Kapitola druhá

279 18 5
                                    

Ľudia si kedysi mysleli, že keď človek nájde lásku, našiel už navždy všetko. Pravda je taká že keď človeka nájde lásku stratí o chvíľu všetko. Stačí nepatrná chyba a nemá nič.

Kapitola druhá

,, Oh, prišla si, vitaj." Vtiahne ma Eric, Lukasov nevlastný otec do objatia hneď ako mi otvorí dvere.

,, Samozrejme, že som prišla, na jedlo tvojej ženy by som nedala v živote dopustiť. " Poviem, keď sa odtiahneme z objatia.

,, Tak poď, Kristen je v kuchyni. "Povie mi a pustí ma dnu a ja sa ihneď vydám do kuchyne.
,, Zlatíčko, tak si prišla. " Povie, keď ma tiež vtiahne do silného objatia.
,, To je isté, sľúbila som to. Tak, s čím pomôžem? "Spýtam sa a pustíme sa do spoločných príprav.
,, Som tak rada, že budeme všetci spolu. " Povie len tak počas príprav a zrazu započujem dupot zo schodov, keď sa obzriem zbadám toho malého anjelika.

,, Eliiiii "zakričí na mňa hneď ako ma uvidí a rozbehne sa mi do náručia.
,, Tak veľmi si mi chýbala. " Povie a nechce sa vymániť z môjho objatia. Tak veľmi mi chýbal, keď sa odtiahne pozorujem ako výrastol. Na prvý pohľad vidno, že je to Lukasov brat. Oh Lukas..
,, No Šimonko, ty si naozaj poriadne vyrástol! "Usúdim.
,, Aale, to sa ti len zdá, dlho si ma nevidela! Pol roka sme si nevolali Eli! " Povie a ja vidím, že je
smutný, ale potom dodá,, Ale teraz si tu a ja som šťastný. "A už sa usmieva.

,, Máme návštevu? " Spýta sa niekto od schodov a ja ihneď spoznávam ten hlas. Ten mne tak známy hlas. Ten muž, ktorý ma dokázal pred rokmi opustiť, akoby sme sa nikdy nepoznali. A pre neho to tak vlastne aj bolo. Nový pearcing, nové tetovania, väčšie svaly, iný účeš, alebo tie vlasy boli len dlhšie?.. A aj jemné strnisko, ktoré práve v tejto chvíli na jeho kráse len posilnili. Tmavo hnedé vlasy mal teraz porozhadzované na jednu stranu, akoby sa ich tam snažil udržať, ale nedarilo sa.

V tej upnutej košeli s čiernymi smokingovými nohavicami vyzeral stále tak ako pred rokmi. Sexy. Dokonalý. Nenahraditeľný.

,, Lukaaa, čo si, veď to je naša Eliii. "Vyčíta mu, že nevidí, že som to ja a Lukas nereaguje, iba si hľadíme do očí, keď sa zrazu vynorí žena spoza jeho chrbta.
,, Elizabeth? Čo ty tu? " Spýta sa má Kate a ja sa musim spamätať, aby som čo najskôr odpovedala.
,, Ehm.. Som Lukasova stará známa a poznám sa aj s jeho rodinou.. "Poviem rýchlo a nespúšťam zrak z Lukasa.
,, Lukasova stará známa? Ehm, Luka mi nič také nespomínal .. Ale to nevadí, dôležité je, že konečne spoznávaš osobne môjho snúbenca a nie len z môjho rozprávania. " Povie radostne. Luka Luka Luka! Žiadny Lukas! Už nie!
,, Tak rada stretávam Katynho snúbenca. "

Nastavím ruku a on ju prijme so slovami 'Teší ma', akoby sme sa v živote nevideli, akoby som nič neznamenala v jeho živote.. Vlastne, ani neznamenám.
A moja ruka zrazu páli a ja sa musim odtiahnuť, aj keď nechcem. Ten dotyk vo mne vyvolal toľko pocitov..

V kuchyni sa ešte rýchlo privitím s ostatnými členmi rodiny, ktorí prišli a tými sú Lukasova sestra Kelly a jeho brat James.

K stolu si sadáme tak, že ja sedím v strede medzi Šimonkom a Jamesom a pri ňom za vrch stola sedí pán Calvin a presne oproti mne sedí Lukas a vedľa neho Kelly a na druhej strane Katy a pri nej za vrch stola pani Calvinova.
Zo slovami, že tento recept je môj sa púšťame na záverečný dezert, ktorý si všetci nevedia vynachváliť, ale ja na to nemyslím. Myslím len na osobu, ktorú vidím po štyroch rokoch predo mnou. Je šťastný. Možno viac šťastný ako bol pred šiestimi rokmi so mnou, kto vie? Vyzerá dosť šťastne.

Po dezerte sa začnú tvoriť skupinky v rozhovoroch . To také že James a Kelly sa rozprávajú s Ericom a Katy niečo preberá s Kristen a ja sa rozprávam s malým Šimim.

You'll always be my Beth (ALWAYS)Where stories live. Discover now