Kapitola prvá

475 17 6
                                    


Ľudia sú ako vtáci. Raz lietajú hore, s tými ktorých milujú a potom sú dole a snažia sa zachrániť si život, snažia sa chytiť sa záchranného lana a poletieť späť na oblohu.

Vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby, ktoré sa v texte môžu vyskytnúť. Opravu urobím v priebehu týždňa.
Prajem z príjemné čítanie.

Kapitola prvá

Odišiel presne tak ako moje srdce. Moje srdce odišlo s ním, no moje telo i dušu tu nechal utápať sa v slzách. V nádeji, že sa vráti, že MY budeme navždy, že sa prenesieme cez všetky problémy spolu. No ostala som na to sama. To čo sľúbil, nedodržal, klamár.

Myslím, že naše navždy ostali tam niekde v zadu, v minulosti.
,, Tú kávu Petersonová, ponáhľam sa. " Vyvedie má z mojich myšlienok šéf.
,, Oh, prepáčte, zamyslela som sa.. Hneď to bude. "Poviem a rýchlo pribehnem ku kávovaru.
,, Kedy má prísť pán Nicolson?" Spýta sa ma.
,, O jedenástej máte schôdzku. Chcela som sa ešte spýtať, či by som dnes mohla končiť skôr? S priateľmi chceme ísť oslavovať.. Veď viete.. Zajtra odchádzam na ten pol rok a chcela by som si s nimi užiť. "
,, Jasné, len si dorob hlavne čo potrebujeme všetci a môžeš vypadnúť. "Povie mi milo.
,, Aj vy ste pozvaný" Poviem mu.
,, Aale, vieš, že na takéto žúrky som už pristarý.. A neopi sa príliš nerád by som, aby ťa tvoja sprievodkyňa spoznala tak, že tí bude zle"zasmeje sa.
,, Ešte spolu zajtra budeme, ale ak by náhodou.. Prajem tí veľa šťastia, uži si to tam a prídem ťa niekedy skontrolovať. "Povie a obíjme ma.
,, Očakávam Vás aj s Vašou kávou. "

Na druhý deň už niečo po sedemnástej čakám na Letisku. Keď zahliadnem tabuľku s mojim menom, ktorú drží žena približne môjho veku s dlhými blonďavými vlasmi s dredami, ktorá vôbec nevyzerá formálne. V nose má septum, na sebe roztrhané džínsy a čierny obyčajný crop top. Nemyslite si, že odsudzujem takýchto ľudí.. Práve naopak takto chodím často oblečená aj ja. Myslím tým tak neformálne. Aj v mojej práci, no pravda je taká, že pri nových ľuďoch som chcela urobiť dojem, pretože som si myslela, že s mojim štýlom si s nikým moc nesadnem. Preto, aby som zakryla moje tetovania nosím tmavé silonky a dlhú sukňu.

,, Ahoj, volám Zhavia, ty musíš byť Elizabeth. " Povie mi a silno má obíjme.
,, Áno, to budem ja, ale preferujem Eli. "
,,Fajn Eli, ale teraz už poďme, šéf s Katy ťa už očakávajú. "
,, Katy? "Spýtam sa, pretože naozaj netuším o ňom hovorí.
,, Katy"Potvrdí. ,, Budeš s ňou pracovať, tak ako so mnou, ale budeš Katyiina pravá ruka, so všetkým jej pomôžeš, budeš jej dočasná asistentka. Ak tu teda nebudeš chcieť ostať na dlhšie.. Ale s tým ťa ešte šéf oboznámi.. "
Keď dorazíme do budovy, kde sa nachádza moja terajšia práca tak ma Zhavia zoznámi s Katy a ja zistím, že je naozaj milá a som rada, že práve s ňou budem spolupracovať.
,,Dobrý deň, ja som Gerick Parker tvoj momentálny šéf, dúfam, že sa ti tu zapáči a ostaneš dlhšie. Počul som na teba len samé chváli. " Prednesie smelo.
,, Dobrý deň, Elizabeth Petersonová a ďakujem veľmi pekne.. "Poviem a usmejem sa.
,, Preferujem, keď mi zamestnanci tykajú, mám s nimi skôr priateľský vzťah.. "
,, Oh, tak v takom prípade Eli. Alebo Eliz.. Akokoľvek "zasmejem sa a podám Gerickovi ruku.
,, Gerick. " Príjme moju ruku. ,, S Katy si sa už zoznámila? "Spýta sa ma ešte.
,, Oh, áno. Je to veľmi míle dievča.
,, To som rád, že ste si sadli.. Na večer si nič neplánuj. Každý piatok si chodíme sadnúť do klubu. Zabaviť sa a tak.. " Oznámi mi.
,, To nemôžem odmietnuť. "

,, Wau, naozaj,.. Toto znie riadne dobre! Ušetrili by sme a touto cestou by to šlo aj rýchlejšie a na kvalite by to neubralo. Práve naopak. "Zhodnotí môj návrh Katy.
,, Študovala som tie plány v lietadle a tak ma napadlo, že by bolo menej nákladov a stále by to bolo vlastne rovnaké. " Poviem.
,, Dobre Liza, prepáč, ale už budem musieť ísť za priateľom, má pre mňa niečo nachystané, ale večer budem, takže ma v klube rozhodne čakajte! "Povie mi, keď si oblieka hnedý, dlhý kabát.
,, Jasné, užite si to a večer sa vidíme " Poviem s úsmevom.
,, Maj sa. "Povie mi, keď má uväzní v objatí.
,, Ahoj" Poviem, keď sa odťahuje a potom už vidím len to ako rýchlo mieri k výťahu, ktorý čakal na našom poschodí.

