Right person, wrong time.
Kapitola dvadsiata siedma,,Tak, čo povieš na tieto šaty? Podľa mňa ti seknú. Máš v nich aj pekný zadok!" Povie smerom ku mne Katy.
Na sebe mám prilihavú látku šiat tmavoružovej farby, ktoré končia nad kolenami. Wau. Naozaj mi robia dobrú postavu!
,, Bože! Ja budem mať tak pekné družičky!" Zapiští opäť radostne Katy.
,, Myslím, že tieto by sme mohli zobrať pre družičky, pozri na ten zadok!" Zasmejem sa smerom k nej, keď som zadkom otočená k zrkadlu.
,,Fajn, idem na recepciu zažiadať všetky veľkosti pre ostatné družičky.. kde sa to tak ponáhľaš?"
,,Musím si len niečo vybaviť.. "poviem stručne, pretože jej to naozaj nechcem vysvetľovať.
,Fajn, fajn, fajn! Zatĺkaj, zatĺkaj, zatĺkaj! Dobre zlato, idem na tú recepciu, vidíme za zajtra a nezabudni zobrať aj Laylu!"
Áno, Layla už zapadá to svadobných príprav tiež. Katy si ju objednala ako make-up artistku. Pred týždňom jej zrušila termín predchádzajúca ženská a tak som spomenula, že moja kamarátka maľuje a tak ju zajtra beriem so sebou na skúšobné maľovanie..
Lúčime sa objatím a ja mierim smerom k už spomínanej Layle.
Neklopem.
Trepem.,, Kto to kurv-" otvorí rozčúlene Layla.
,, Chceš mi tie dvere rozbiť?" Zasmeje sa, keď už vie, že som to ja.,, Deje sa niečo?"
,, Ehm.. Dajme tomu.." nastane ticho.
,, Ja čakám."prehovorí po chvíli. Ticho.,, Počúvam." Stále čaká, púšťa ma dnu a stále je ticho.
,, Elizabeth Petersonová!!! Niečo mi tajíš a mne sa to nepáči!!! Dáme si na to víno? " Ticho.
,,Okej, fajn, dáme si víno, víno rieši všetko. Idem pre víno."
,, Nechcem víno." Prenesiem po tichu.,, Si v poriadku? Nechceš víno? Tak teraz sa o teba už vážne bojím! Niekto ťa vydiera, sleduje? Niekto ťa uniesol???" Povie sarkasticky.
,,Piča, prestaň.." zasmejem sa jemne.
,,Si si istá? Nikdy si víno neodmietla." Povie sarkasticky a zamračí sa.
,,Prestaň, myslím to vážne.. niečo sa deje.. zabiješ ma.. nás.." prehovorím a opäť nastane ticho.Smrť. Dnes nastane moja smrť. Naša smrť.
,, Elizabeth!" Škriekne po mne Layla.
,,Fajn, fajn, fajn.." poviem a hodím po nej kabelku.
Dýcham.
Dýchaj Elizabeth, dýchaj zhlboka.,, Čo? Máš novú kabelku? Bola si na nákupoch bezomňa?" Spýta sa a vyzerá to, že to myslí vážne.
,,Layla! Vnútri!" Poviem rázne no potichu.
YOU ARE READING
You'll always be my Beth (ALWAYS)
Romance°| DOKONČENÉ |° I'll always be your Beth •Príbeh začína Prológom, tak sa kľudne preklikni rovno naň• Strata pamäti nie je najhoršia. Horšia je strata lásky. Počkať, ale čo keď sa to spojí? Bolesť. Psychická bolesť je na každom kroku a rany z minulo...