Všetci môžeme byť slobodní. Možno nie navonok, možno nie systémom, v ktorom sa nachádzame. Ale slobodu, ktorú máme v duši, nám nikto nezoberie.


Zase obálka od Stephanie! Milujem!!!

Kapitola devätnásta

,,Au! Nemôžeš byť jemnejší!?? Nebuď ako mäsiar!"zakričím.
,,Naozaj? Naozaj Beth?"zasmeje sa a zastavuje sa vo svojej práci len na sekundu, aby nabral farbu na strojček.
,,No taaak, Lukaaas. Som len žena a toto je môj krk, pomoc."
,,Ja viem, ja viem. Je to krk, ja viem.. ale ty si ženská, ktorá si toho vytrpela omnoho viac a nie len tetovaní!"

,, Počula som, že Katy nemá rada, keď tetuješ.. bude s tým v pohode?"
,, Jasné..nemá rada, keď tetujem, ale nebráni mi v tom. Nezakazuje mi to, čo milujem.."povie a usmeje sa na mňa.
,,Tetovanie máme hotové, dúfam, že budeš spokojná. Vždycky si ho tak chcela.. mne sa na tebe páči."povie, ešte mi urobí posledné detaily, poutiera, neposlednom rade mi ho zabalí do fólie.
,,Okej, okej, áno!"prednesiem s nesmierným nadšením, keď sa pozerám do zrkadla.
,, Je to v pohode? Aspoň trochu ako si chcela?"spýta sa a trochu sa obáva a ja nechápem čoho!."
,,Áno! Veď je to dokonalé a nie je tam chybyčka!."(Fotka č. 6 ) Bože ja som taká nadšená!

 6 ) Bože ja som taká nadšená!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Fotka č. 6

,, Dúfal som, že ti to raz vytetujem!"usmeje sa.
, A ja som dúfala, že mi to niekto vytetuje, dúfala som aj v to, že to budeš ty? Lebo uuuu božee milujem to!" Hovorím až príliš nadšene..no a čo? Ja to naozaj milujem!!! Hrozne moc moc moc! Milujeeeem!

Lukasovi práve príde správa a z jeho nadšeného úsmevu mi je jasné, kto mu napísal.

,,Katy príde už zajtra!"povie mi nadšene a ja sa musím tiež usmiať, nie na silu. Z radosti, z lásky. Z lásky k nemu. Tak moc ju ľúbi, tak moc je štátny práve s ňou..

,, Ty máš to tetovanie! Ukáž, počkať wau! Pamätám si, ako si ho vždy chcela"povie ohúrene a zdieľa so mnou svoje nadšenie. Toto tetovanie som chcela už dávno len som sa ho fakt bála.. len predsa, je to krk! Au! Za tú bolesť to stálo!
,,Je dokonalé!"poviem nadšene aj ja.

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now