Do baru som si obliekla čierne šaty pod zadok a na to prehodila rifľovú bundu.
Pár metrov od baru, ktorého adresu mi poslal Gerick započujem moje meno.
,, Eli? "Kričí na mňa osoba a čím dlhšie kričí, tým dlhšie tú osobu spoznávam.
,, Oh, Eli. Čo ty tu? " Spýta sa ma s radosťou v Eric, Lukasov otec. A zrazu pocítim silné objatie. Plač. Kristen.
,, Oh, miláčik. Cez to volanie si nevyzerala až tak.. Tak inak. Vyrástla si, do krásy samozrejme. Oh, koľko to je čo sme si nevolali rok? A nevideli štyri?Oh, musíš k nám prísť. Budúcu sobotu! Áno v sobotu príde aj James a nie neberiem ako odpoveď zlatko. "Hovorí mi rýchlo pani Calvinova.
,, Ahojte, práve dnes som sa sem prišla, som tu služobne minimálne pol roka, určite prídem, to Vám slubujem. " Poviem jej s úsmevom.
,, Zlatíčko, sme takí radi, že sme ťa stretli, ešte by som sa porozprávala, ale s Ericom ideme k doktorovi.. Takže sa ponáhľame.. "Ešte raz ma vyobjíma a ja mierim rovno do klubu.

,, Ahooj. " Privíta ma Gerick a rovno ma zoznámi zo zvyškom pracovníkov, ktorí tu dnes prišli prichádza Katy, hneď ako ku mne príde má vyobjíma a potom mi ukáže ruku.
,, waau! Páni! Waau, gratulujem! "Poviem hneď, ako vidím ten diamant lesknúci sa na jej prsteníku.
,, Ja som to vôbec nečakala, síce povedal, že ma pre mňa prekvapenie, ale takéto? Uff. Ale síce sme sa zasnúbili, ale hneď na to aj pohádali. " Dokončí smutne.
,, To mi je ľuto Katy. "Poviem úprimne. Toto dievča som si za pár dní obľúbila viac ako je normálne.
,, Pohádali sme sa lebo som tu dnes šla, ja viem.. Zasnúbili sme sa, teraz by sme si mali spolu užívať, ale mám ťa rada.. Aj keď je to divné, za pár hodín v kancli som si ťa naozaj obľúbila a chcela tu dnes s tebou byť. " Povie mi a ja už teraz viem, že budeme raz naozaj dobré kamarátky.
,, To si nemusela, boli by sme spolu zajtra.. "Poviem jej aj keď som rada za to, že je tu práve teraz so mnou.

,, Chcela som veď Lukovi to vynahradím večer v posteli" Povie a začervená sa a ja viac nevnímam čo hovorí. V hlave mám stále len to jedno meno. Luka. Ďalší Luka, ktorý poplietol hlavu ďalšej.
,, Heej, počúvaš ma? Ideme tancovať! "Povie a hneď ako ma preberie z toho náhleho prúdu myšlienok ma vlečie na parket.
Boky sa mi začnú vlnieť do hudby už sami a tak pridávam celé telo . O malý moment cítim neznáme, veľké, mužské ruky a tak hneď odťahujem a otáčam.
,, Nedotýkaj sa má kurva! " Zakričím na neho.
,, Ale, ale a kto mi v tom zabráni, určite si tu sama. Ženu ako ty by určite nikto nenechával takto krútiť zadkom v strede baru plného nezmánych mužov."
Ani neviem prečo mi tie slová tak vadia, ale tomu mužovi s vládami určite dlšími ako mám ja, so slizkým úsmevom a guľatým telom navlečenom do koženej, čiernej, motorkárskej súpravy vrazím facku a idem na vzduch.
Takže už teraz viem, že v tomto klube bude ešte veľa zábavy.

Celý víkend strávim vybalovaním vecí, ktoré mám pozabalované v krabiciach alebo v taškách, snažím sa zabývať a chystám sa do práce na zajtra.
Celý týždeň ubieha tak pomaly. Tak ako každý deň posledné štyri roky.

Dúfam, že sa Vám oficiálne prvá kapitola páčila. Máte sa načo tešiť. Presnejšie na veľa motaníc a možno aj sĺz, ale to je ešte len tajomstvom.

-Vaša M

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now